Oldalunkon sütiket (cookie) használunk.

Vásárlói és bérleti tájékoztató

Itt megtalálsz minden információt melyre ügyfélszolgálatunknál kérdeznél rá.

Olvasd át, hogy tudd mi fog a bérleti szerződésbe kerülni!

Összegyűjtöttük a kellékek bérlésével kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket és azok válaszait:

Alapvető információk a bérlésről (Kattints a kérdésre a válaszért)

Rendelés előtt

Rendelés leadása

Rendelés után

Átvétel

Visszavétel

Fizetés


Az alábbiakban a válszokat olvashatod a kérdésedre

Alapvető információk a bérlésről

Arról olvashatsz hogyan is működik a kellékek bérlésének folyamata.

Mik vásárolhatók meg és mik bérelhetők?

Minden termék meg van jelölve.
– Csak bérelhető kellékek: a kosárba helyezés gomb felett a “Csak bérlés” opció van kiválasztva.
– Csak megvásárolhatók: A megvásárolható kellékek esetében nincs ilyen, valamint a termékleírás .

Mi fog történni ha ezekből, vagy mindkettőből rendelsz?

– Ha csak bérelhető kelléket rendelsz, akkor a pénztár oldalon tudod megadni, hogy mikorra lesz szükséged a bérelt kellékekre. Erre a hétvégére biztosítjuk, majd a rendelés leadása és visszaigazolása után
– Ha csak megvásárolható kelléket rendelsz,  van raktáron és 11:00-ig leadod a rendelést, akkor a futár másnap érkezik a csomaggal. 11:00 óra után beérkezett rendeléseket a következő napon küldjük, amennyiben van raktáron. Személyesen a következő csütörtöki és pénteki napon veheted át a kellékeket.
Ha nincs raktáron, általában +2 munkanap a pótlás.
Minden esetben a rendelés visszaigazolásában küldjük az átvétel dátumát.
– Ha rendelsz megvásárolható kelléket és csak bérelhetőt is, akkor a visszaigazolásban szereplő dátumon tudod őket egyszerre átvenni (jellemzően a rendezvény előtt 1-2 nappal). De ha szeretnéd a megvásárolhatókat (pl a futókat színmintának) előbb átvenni, akkor célszerűbb ezeket a tételeket külön rendelésben leadni. Ez esetben már úgy lesz kezelve, mint az előző pontban.

Azok a kellékek amik “csak bérlés” lehetőségével vannak webáruházunkba felrakva, nem eladók!

MIÉRT? Mert kölcsönző vagyunk, a kiadásra tartott kellékeinket nem áruljuk ki.

Hogyan működik a kellékek bérlése?

A rendelés leadásával foglalhatod le a kiválasztott kellékeket a kívánt mennyiségben. 

A bérlés lényege, hogy saját felrakás esetén jelentős munkadíj és kiszállási díj takarítható meg!

1. A kiválasztott kellékeket a kosárba rakod, majd leadod a rendelést
2. A kellékeket kaució ellenében személyesen átveszed, vagy kiküldjük futárral
3. Esküvődön, fotózáskor, vagy egyéb rendezvényeken használod
4. Visszahozod, vagy visszaküldeted velünk futárral (utóbbit mi intézzük)
5. Amint átnéztük a visszahozott kellékeket, visszakapod a kauciót másnap.

A rendelés leadásával szerződés jön létre, melyet részletesen SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK oldalunkon olvashatsz.

A bérlési folyamat ábrája szombati rendezvény esetén:

A bérlés folyamata SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ESETÉN
SzerdaEstére az átvételi pontunkra szállítjuk a választott kellékeid
CsütörtökÁtveheted a rendelésed
PéntekÁtveheted a rendelésed
Szombat JÓ BULIZÁST 🙂
VasárnapVisszahozhatod a kellékeket.
Elindítjuk a kaució visszautalását
HétfőVisszahozhatod a kellékeket.
Elindítjuk a kaució visszautalását
KeddA kaució jóváíródik a számládon

 

Bérlés folyamata FUTÁRSZOLGÁLAT esetén
SzerdaBecsomagoljuk a rendelésed és megrendeljük másnapra az futár autót
CsütörtökElviszi tőlünk a futár a csomagot
PéntekÁtveszed a csomagot, mi közben megrendeljük vissza autót
SzombatJÓ BULIZÁST 🙂
VasárnapVisszacsomagolod a kellékeket
HétfőÁtadod a lezárt csomagot a futárnak
KeddÁtnézzük a visszakapott kellékeket.
Elindítjuk a kaució visszautalását
SzerdaA kaució jóváíródik a számládon

Pénteki, szombati, vasárnapi rendezvények esetén ez az alap eset.

Több hétvégére bérelhetem a kellékeket?

Igen. Viszont az esküvők jellemzően hétvégén vannak. A bérlés alap esetben tehát csütörtöktől hétfőig szól, ezzel számol alap  esetben a foglaltság ellenőrzés is. Ez egy bérlési ciklus. Ha több hétvégére vinnéd, akkor a bérleti díj annyi szorosa lesz ahány ciklust (hétvégét) érint. A kaució és az esetleges futárköltség nem változik.
Ha több hétévégére vinnéd, akkor ezt a rendelés leadásakor a megjegyzés mezőben tudod jelezni, majd az ügyfélszolgálat lemódosítja a rendelést és ellenőrzi a foglaltságot, végül így fogja visszaigazolni a rendelést.

Megrendelés menete

A rendeléseket csak webáruházunkban leadva fogadjuk el!
MIÉRT?  Mert szerződés jön létre, amit nem tudunk helyetted (vagy nélküled) megkötni, valamint rendszereink (foglalás, utalások, számlázás) automatizáltak.

1. Válaszd ki a termék lehetőségeit, főbb tulajdonságait (bérlés, vagy vásárlás, méret, szín…stb). Ezzel megjelenik a termék ára és a Kosárba rakom gomb
2. Helyezd a kosárba a kívánt mennyiséget
3. A rendelés leadásához kattints a Kosár ikonra menüsoron,
4. Ellenőrizd mely termékek vannak a kosár listáján és válassz a szállítási módok közül, majd kattints a Foglaltság ellenőrzése, vagy (csak megvásrolható kellékek estén a) Rendelés véglegesítése gombra.
5. A kosár oldalon a Foglaltság ellenőrzése  gombal ellenőrzi a webáruház az elérhetőséget és kiszámolja a bérlés idejét. Illetve csak megvásárolható kellékek esetén Rendelés véglegesítése gombbal érkezünk az utolsó lépéshez.
6. Tölts ki minden mezőt, válaszd ki a naptárból a rendezvény dátumát, majd válassz a fizetési módok közül
7. A rendelést a Megrendelés elküldése gombbal tudod elküldeni.
8. Előre utalás esetén várd meg visszaigazolásunkat!

FONTOS, hogy mindenhol jó és akutális adatok szerepeljenek, mert rendszerünk automatizált (pl a futár esetén a kézbesítés címe…stb).

A sikeresen leadott rendelés aktuális állapotát, tételeit,  az átadás- és vissza juttatás dátumait, valamint a hozzá tartozó üzeneteinket, tanácsainkat bejelentkezés után az alábbi oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

Mikor adjam le a rendelést?

Amint tudod, hogy mit szeretnél, minél előbb!
Viszonyításképp: májusban már a szeptemberi foglalások érkeznek!

A rendezvénynek 9 hónapon belül kell lennie! Ha távolabb van, akkor még várnod kell!

A termékek száma nem végtelen és az országban 33.000 esküvő van évente.
Az nem probléma, hogy még nem tudod pontosan mennyi lesz a létszám! A szóba jöhető maximális létszámról add le a rendelést. Később bármikor le tudjuk módosítani. Ez azért fontos, mert lefelé bármikor módosíthatjuk a rendelést, de felfelé már csak akkor tudjuk, ha nem adtuk másnak a választott kellékeket! Ugyanis kölcsönzőként az a dolgunk, hogy kiadjuk a kellékeinket. Az idő múlásával egyre valószínűbb, hogy elfogy minden.

TIPP: Gondolkozz előre, mert a nyári időszakban rendszeres a szituáció, hogy az érdeklődő felhív minket: “jövő hétre kéne az alábbi tételekből…”. Visszajelzünk, hogy még rendelkezésre állnak a kellékek. (emellett mindig hozzátesszük, hogy “Ezen információ a jelenlegi állapotot tükrözi, a foglalások folyamatosan érkeznek!”) Majd az érdeklődő napok múlva adja le a rendelést, amikor már csak néhány nap van hátra a rendezvényéig. Viszont addig a gyorsabbak már befoglalták a maradékot és az érdeklődőnek a maradék kiadható kellék sem maradt… Ennél csak az kellemetlenebb, ha csak 1-2 óra telik el a visszajelzés és a rendelés leadása előtt, úgy hogy valaki beelőzött… Tanulság: ne napokkal, hanem hetekkel, de inkább hónapokkal előbb rendelj.

“Írjuk be kérdőjelesen”, “Rakjuk félre”…stb

Sajnos nem áll módunkban rendelés hiányában félrerakni, vagy visszatartani kelléket miközben más vinné.
MIÉRT? Mert a leadott rendelésekből dolgozunk. A rendelés leadásával foglalja le rendszerünk a kelléket a szükséges dátumra. Rendszeren kívüli rendeléseket nem kezelünk, ezzel értelmét vesztené informatikai rendszerünk.

A rendelések mögött pedig szerződések jönnek létre, ami mindkét felet kötelezi. Ha nincs rendelés és szerződés, nem tudunk teljesíteni semmit.

Miről kell nekem gondoskodnom?

0. Minden bérléssel kapcsolatos információ megszerzéséről ezen az oldalon!
1. A rendelésed figyeléséről (mailben kiküldött értesítéseink által, egészen addig amíg vissza nem adtuk a kauciót)
2. Rendelésed aktuálisan tartásáról, jelezd amint valamire nincs szükséged
3. A határidők betartásáról
4. A kellékek állagának megóvásáról

Futárral való ki- és visszaküldés esetén:

4. A rendes visszacsomagolásról! Itt olvashatsz róla, hogyan kell úgy visszacsomagolni, hogy ne legyen probléma.
5. Legyen a szállítási címen valaki, aki átveszi, illetve odaadja a futárnak a csomagot! (A futár 8:00-17:00 között érkezik!)

Mi az amit mi rakunk fel?

Semmit. Webáruházas rendelés esetén kelléket bérelsz. Felrakni mindent magadnak kell.

Ha a kivitelezést is velünk szeretnéd megoldani, akkor dekoros csapatunkat kell megbíznod.
Dekoros csapatunk a sok megkeresés miatt csak komplett dekoráció kivitelezést tud elvállalni: www.oltarelott.hu/dekor

Mire figyelj, ha más (pl fogadott dekoros) rakja fel a bérelt kelléket?

Miért fontos ez? Mert ha odaadod a kellékeket valakinek, aki tönkreteszi (pl felvágja a nem vágható textileket, vagy eltűnik ez+az miatta), attól még a felelősség a Bérlőt terheli, mert mi vele kötöttünk szerződést a rendelés leadásával!
A felelősséget egy előtte aláírt vállalkozási szerződéssel (Nem megbízási szerződéssel!) tudod tovább hárítani felé!

Tipp: Csak akkor vedd igénybe a segítő barátok, családtagok segítségét, ha máshogy nem tudod megoldani, vagy tudsz rájuk figyelni.
Jellemzően miattuk kell levonni a kaucióból. Ők sajnos nem vigyáznak annyira a kellékekre, mint Te tennéd. Hiszen nem Ők a bérlők, Ők nem kapják azokat a segítő információkat, figyelmeztetéseket, amiket a Bérlőnek adunk a rendelés visszaigazolásában.

Tehát:

  • Adj neki át minden tőlünk kapott információt! (pl: melyik anyag vágható és melyik nem)
  • Dekorossal köss szerződést! Mely tartalmazza, hogy az általatok bérelt kellékekért felelősséget vállal, állagát megóvja. Akkor is ha ismerősöd a szolgáltató! Különben az Ő hibáiért is a Bérlő vállalja az anyagi felelősséget! Utólag pedig esélyed sincs behajtani rajta a számlát szerződés nélkül!

Ha mégis megtörtént a baj, akkor természetesen az újra fel nem használható kellékeket ki kell számláznunk feléd. Majd a tőlünk kapott számlát viheted a szolgáltatóhoz, akivel az előzőekben említett szerződés értelmében köteles lesz megtéríteni neked a kárt. Ezért fontos, hogy minden szolgáltatóval köss szerződést!

Rendelés előtt

Arról olvashatsz miként téjákozódhatsz a kellékekről még a rendelés leadása előtt.

Szabad-e a kellék? Foglaltság ellenőrzése

A foglaltságról webáruházunk ad információt nem telefonszámunk!
Miért?
Mert telefonban nagyon sokáig tartana az összes rendelést átnézni. Oldalunk viszont munkaidőn kívül is választ ad!

A foglaltság ellenőrzése a rendelés leadásának része. Csak rakj mindent a kosárba ami kellhet és a Kosár oldal alján a Foglaltság ellenőrzése gombbal tudsz tovább haladni a rendelés folyamatán.

Ellenőrzéskor a webáruház ellenőrzi a kellékek foglaltságát és kiszámolja mikortól lehet átvenni és meddig kell visszahozni őket.

Visszajelzéskor 3 színben jelez vissza a webáruház:
“Zöld”: Minél előbb ad le a rendelést. Értelem szerűen elérhető a kívánt mennyiség a megadott dátumra
“Sárga”: A rendelést még le tudod adni, ügyfélszolgálatunk fogja eldönteni tudjuk-e teljesíteni. Erről rendelés leadása előtt a megjelenő “információkérés a készletről” gombbal tudsz érdeklődni.
“Piros”: Már biztosan nem lesz. Amíg pirossal jelölt kellék van a kosárban nem tudod leadni a rendelést

A kellékek hétről hétre rendezvényeken vannak. Az tudja kibérelni, aki lefoglalja időben.
Általában mindenből nagy mennyiséget tartunk, így az év nagy részében rendelkezésre fog állni a választott kellék.

TIPP: Azt tartsd szem előtt, hogy a kosárban az egynemű kellékek összeadódnak. Példa: 1 székszonya+masni mellett egy csak masni, az a foglaltság ellenőrzésnek: 1 székszoknya és 2 masni!

FONTOS: A webáruház mindig az aktuális állapotot jelezi vissza! Ha a webáruház, vagy mi visszajelez, hogy van még szabad mennyiség, az sajnos nem jelenti azt, hogy ha napokkal, vagy hetekkel később rendeled meg, akkor is lesz még! A foglalások folyamatosan érkeznek és befoglalhatják előtted, ha sokat gondolkodsz!

Színminta

Ha a masni színeit szeretnéd eldönteni, javasoljuk színmintának a méretre vágható asztali futókat. Ezek méretben, anyagban és színben is ugyan az, mint a masnik.
Bár ezt megvásárlásra adjuk, de ha megvan a keresett színed akkor már van hozzá egy 10m-es futód is. A futókat itt találod.
TIPP: Vagy várunk bemutatótermünkben, ahol ingyenesen megtekintheted a színeket és az anyagokat.

Meg tudom tekinteni rendelés előtt a kellékeket?

Igen, bemutatótermünkben
Üzletet nem tartunk fent, ez csak egy átvételi pont, ahol a kellékek megtekintését biztosítjuk előzetes időpont egyeztetést követően! Itt nem tudsz vásárolni sem, mert ide a rendelésekből érkeznek a kellékek.
MIÉRT?: Mármint miért van szükség időpontra? Mert igyekszünk válaszolni minden kérdésedre és próbálunk tippeket és tanácsokat adni. Ezért egyszerre csak egy párral tudunk érdemben foglalkozni.

Nyitva tartás?

Nem tartunk fent üzletet így nincs nyitva tartásunk sem. De az alábbiak szerint vagyunk elérhetőek:

– Ügyfélszolgálatunk

Minden nap 8:00 és 20:00 között elérhető/hívható.
Chat robotunk pedig 0-24 órában válaszol.

– Átvételi pontunk és bemutatótermünk:

HétfőCsak a visszajövő csomagokat fogadjuk8:00-18:00
KeddTeljesen zárva vagyunk
SzerdaTeljesen zárva vagyunk
CsütörtökA rendelésükért érkezőket fogadjuk,
és a bemutatótermi látogatókat időpont egyeztetést követően!
8:00-20:00
PéntekA rendelésükért érkezőket fogadjuk,
és a bemutatótermi látogatókat időpont egyeztetést követően
8:00-20:00
SzombatTeljesen zárva vagyunk
VasárnapCsak a visszajövő csomagokat fogadjuk
(Időpont egyeztetést követően)
8:00-18:00

Bemutatótermünkbe csütörtöki és pénteki napokra tudunk időpontokat adni 8:00 és 20:00 között. Bejelentkezés itt.

Miért nem küldünk árajánlatot?

Mert erre van webáruházunk.
Vagyis az árajánlatot nem mi, hanem webáruházunk készít. A kosárba helyezés után minden költséget tételesen kiszámol.
Amennyi idő alatt összeírod mit szeretnél, annyi idő alatt belerakhatod a kellékeket a kosárba és már meg is van a tételes végösszeg!

Rendelés leadása

Arról olvashatsz hogyan jön létre a bérleti szerződés.

A Bérlő adatai, ki bérelhet nálunk? Más nevében leadott rendelés…

Bármilyen természetes személy, akinek az illetékes magyar hatóság által kiadott érvényes személyazonosító igazolványa van, illetve belföldön bejegyzett cég, vagy vállalkozás.
Tehát párok, rendezvényhelyszínek, dekorosok, rendezvényszervezők, cégek, vállalkozások vagy bárki, akinek magyar érvényben lévő okmányai vannak. Cég esetén értelem szerűen a cég adatait és a cég jogos képviselőjének (munkatársa) adatait kell megadni rendeléskor.

MIÉRT?: A rendeléskor bérleti szerződés jön létre melyet jogszabályok védenek. A magyar jogszabályok és törvények magyar állampolgárokra, illetve magyar cégekre vonatkoznak.
Mivel tehát szerződés jön létre, azt más nevében, más adataival nem lehet leadni!
Más nevében megkötött szerződést a törvény bünteti, ezt elkerülendő amint ez kiderül a rendelés azonnal semmisnek tekintendő!
Csak hogy teljesen világos legyen, ha lehetne más nevében szerződést kötni, akkor bárki eladhatná bárkinek a házát, autóját…stb.

A valótlan adatok megadása a rendelés leadáskor komoly következményekkel járhatnak! Mindig a saját valós, érvényben lévő adataid add meg!

Mindenképpen meg kell adni a személyes adatokat bérlés esetén?

Igen. MIÉRT? Mert bérleti szerződésnek kell létrejönnie, hogy teljesíteni tudjuk a rendelést. Cégünk szerződéshez szükséges adatai nyilvánosak. Webáruházunk azokra az adatokra kérdez rá, ami az ügyfél oldaláról szükségesek a szerződés létrejöttéhez és szükséges az automatizált működéshez (esetleges futárszolgálattal való kiküldéshez, kaució visszautaláshoz.
Ezen személyesen adatokat harmadik félnek nem adjuk ki! Ha ennek ellenére sem szeretnéd megadni a szerződéshez szükséges adatokat, akkor nem fog bérleti szerződés létrejönni, így nem fogsz tudni bérelni. 

Miért kell bankszámla szám?

Mert rendszerünk összeköttetésben áll bankunk rendszerével, hogy a visszafizetés gördülékenyen, azonnal és automatikusan működjön.
Ezért a kauciót utalással adjuk vissza a visszahozatal napján. Személyes visszahozatal esetén is utaljuk.
MIÉRT? Mert a fentiek miatt az utalás automatikus folyamat, valamint biztonsági okokból nem tartunk készpénzt az átvételi pontunkon.

Nem kártya adatokat kérünk, hanem belfőldi folyószámlaszámot. Ez az adat a kártyaszámmal ellentétben publikus, erre csak utalni lehet. Mint ahogy a munkáltatód teszi a fizetéseddel.

E-mail és telefon

Illetve olyan adatokat adj meg melyeken el is tudunk érni!
Alapvetően emailben kommunikálunk, hogy mindennek legyen írásos nyoma.

TIPP: Erre a freemail, citromail és hasonló ingyenes mail szolgáltatók nem alkalmasak! Használj GMailt, az egész világ ezt teszi…mert működik, a többi ingyeneseknél mindenképpen jobban! Okostelefonnal pedig azonnali értesítést kapsz a rendelésed állapotáról.

Ha rossz e-mail címet adsz meg nem kapod meg a visszaigazolásunkat, vagy egyéb rendeléssel kapcsolatos üzenetünket.
Ha rossz telefonszámot adsz meg nem biztos, hogy egyeztetni tudunk veled sürgős esetben, vagy a futár nem fog megtalálni a csomaggal!
Elérhetetlenséged miatt meghiúsulhat a rendelésed!

A Bérlő, aki a felelősséget vállalja a bérelt kellékek után. Más nevében leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni és teljesíteni! A felelősséget mindig a Bérlő vállalja, ez nem ruházható más személyre, vagyis más nevében nem lehet szerződést kötni (pl ha esküvő szolgáltató az ügyfele nevében ad le rendelést. Ez esetben az esküvői szolgáltatóval kell szerződnünk, az Ő adatait várjuk Bérlőként)

Hogyan tudod leadni a rendelésed?

A rendelést csak webáruházunkban tudod leadni, mert ezt követően jön létre a bérleti szerződés, csak ez esetben fogadod el a szerződési feltételeket. Valamint nagyrészt automatizált rendszerünk szinte mindent így tud azonnal feldolgozni!
MIÉRT?: Mert így pontosan az és annyi lesz a rendelésedben amit szeretnél. Ezzel kizárva, hogy egy ügyintéző valamit elrontana.
Ezért sem telefonban, sem e-mailben küldött megrendelést nem áll módunkban feldolgozni.

Regisztráció és a rendelés leadása

A felhasználói fiók szükséges, hogy áruházunk azonosítani tudja a megrendelőt és a megrendelő a saját rendelését nyomon tudja követni, valamint automatizált rendszereink (készlet figyelés, számlázás, kellék átadás, visszavétel… stb) adatigényére ne kelljen várni.
MIÉRT?
 Mert ha nem az áruházban rendelsz, akkor csak a rendelésed lepapírozásával többszörösen több idő megy el. Nem beszélve az átadásról, visszahozatalról, fizetésről, kaució visszautalásról… Tehát egy egyszerű rendelés átadásával és visszavételével nem szeretnénk másokat feltartani.
Továbbá, a kölcsönzéseket és a készletet saját szoftverünk felügyeli. Ha nem adsz le rendelést az nem kerül be a rendszerbe és nem foglalódnak be a választott kellékek. Ugyan ezen ok miatt nem tudunk elfogadni telefonos bemondás alapján, vagy személyesen szóban leadott rendeléseket, valamint mert bérleti szerződésnek kell létrejönnie, ami csak a webáruházunkban történő rendelés leadását követően jön létre.
Ha nem szeretnél ezzel vesződni, vagy nem szeretnéd megadni azonosító adataid, akkor nem tudsz nálunk bérelni!
Ez ahhoz kell, hogy érvényes legyen a bérleti szerződés. Továbbá a fiókjában lesz látható a visszaigazolásunk, ami tartalmazza mikor vehetők át a kellékek és mikorra kell visszahozni.

A regisztráció menete:
1. Add meg a felhasználóneved, az e-mail címed és a kiírt kódot az alábbi oldalon: Regisztráció majd kattints a Regisztráció gombra.
2. Ha minden rendben, a felhasználói fiókod el is készült. Erről egy azonnali levél értesít. Ha nem kaptad meg elírtad a mailcímed, vagy a levélszemét mappában landolt a levelünk.
Ennek mindenképp járj utána, mert különben az értesítő leveleinket sem fogod megkapni.

Az “Elfelejtett jelszó” gombot NE HASZNÁLD amíg legalább egyszer be nem léptél oldalunkra.

Rendelés után

Arról milyen lehetőségeid vannak a rendelés leadása után.

Bérleti szerződés létrejötte, visszaigazolás, értesítések

A leadása után, a rendelésed aktuális állapotát és tartalmát, figyelmeztetéseinket oldalunkon megtekintve láthatod bármikor!

Emailben értesítéseket kapsz a következőkről:

  • A bérleti szerződés létrejöttéről
  • Változás történt a rendelésedben
  • Emlékeztető, hogy nem nézted meg a rendelésed mióta leadtad, vagy a legutóbbi változás óta
  • Emlékeztető email a rendelés előtt 3 héttel
  • Személyes átvételeseknek tájékoztató a bérleti idő kezdetéről (átvétel napja), a visszahozatal napjáról, esetleg figyelmeztetés, a lejáró határidőkről
  • Futárosoknál a pontos kiszállítás a visszaküldés idejéről a futárszolgálat fog tájékoztatni

Minden információt amire ügyfélszolgálatunknál kérdeznél rá, megtalálod a Rendeléseim menüpont alatt a rendelésed megtekintve: http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders.

Rendelés módosítása

A bérleti szerződés létrejöttével a szerződést egyoldalúan módosítani nem lehet.
Ezért csak mi tudunk bármit is módosítani a Bérlő írásbeli kérésre. (Te nem tudsz magadnak módosítani semmit!).

FONTOS:

  • Ha új terméket szeretnél hozzáadatni, akkor jelentkezz be oldalunkra, majd rakd ugyanúgy mint a kosárba és a webáruház segít eldönteni a kosár oldalon, hogy új rendelést érdemes leadnod, vagy elég csak lemódosíttatnod a meglévőt.
    Utóbbinál mailben várjuk a kérést válaszolva bármelyik levelünkre, pontos cikkszámokkal!
  • Ha kivetetni szeretnél valamit, akkor mailben várjuk a kérést válaszolva bármelyik levelünkre.
  • Ha a meglévő tételek darabszámát, számlázási, szállítási adatokat módosíttatnád, akkor mailben várjuk a kérést válaszolva bármelyik levelünkre.

Tehát: ha ki szeretnél vetetni valamit, vagy a webáruház azt mondja, hogy elég csak lemódosíttatnod a rendelésed, akkor nem kell mást tenned, mint levelet írni a rendelési azonosítódra hivatkozva arról a mailcímről mely a rendelésben szerepel!
MIÉRT?: Mert ezzel igazolod a tulajdon jogot.

Mit lehet módosítani?

Bármit, amíg a készlet engedi. A rendeléseket rendszerünk egymáshoz igazítja. Tehát lefelé nincsen gond, de felfelé csak akkor ha az adott kelléket nem adtuk ki másnak.

Mivel a rendeléseket egymáshoz igazítjuk, az átvétel formájának, valamint a bérlés idejének megváltoztatásának esélye a mások rendeléseinek elfogadásával idővel egyre csökken.  Utóbbi az átvétel előtti hetekben már esélytelen.

A kaució összege a bérelt kellékekből adódik, illetve a futárköltség azok súlyából. Ne lepődj meg, ha módosítást követően ezek is változnak.

Meddig lehet módosítani?

Technikailag az átvétel, vagy a csomagzárás pillanatáig. De mivel az átvételig több emlékeztetőt is kapsz, az utolsó héten már véglegesnek kéne lennie a rendelésednek.

Ha előre utaltál és le kell módosítani a foglalást, akkor a különbözetet a kaució visszautalásakor számoljuk el.

Rendelés lemondása

A rendelés díjmentesen a bérlés megkezdésének (átvétel) napja előtt egy héttel mondható le. Addig több automatikus emlékeztetőt is fogsz kapni!
Amennyiben a bérlés megkezdésének (átvétel) napja előtti 7 napon belül történik a lemondás a bérleti díj 50%-át számlázzuk ki.
Amennyiben a lemondás a bérlés megkezdésének (átvétel) napján, esetleg azon túl érkezik, vagy nem lett átvéve a rendelés, úgy a bérleti díj 100%-át számlázzuk ki.

MIÉRT? Mert ha befoglalod a kelléket de nem viszed el, akkor másnak nem tudjuk kiadni, ez szerződés szegés ami nekünk káreseményként jelenik meg.
Természetesen sokszor előfordul, hogy nem kell, vagy más kellék fog kelleni. Ez nem probléma. Viszont ezek nem az átvétel napján derülnek ki, illetve nem az a megoldás, hogy nem veszi át a rendelést.
Csak ezekben az esetben alkalmazzuk a fentieket. Ha időben szólsz és nem hagyod magára a rendelésed, akkor nem lesz probléma.

Átvétel

Arról olvashatsz hogyan milyen módon és mikor veheted át a kellékeket.

Kellékek átvétele

A készletünkkel mi rendelkezünk. Ezért a foglalások és az átvétel módjának (személyes , vagy futárszolgálat) függvényében mi jelöljük meg azt az időablakot, amikortól el lehet vinni a bérelt kellékeket, és amikorra vissza kell hozni azokat. 

A lefoglalt rendelés aktuális állapotát, tételeit,  az átadás- és vissza juttatás dátumait, valamint a hozzá tartozó üzeneteinket, tanácsainkat bejelentkezés után az alábbi oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

Személyes átvétel esetén

Oldalunk számolja ki a foglaltság ellenőrzésekor.
Jellemzően (péntek, szombat, vasárnapi rendezvény esetén) csütörtök/pénteken vehetők át a kellékek 8:00 és 20:00 között.
TIPP: Nyáron érdemes 11 óra előtt, vagy 14 óra után érkezni, mert a dél körüli időszakban sorban állás van.

Fontos tudni, hogy érkezéskor nem lesz összekészítve semmi. Előtted rakjuk össze a rendelést, ez kicsivel tovább tart, de ezzel elkerülhetők a vitás helyzetek a darabszámra, vagy a kellékek állagára vonatkozóan. Ha minden rendben akkor egy átadás-átvételi jegyzőkönyvet kell aláríni. Ezek után hiányra, vagy a kellékek állagára vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni.

Átvételi pont címe: 2030 Érd, Papagáj u 42.

Futárszolgálattal való kiküldés esetén

A csomagokat a kiküldéstől számított garantált egy napos kézbesítéssel VIP szolgáltatás keretein belül küldjük ki.

Oldalunk számolja ki a foglaltság ellenőrzésekor.
Jellemzően a rendezvény előtti napon érkeznek a kellékek, mert a kézbesítés +1 napot igénybe vesz.

Példa: a futáros csomagokat csütörtökön adjuk át a futárnak, amik másnap, pénteken kézbesülnek!
A futár 8:00-17:00 között érkezik! Ha nem szombati a rendezvény, értelem szerűen toldódik a folyamat, hogy előtte való nap érkezzen a csomag.

A kiküldés hetének elején munkatársunk keresni fog telefonon a rendelés véglegesítése miatt, ez az egyeztetés feltétele lesz a kiküldésnek!

FONTOS!, hogy kibontás után egyetlen ember(!) tételesen nézze át a csomag(ok) tartalmát és vesse össze a számla mellé tűzött összekészítési jegyzőkönyvvel.
Ha bármilyen eltérés tapasztalható azt ügyfélszolgálatunkon azonnal írásban kérjük jelezni a rendeles@oltarelott.hu címen.
Annyiben az átvétel napján nem érkezik ügyfélszolgálatunkra eltéréssel kapcsolatos visszajelzés, azzal a Bérlő elismeri, hogy mindent hiánytalanul és sérülésmentesen átvett! Futárral való kézbesítés esetén az átvétel napját követően már reklamációt hiánnyal, vagy kifogásolható állaggal kapcsolatban nem tudunk elfogadni!

A futárszolgálat egy külön cég, akinek a működésére nincs ráhatásunk! Csak a napot tudjuk becélozni az órát nem!

A csomagot óvatosan és úgy bontsd ki, hogy a visszaküldéshez ugyan abba a dobozba kell (hacsak nem szerzel egy másikat 🙂 ) visszacsomagolnod!

A futárszolgálat e-mailben és sms-ben jelzi a kézbesítés napján, hogy egy tól-ig időtartományban várhatóan mikor érkezik.
Ezért az érkezés napján mindenképp legyen ott valaki, aki át tudja venni!

Ha a csomag már úton van, sajnos nincs lehetőség semmilyen módosításra.

Miért nem kapod meg korábban, mint a visszaigazolásban szereplő dátum?

A rendezvényed előtti héten szintén rendezvényen vannak a kellékek, amiket vasárnap-hétfőn (futár esetén kedden) kapunk vissza.
Tehát a kedd fele és a szerda áll rendelkezésünkre, hogy újra kiadható állapotba kerüljenek a kellékek.
MIÉRT?: mert azokat ugyanis mosni és vasalni, javítani, festeni kell. Mivel nem csak egy-két esküvőt kell hétről hétre megoldanunk, ez elég komoly feladat! Ezért fontos a határidők betartása nekünk is és a bérlőknek is.
Emiatt ha textilt tartalmaz a rendelésed, a szezonban (áprilistől-októberig) nem tudunk korábban átadni, mint ahogy visszaigazoltuk.
Személyes átvételeseknek a kellékek az átvétel (vagy a kiküldés) előtti napon este érkeznek az átvételi pontra, ekkor még senki sincs ott aki átadhatná.
Futárosoknak ekkor kerül csomagolásra a rendelésük.

A határidők betartása a bérlés egyik alap feltétele. 
Rendszerünk a határidőket a rendeléseket összevetve számolja ki. Rendszerünk dolga megtölteni a foglaltsági naptárunkat. Tehát ahogy érkeznek a rendelések egyre kevesebb az esélyed, hogy tágítsuk a bérlés idejét. A rendezvény előtti 1-2 hétben már esélyed sincs változtatni, mert a kellékek foglaltsága nem fogja engedni.
Ha utólag jössz rá, hogy utazás, vagy bármi miatt nem tudod megoldani, hogy az általunk megjelölt naptól vedd át a kellékeket, akkor a bérlés meghiúsulhat. A rendelés két héttel az átvétel napja előttig mondható le díjmentesen!
Úgy kell intézd a dolgaid, hogy figyelembe veszed a visszaigazolásban megjelölt határidőinket. Mivel áraink nem napra értendők, így is igen nagy kedvezmény, hogy (szombati rendezvény esetén) 2 napot biztosítunk átvételre és 2 napot a visszahozatalra. Tehát alap esetben összesen 5 napot vannak nálad a kellékeink! Napi díjban nagyon máshogy alakulnának a költségek.
TIPP: Futárosok tudnak csak egy napot nyerni, ha személyes átvételre módosítanak.

Miért adhatod vissza később, mint a visszaigazolásban szereplő dátum?

Mert a kellékeknek a határidőben megjelölt nap végén el kell hagyniuk az átvételi pontot, hogy újra kiadhatóvá tegyük azokat. (pl a textilek mennek a mosodába…stb)
A rendezvényed utáni héten szintén rendezvényen vannak a kellékek, amiket tőled vasárnap-hétfőn (futár esetén kedden) kapunk vissza.
Tehát a kedd fele és a szerda áll rendelkezésünkre, hogy újra kiadható állapotba kerüljenek a kellékek.
MIÉRT?: mert azokat ugyanis mosni és vasalni, javítani, festeni kell. Mivel nem csak egy-két esküvőt kell hétről hétre megoldanunk, ezért ez elég komoly feladat! Ezért fontos a határidők betartása nekünk is és a bérlőknek is.
Emiatt ha textilt tartalmaz a rendelésed, a szezonban nem tudunk korábban átadni, mint ahogy visszaigazoltuk.
A határidők betartása a bérlés egyik alap feltétele. Rendszerünk a határidőket a rendeléseket összevetve számolja ki. Rendszerünk dolga megtölteni a foglaltsági naptárunkat. Tehát ahogy érkeznek a rendelések egyre kevesebb az esélyed, hogy tágítsuk a bérlés idejét. A rendezvény előtti 1-2 hétben már esélyed sincs változtatni, mert a kellékek foglaltsága nem fogja engedni.
Ha utólag jössz rá, hogy utazás, vagy bármi miatt nem tudod megoldani, hogy az általunk megjelölt napig visszahozd a kellékeket, azzal sajnos szerződés szegést követsz el. Amennyiben nem hozod vissza időben, úgy napi kötbért kell kiszámláznunk.
Úgy kell intézd a dolgaid, hogy figyelembe veszed a visszaigazolásban megjelölt határidőinket. Mivel áraink nem napra értendők, így is igen nagy kedvezmény, hogy (szombati rendezvény esetén) 2 napot biztosítunk átvételre és 2 napot a visszahozatalra. Tehát alap esetben összesen 5 napot vannak nálad a kellékeink! Napi díjban nagyon máshogy alakulnának a költségek.
TIPP: Futárosok tudnak csak egy napot nyerni, ha személyes átvételre adják le a rendelést.
 

Más is átveheti a kellékeket?

Igen, de nem javasoljuk!

MIÉRT?: Mert szinte minden esetben tapasztaljuk, hogy a Bérlőknek, aki úgy rendelnek, hogy nem tudják megoldani az átvételt, azok az információ átadását sem tudják megoldani. A hova kell menni, mennyi lesz a végösszeg és mit kell elhozni sajnos édeskevés. Ha nem jut eszedbe, hogy olyan információkat is megossz vele, hogy mikorra kell visszahozni, mivel jár ha nem hozod vissza, mivel jár ha valami nincs meg vagy sérül, hogyan kéne szállítani, hogyan kéne összerakni, hogyan kéne vissza felé szállítani… akkor jobb ha személyesen jössz.

Kényelmi, vagy időmegtakarítási szempontból ne küldj más magad helyett, csak akkor ha vészhelyzet miatt nem tudod megoldani.

Átvételkor mindent részletesen átnézhetsz, átszámolhatsz. Instrukciókat adunk, hogy hogyan kerülheted el a kaucióból történő levonást. Mire kell még figyelned, és egyeztetünk a vissza hozatalról is. Továbbá átvételkor egy átadás-átvételit kell aláírnod. Ez utóbbit egy megbízott is megteheti, de az a tapasztalat, hogy az elhangzott további információkat már nem, vagy csak részlegesen adja tovább.

Hogy működik a futárszolgálat?

  • A futárszolgálat által országosan tudunk csomagot ki- és visszaküldeni
  • A futárszolgálattal csak a kézbesítés napját tudjuk megcélozni, órát nem!
  • A futárszolgálat felé nincs megyjegyzés mező, így amit a mi megjegyzés mezőnkbe írsz a futárszolgálat nem fogja tudni figyelembe venni!
  • A futár a kézbesítés napján 8:00 és 17:00 között bármikor érkezhet!
  • Viszont a kézbesítés napján emailben és sms-ben is kapsz egy 3 órás szűkebb időablakot, amikor a futár érkezik
  • Ebben az értesítésben benne lesz a futár közvetlen elérhetősége és egy csomagszám, amit bármelyik csomagkövető oldalon figyelni tudsz
  • Ha a futár nem talál felhív. De ha nem vagy elérhető tovább fog menni!
  • A futárszolgálat hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozik!
  • A futár csak lezárt csomagot vesz fel! Nem fogja helyetted lezárni!
  • Ha nem csomagolod be elég jól és a szállítás során bizonyíthatóan a bérlő hibájából kiszakad/szétesik a csomag, az nem a futárszolgálat, hanem a bérlő felelőssége

MIÉRT?: Mert a futárszolgálat egy tőlünk független cég, melynek a munkájára (a fenti pontokra hivatkozva) nincs ráhatásunk, mi is csak a szolgáltatásaikat vesszük igénybe!

FONTOS! A futárszolgálat szolgáltatásait mi vesszük igénybe az által, hogy ki- és vissza hozatjuk a csomagokat. Tehát bármi kézbesítéssel kapcsolatos módosítás csak rajtunk keresztül lehetséges. A kézbesítő futár semmilyen szinten nincs döntési pozícióban, a kapcsolatot mi tartjuk a futárszolgálattal!

Mennyi a futárköltség?

A futárszolgálat díjszabása súly alapú. Ezért webáruházunk fogja tudni kiszámolni tételesen a végösszeget, a futárköltséget és a kauciót a kellékek kosárba helyezését követően. Mivel súly alapú a ki- és vissza küldés teljesen mindegy hány rendelésed van, az összsúly lesz a futárköltség.
Nem a legolcsóbb, hanem a legmegbízhatóbb futárszolgálatot választottuk.

Visszavétel

Arról olvashatsz hogyan és mikortól meddig tudod visszajuttatni a kellékeket.

Visszajuttatás

FONTOS! Priorizáld úgy az esküvő utáni teendőid, hogy ne lépd túl a visszahozatal határidejét! Legyünk az elsők között, mert nálunk szerződés köti a visszahozatalt, melynek feltételeit a rendeléskor fogadod el!

A lefoglalt rendelés aktuális állapotát, tételeit,  az átadás- és vissza juttatás dátumait, valamint a hozzá tartozó üzeneteinket, tanácsainkat bejelentkezés után az alábbi oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

TIPP: Mielőtt feladod, vagy visszahozod a csomagot, számolj át mindent! A helyszínen még könnyebb megtalálni egy-két elkallódott kelléket!

Személyes vissza hozatal

A visszahozatal idejét oldalunk számolja ki a foglaltság ellenőrzésekor.
A rendezvény utáni két napig várjuk vissza 8:00 és 18:00 között. (jellemzően szombati rendezvény esetén hétfő estig)
Ne várd meg a hétfő délutánt, ekkor webáruházunk már automatikus figyelmeztetést fog küldeni hogy alig van időd visszahozni díjmentesen!
FONTOS: Kedden, szerdán, szombaton zárva vagyunk.
Ha vasárnap szeretnéd visszahozni telefonon jelezd előre, hogy biztosan legyen átvételi pontunkon valaki, aki vissza tudja venni a kellékeket.

Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb!

Rendeléstől függően kb 5-15 percet vesz igénybe mire átszámolunk-, minőség ellenőrzünk mindent és lepapírozunk, amit meg is várhatsz.

Itt nem kell figyelned a hajtogatásra csomagolásra, tekercselésre. A textileket kukás zsákba gyűrve is visszahozhatod, mivel még aznap mosásba mennek. Csak a törékeny, vagy több darabból álló dolgokra kell figyelned!

Futárral való visszaküldés

Azt, hogy mikor érkezik a futár a visszacsomagolt dobozokért, azt oldalunk számolja ki a foglaltság ellenőrzéskor.

A futárt a rendezvény utáni első munkanapra küldjük. (jellemzően szombati rendezvény esetén hétfőre)
MINDENKÉPPEN LEGYEN OTTHON VALAKI aki a
 lezárt dobozokkal várja a futárt! A futár 8:00-17:00 között érkezik!

Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb!
Ez azért fontos, hogy a csomagok és a tartalma sérülésmentesen visszaérjenek hozzánk!

TIPP: Az általad leragasztott dobozt görgesd át a földön 360 fokban, ha kibírta nyugodtan várhatod a futárt. Ugyanis kézbesítéskor is párszor át fog fordulni a doboz!!!
Arról, hogy hogyan kell visszacsomagolni mire megérkezik a futár itt olvashatsz!

Fontos, hogy a lebeszélt időpontban legyen elkészítve a csomag és NE VÁLASSZ MÁSIK IDŐPONTOT a futár érkezésének! Azzal ugyanis, hogy egy nappal később kapjuk vissza a kellékeket nem a terv szerint halad azok előkészítése a következő hétvégére!

Miket kell visszaadnom?

Mindent, amit tőlünk kaptál de nem megvásárlásra.
A csomagolások, dobozok, amiben tőlünk kapod, nem kidobandók! Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb! 
MIÉRT? Vannak ugyanis olyan kiemelten törékeny kellékek, amit a saját hungarocell tároló dobozán kívül nem lehet másban tárolni. Ezek nem pótolhatók, így nem tudjuk a kelléket tárolni sem, ami gyakorlatilag kidobásra ítéltetett.
TIPP: Annak érdekében, hogy elkerüld a kaucióból történő levonást, mindent úgy hozz vissza, ahogy megkaptad.

Miért fontos, hogy minél előbb visszakerüljenek a kellékek?

Ha valami elkeveredett, akkor még a határidő lejárta előtt van esélyed visszahozni.
Valamint, hogy legyen időnk előkészíteni mindent a következő hétvégére. Keddig érkeznek vissza a kellékek, de csütörtökön már újra úton vannak. Textil bérlés esetén általában csak egyetlen nap áll rendelkezésünkre mindent kimosni és vasalni.

Fizetés

Arról olvashatsz mikor és milyen formában kell fizetned.

Mikor kell fizetnem?

Előre utalás esetén: a rendelés leadása és a visszaigazolásunk után a rendelés azonosítóra hivatkozva
Utánvét/személyes átvételkor: A kellékek átvételekor a futárnak, vagy nálunk személyesen
(Személyesen átvételi pontonunkon jelenleg csak készpénzben lehet fizetni!)

Mindkét esetben egyszerre kell fizetni a végösszeget (tehát a bérlés díját, a kauciót  és az esetleges futárköltséget)

Árak és a végösszeg, mi van benne?

A pontos végösszeget webáruházunk fogja kiszámolni a fizetés- és a kézbesítés formájának, valamint a kaució mennyiségének függvényében!
A végösszeget a Kosár oldalon láthatod a rendelés leadása előtt. A megrendelést a Pénztár oldalon fogod leadni.

Az árak bruttó árak, melyek tartalmaznak már minden a választott termékhez köthető költséget (egyszeri mosatás, vasalás…stb).
Az árak nem napra, hanem alkalomra értendők! Tekintsd meg a bérlési folyamat ábránkat itt..

Változik a rendelésed végösszege, ha a kellék ára változik?

Nem. Ha akciósan rendelted, akciósan kapod. 
A rendelést követően szerződés jön létre, ami az akkor aktuális árakat tartalmazza. Ezt fogadtad el. Ha utána változik a kellék ára, akkor is azon az áron kapod, amikor a rendelést leadtad. Vagyis ha akciós áron adtad le a rendelést, akkor is azon az áron kapod meg, ha elmúlik az akció. Viszont ha hozzá kell adni a rendelésedhez, akkor azt szintén módosításkori aktuális áron tudjuk hozzáadni.

Foglaló van?

Nincs, nem kell foglalót fizetni. De kauciót igen, melyet visszakapsz visszajuttatás után.

Mi van ha nincs bankszámla számom?

Manapság kell lennie. A kauciót utalással juttatjuk vissza, mert átvételi pontunkon nem tartunk készpénzt, illetve rendszerünk automatizált!
Ha nincs belföldi számlaszámod, akkor esetleg külföldi állampolgár vagy, ez esetben nem tudsz nálunk kellékeket bérelni.
A bankszámlaszám publikus információ, tehát nem olyan mint egy bankkártyán található adatok. A bankkártyával ellentétben bankszámla számra csak utalni lehet.

Csak belföldi bankszámla számot fogadunk el. Külföldi, vagy nemzetközi (IBAN) számlaszámmal nem tudunk mit kezdeni!
MIÉRT?: mert csak magyar állampolgár, vagy magyarországon bejegyzett cég lehet az ügyfelünk!

Kaució (nem előleg, hanem letét!)

A kaució nem foglaló. A kaució csak egy letét. Tehát foglalót (előleget) nem kérünk előre.

A kauciót minden esetben -tehát személyes vissza hozatal esetében is- utalással juttatjuk vissza a vissza hozatal napján. (Kérjük figyelembe venni, hogyha banki időn túl történik az utalás, az másnap íródik jóvá!)

MIÉRT? : Mert átvételi pontunkon nem tartunk készpénzt és rendszerünk automatizált!

Mennyi a kaució?

A kaució mértékét webáruházunk számolja ki a kellékek kosárba helyezését követően a rendelés leadása előtt. Csak bérelt kellékek után számol kauciót áruházunk, melynek mértéke termékfüggő. Rendeléskor a minimum kaució 10.000 Ft.
TIPP: Ahol nincs külön feltüntetve, ott a kaució egyenlő a bérlés értékével.
Ahol fel van tüntetve (nagy értékű kellékek, mint a fényfüzérek, kovácsoltvas boldogságkapu…stb), ott azzal az összeggel fog számolni a webáruház.

A kaució tehát nem előleg, hanem letét! Melyet a rendelés átvételekor kell kifizetned, a végösszeg tartalmazza a kauciót is!

Mikor lesz levonás, vagy visszatartás a kaucióból?

Mindenek előtt: fontos megjegyeznünk, hogy mi azt tartjuk szem előtt, hogy a lehető legkevesebb kauciót keljen levonnunk. Ezért teszünk meg mindent, annak érdekében, hogy előre tudj mindent ami probléma lehet, hogy elkerüld azt.
Mivel a kellékeink hétről hétre ki vannak adva, a levont kauciónál sokkal fontosabb, hogy a kellékeinket épen kapjuk vissza.

Az alábbi módokon igyekszünk segíteni abban, hogy minden információt megkaphass, hogy ne legyen probléma a kellékek kölcsönzésével:
– Minden szükséges információ megtalálható a kellékekről azok oldalán
– Minden szükséges információ megtalálható a bérléssel kapcsolatban a foglaltság ellenőrzés oldalon.
– A bérlés minden részletéről ezen az oldalon olvashatsz
– A rendelésed minden állapotváltozásáról email értesítést kapsz.
– Weboldalunkra belépve mindig a rendelésed aktuális tételeit, mennyiségeit, adataidat látod bármikor!
– Ha ezek után mégis kérdésed van ügyfélszolgálatunk gyakorlatilag azonnal választ ad 8:00 és 20:00 között e-mailben, chat-en és telefonon.

Ha valami nem egyértelmű akkor segítünk, tippeket, vagy alternatívákat ajánlunk. A mi érdekünk, hogy tudd használni a kellékeket, illetve, hogy épségben visszakapjuk. Neked pedig, hogy fel tudd dekorálni az esküvőd.  Ezért kérjük a kiemelt figyelmet az állagmegóvásra a vitás helyzetek elkerülése érdekében.

TIPP: Csak akkor vedd igénybe a segítő barátok, családtagok segítségét, ha máshogy nem tudod megoldani, vagy tudsz rájuk figyelni. Jellemzően miattuk kell levonni a kaucióból. Ők sajnos nem vigyáznak annyira a kellékekre, mint Te tennéd. Hiszen nem Ők a bérlők.
TIPP: Úgy kezeld a kellékeket, mintha a sajátod lenne! Akkor nagy baj nem lehet.

Mikor lesz tehát levonás?

Általánosságban: tisztán és használható állapotban kapod meg a kelléket. Előfordulhatnak kisebb (javítható)  és nagyobb problémák. Tedd fel magadnak a kérdést, hogy azzal a kellékel mit lehet kezdeni, újra abba az állapotba tud-e kerülni, mint amikor megkaptad. Hisz mindenki csak ilyen állapotban fogja átvenni. Ha nemleges válasz fogalmazódik meg benned, akkor sajnos esélyes a levonás.
Ettől függetlenül mindenképp visszavárjuk, mert hátha (pl Led-ek…stb esetében) van alkatrész, amivel meg tudjuk javítani!

– Javíthatatlan termékeknek a beszerzési árát vonjuk le a kaucióból
(Hogy pontosan mennyit, a rendelésed megtekintve olvashatod tételesen. Rendelés előtt pedig a kellék oldalán találod).
– A hiányzó (vagy hiányos) kelléknek a beszerzési árát pedig visszatartjuk a kaucióból amíg vissza nem kapjuk ami hiányzik.
– A textilek bérleti díja 1 mosást és 1 szárítást tartalmaznak! A mértéktelen szennyeződést vegytisztítással, vagy többszöri mosással lehet újra kiadhatóvá tenni. Ennek költségét tovább fogjuk számlázni! (Egy átlagos esküvőnél ez nem szokott probléma lenni. Az ételfoltok és a sár mind kijönnek elsőre is!)
– A teljes kaució visszafizetését veszélyezteti továbbá, ha a csomagolás  minősége nem éri el azt a szintet, hogy futárszolgálat által szállítható legyen.

Ha a hiányzó kellékeket utólag sérülésmentesen sikerül pótolni, akkor a levont összeget is visszakaphatod.

Kötbér

Amennyiben nem sikerül a megbeszélt dátumra visszaszolgáltatnod a bérelt kellékeket, úgy napi 4.000Ft kötbérről állítjuk ki a számlát.

A visszahoztalt határidejét szigorúan kell vennünk! Ugyanis a kellékeink hétről hétre mennek ki, amit textilek esetében még mosnunk és vasalnunk is kell!

TIPP: Ha figyelsz arra, hogy időben visszahozd, vagy a velünk leegyeztetett időpontban várod a futárt a rendesen visszacsomagolt kellékekkel, akkor a kötbér szóba sem fog kerülni.