Category menu Termékkategóriák

Visszaküldés

Keresés

Alapvető információk

Átvétel

Rendelés előtti kérdések

Rendelés leadása

Segítség a kellékeinkhez

Rendelésem már van

Elállás, visszaküldés, csere

Bérelt kellékek visszajuttatása

Visszaküldés

Ha többet vásároltál, de nincs rá szükséged, vagy más színt… stb szerettél volna, akkor saját költségeden vissza tudod nekünk küldeni.

Meddig küldheted vissza?

Vásárlás esetén az ide vonatkozó fogyasztóvédelmi törvény szerint a webáruházaknak minimum 15 napos elállási jogot kell biztosítani, a kézhez vételtől, amennyiben a bolt ettől több napot nem szab meg. 

Ez a 15 nap úgyvéljük elég számodra, hogy el tudd dönteni jó terméket vásároltál-e.

Mit kapsz vissza?

Fontos, hogy ha csak a teljes rendelésed küldöd vissza, akkor a teljes végösszeget utaljuk vissza, a futárköltséggel együtt. Ha csak egy részét, akkor csak a termékek árát utaljuk vissza.

A visszajuttatás ez esetben a Te költséged lesz.

Hol és hogyan tudom jelezni?

Jelezni az ide vonatkozó fogyasztóvédelmi törvény által megkövetelt elállási nyilatkozat kitöltve minden szükséges adattal. (pl visszautaláshoz szükséges bankszámlaszám).
Ezért is kötelező, mert mi ezen dokumentum által tudjuk feldolgozni a visszavételt és a visszautalást.
Enélkül nem tudjuk feldolgozni a kérésed!

Hol találom a nyilatkozatot?

Ez elállási nyilatkozatot Általános Szerződési Feltételeinkben találja oldalunkon, valamint a rendelés leadásakor kapott email csatolmányában, mely az Elállás bekezdésnél van belinkelve.

Mit küldhetsz vissza?

Az egyedi méretre vágott dekoranyagokon kívül bármit. A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: kipróbálás, a termék átnézése). Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért – tehát amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van – a Megrendelő felel. Ebben az esetben az Szolgáltató a Megrendelőre háríthatja a rongálásból vagy a megrendelt dolgok használatából eredő értékcsökkenést, kárt és költséget, mely összeg a Vevőnek visszafizetendő összegből levonható.  

Hogyan küldd vissza?

  1. A csomag visszaküldéséhezt kelleni fog az ide vonatkozó fogyasztóvédelmi törvény által megkövetelt elállási nyilatkozat kitöltve minden szükséges adattal. (pl visszautaláshoz szükséges bankszámlaszám).
    Ezért is kötelező, mert mi ezen dokumentum által tudjuk feldolgozni a visszavételt és a visszautalást.
    Enélkül nem tudjuk feldolgozni a kérésed!
  2. Küldd el előre nekünk a rendeles@oltarelott.hu címre
  3. Ha mindent rendben találatunk (nem hiányzik semmilyen adat), visszajelzünk, hogy várjuk a terméket
  4. Küld el részünkre a terméket saját költségeden. A csomagot feladhatod Postán, vagy GLS csomagpontban is.
  5. Amint megkaptuk, de jogszabály szerint maximum 30-on belül visszautaljuk az árát, a nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra.

Utánvétes, illetve portós csomagot a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.

Hozzáadva a kosárhoz Kosár
Kosár tartalma