Ügyfélszolgálat és elérhetőségeink
Célunk a leggyorsabb és leghatékonyabb információ átadás, ezért szakítottunk a telefonos ügyfélszolgálat hagyományával. Ugyanis erre NEM a telefon a leghatékonyabb megoldás!
Tudjuk, hogy sokan szeretnek telefont ragadni. Az állandóan foglalt telefon jelenségét már megszokták az emberek, de mi az információ átadást tartjuk fontosabbnak a megszokásnál. Ezért ahelyett, hogy vonalakat tartanánk fent, inkább oldalunk logikus felépítésére és az információk átadására koncentráltunk. Így könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikusan keresed a választ, nélkülünk és munkaidőnkön túl is.
Miért nem telefonon?
Tudjuk, hogy sokaknak kényelmesebb, de az évek tapasztalata az, hogy…
* …nem hatékony. Több idő kivárni a sorod egy folyamatosan foglalt telefont hívogatva megkapni a választ. Ugyanis sokkal hamarabb meg tudod írni a kérdésed
* Nem vissza kereshetők a kérések és válaszaink, mert a szó elszáll.
* Kérdés esetén előbb-utóbb linkeket, képeket kell oda-vissza küldeni
* Egyszerre csak egy embernek lehet segíteni a vonal végén, ami miatt sokszor elérhetetlen lenne a szám
* Írásban minden információnak, kérésnek nyoma marad
* Ezért minőségbiztosítási okokból ügyfélszolgálatunkat elérni telefon helyett csak írásban lehetséges
Minőségbiztosítás?
A telefonban a szó elszáll. Az írás viszont megmarad. Elkerülendő a vitás helyzeteket kérdéseket, kéréseket Üzenő központunkon keresztül küldve tudunk figyelembe venni. Így mindkét fél írása visszakereshető.
Miért vagyunk hatékonyabbak, mint a telefonos ügyfélszolgálat?
Tudjuk, hogy sokan szeretnek telefont ragadni. Viszont ahelyett, hogy vonalakat tartanánk fent, inkább oldalunk logikus felépítésére és az információk átadására koncentráltunk és egy tudásbázis felépítésére.
Vagyis könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikus helyen keresed. Így választ kaphatsz munkaidőnkön túl is, ügyfélszolgálatunk nélkül.
Könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikusan keresed. Így választ kaphatsz munkaidőnkön túl is. A főmenüből és láblécéből is elérhető minden információ forrás.
Ezért válaszolunk gyorsan
Mivel a válaszok 95%-a megtalálható oldalunkon, ezért a kérdések nagy része nem ügyfélszolgálatunkhoz érkezik be, hanem oldalunk válaszolja meg. A tehermentesített ügyfélszolgálat így sokkal gyorsabban tud reagálni a kérésekre.
Ugyan olyan gyorsan elérsz minket, mintha telefont ragadnál
Ügyfélszolgálatunkat tehermentesíti a Segítség központ, mivel a benne minden kérdésre megtalálható a válasz, így ügyfélszolgálatunk nagyrész kéréseket kell, hogy teljesítsen.
Hol találom az Üzenő központot?
Minden oldalról elérhető, mert a láblécben és a főmenü Információk menüjében is ki van helyezve az Üzenő központ.
Az üzenő központ használatával legtöbbször még üzenet küldés nélkül is választ kaphatsz.
Akkor tehát
Ne telefonszámot, vagy emailt keress, hanem a megoldást! Ha nem találod a termék odalán, akkor az összes oldalról elérhető főmenüben találod üzenő központunkat!
Oldalunkat úgy alakítottuk ki, hogy mindent megtalálj:
– a működésünkről, bérlés működéséről kérdeznél -> ezen az oldalon minden válaszra rá tudsz keresni,
– a termék készlete érdekel -> termék oldalán látod,
– ha nincs az utánpótlás érkezését -> termék oldalán látod,
– szabad-e a bérelhető kellék -> termék oldalán látod,
– mikor érkezik a csomagod -> termék oldalán látod, akkor is ha SOS kell,
– meglévő rendelésedről bármi infó -> fiókodban látod a rendelésed,
– van rendelésed, és bármi ügyet intéznél -> emailben várunk mindent
Ügyfélszolgálatunk hogyan működik?
Ha bármi kérdésed is van, de a termék oldalán nem találtad meg, és a Segítség központ oldalon rákeresve sem kaptál választ, akkor javasoljuk üzenő központunkon keresztül vedd fel velünk a kapcsolatot.