Kulcsszavas keresés

Alapvető információk

Átvétel

Rendelés előtti kérdések

Rendelés leadása

Segítség a kellékeinkhez

Rendelésem már van

Elállás, visszaküldés, csere

Bérelt kellékek visszajuttatása

Rendelés módosítása hogyan?

Lemondás nem módosítás

Ha teljesen le szeretnéd mondani a rendelésed, azt is online tudod, oldalunkon a rendelésed megtekintve, a lemondás bekezdésnél lévő piros gombbal:
Rendelés lemondása

Átfoglalás

Ha át szeretnéd tenni a foglalásod, akkor le kell mondanod a régit, és új rendelést leadnod, a megváltozott feltételek elfogadásával.
Miért? Mert a rendezvény dátumát szerződés köti, módosítani közvetlen azért nem lehet, mert az új dátumon más a foglaltság és az esetleges feltételek (ünnepnap…stb). Amit egyszerűbb egy új rendeléssel elfogadni.

Ha valamit kivennél

Ha töröltetni szeretnél valamit, akkor írásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a módosításra irányuló kérésed!

Ha bővíteni szeretnél

Csak kezdj el egy új rendelést összeállítani! Így látod mindennek az elérhető készletét.

A bérléses és megvásárolható kellékekre csak akkor lehetnek egy rendelésben, ha az átvétel (vagy rendezvény napja) 30 napon van.

Ha van rendelésed, akkor meglévő rendelésed módosítasdírásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a kérésed!

Nem termék nevet, hanem pontos cikkszámokat várunk!
Ami a termék oldalán a “Kosárba helyezem” gomb alatt jelenik meg (, esetleges színválasztás után).

Ha egyéb adatokat módosíttatnál

Ha a meglévő tételek darabszámát, számlázási, szállítási adatokat módosíttatnád, akkor akkor írásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a kérésed, a rendelési azonosítóra hivatkozva.

Miért nem tudsz Te módosítani?

Mert a szerződés létrejöttével a szerződést egyoldalúan módosítani nem lehet, mindkét fél beleegyezése kell. Ez a bérelhető kellékek miatt érdekes.
Vagyis, Te nem tudsz magadnak módosítani semmit!
Ezért csak mi tudunk bármit is módosítani kizárólag a Bérlő írásbeli (üzenő központunkon keresztül) kérésre, a rendelési azonosítóra való hivatkozással.

Mit nem tudsz módosíttatni?

1. Bérlés esetén személyes átvételről nem tudsz futárszolgálatra váltani. De futárszolgálatról tudsz személyes átvételre váltani.

Miért? Mert ezen rendelés után érkezett mások rendelését foglaltsági rendszer egymáshoz igazítja. A futáros kézbesítés viszont +2 nappal megnöveli a bérlés idejét, amíg utazik a csomag.

2. A rendeléseket nem tudod összevonni

Miért? Mert minden rendelés mögött egy külön szerződés jön létre egyedi sorszámmal.

Mit lehet módosíttatni?

Vásárlás esetén bármit.

Bérlés esetén is, a fentiek kivételével

A kaució összege a bérelt kellékekből adódik, illetve a futárköltség azok súlyából. Ne lepődj meg, ha módosítást követően ezek is változnak.

Mit nincs értelme módosítani?

A rendeléseket nincs értelme összevonni, futáros kiküldés esetén sem.

Miért? Mert a kiküldés súly alapú. Egy címre egyetlen futár meg egy nap, akármennyi csomag is van. És mivel annak díja súly alapú a végösszeg is ugyan annyi lesz.

Meddig lehet módosítani?

Technikailag az átvétel, vagy a csomagzárás pillanatáig.

De mivel az átvételig több emlékeztetőt is kapsz, az utolsó héten már véglegesnek kéne lennie a rendelésednek.

Fontos: Csak arról a mailcímről küldött kéréseket tudunk figyelembe venni, mely a rendelésben szerepel!
MIÉRT?: Mert ezzel igazolod a tulajdon jogot.

Hasznos volt?
0 out of 5 stars
5 csillag 0%
4 csillag 0%
3 csillag 0%
2 csillag 0%
1 csillag 0%
Hogyan javíthatjuk ezt a cikket?
Please submit the reason for your vote so that we can improve the article.
Következő Korábban szeretném megkapni a megvásárolható kellékeket

Vélemény, hozzászólás?