Kulcsszavas keresés

Alapvető információk

Átvétel

Rendelés előtti kérdések

Rendelés leadása

Segítség a kellékeinkhez

Rendelésem már van

Elállás, visszaküldés, csere

Bérelt kellékek visszajuttatása

Rendelés módosítása hogyan?

A rendelésed módosítását Üzenő központunkon keresztül tudod jelezni felénk az alábbiak szerint:

Lemondás nem módosítás

A teljes lemondáshoz mi nem kellünk.

  1. nézd meg a rendelésed a fiókod alatt
  2. használd a [Lemondás] gombot

Ha teljesen le szeretnéd mondani a rendelésed, azt is online tudod, oldalunkon a rendelésed megtekintve, a lemondás bekezdésnél lévő piros gombbal. Bővebben:
Rendelés lemondása

Átfoglalás
  1. Mondd le a régit online a fentiek szerint
  2. Add le az újat, ahogy a korábbit
  3. küldd el nekünk az üzeneted

Ha át szeretnéd tenni a foglalásod, akkor le kell mondanod a régit (szintén online, a rendelésed oldalán a lemondás gombra kattintva), és új rendelést leadnod, a megváltozott feltételek elfogadásával.

Miért? Mert a rendezvény dátumát szerződés köti, módosítani közvetlen azért nem lehet, mert az új dátumon más a foglaltság és az esetleges feltételek (ünnepnap…stb). Amit egyszerűbb egy új rendeléssel elfogadni.

Ha valamit kivennél
  1. nézd meg a rendelésed a fiókod alatt
  2. használd a [Kérdésed van?], vagy a [Módosítás kérése]gombot
  3. küldd el nekünk az üzeneted

Ha töröltetni szeretnél valamit, akkor írásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a módosításra irányuló kérésed!

Ha bővíteni szeretnél
  1. Csak kezdj el egy új rendelést összeállítani! Így látod mindennek az elérhető készletét.
  2. nézd meg a rendelésed a fiókod alatt
  3. használd a [Kérdésed van?], vagy a [Módosítás kérése]gombot
  4. küldd el nekünk az üzeneted

A bérléses és megvásárolható kellékekre csak akkor lehetnek egy rendelésben, ha az átvétel (vagy rendezvény napja) 30 napon van.

Ha van rendelésed, akkor meglévő rendelésed módosítasdírásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a kérésed!

Nem termék nevet, hanem pontos cikkszámokat várunk!
Ami a termék oldalán a “Kosárba helyezem” gomb alatt jelenik meg (, esetleges színválasztás után).

Ha egyéb adatokat módosíttatnál
  1. nézd meg a rendelésed a fiókod alatt
  2. használd a [Kérdésed van?], vagy a [Módosítás kérése]gombot
  3. küldd el nekünk az üzeneted

Ha a meglévő tételek darabszámát, számlázási, szállítási adatokat módosíttatnád, akkor akkor írásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a kérésed, a rendelési azonosítóra hivatkozva.

Miért nem tudsz Te módosítani?

Mert a szerződés létrejöttével a szerződést egyoldalúan módosítani nem lehet, mindkét fél beleegyezése kell. Ez a bérelhető kellékek miatt érdekes.
Vagyis, Te nem tudsz magadnak módosítani semmit!
Ezért csak mi tudunk bármit is módosítani kizárólag a Bérlő írásbeli (üzenő központunkon keresztül) kérésre, a rendelési azonosítóra való hivatkozással.

Mit nem tudsz módosíttatni?

1. Bérlés esetén személyes átvételről nem tudsz futárszolgálatra váltani. De futárszolgálatról tudsz személyes átvételre váltani.

Miért? Mert ezen rendelés után érkezett mások rendelését foglaltsági rendszer egymáshoz igazítja. A futáros kézbesítés viszont +2 nappal megnöveli a bérlés idejét, amíg utazik a csomag.

2. A rendeléseket nem tudod összevonni

Miért? Mert minden rendelés mögött egy külön szerződés jön létre egyedi sorszámmal.

Mit lehet módosíttatni?

Vásárlás esetén bármit, amíg ki nem számláztuk.

Bérlés esetén is, a fentiek kivételével amíg ki nem számláztuk.

A kaució összege a bérelt kellékekből adódik, illetve a futárköltség azok súlyából. Ne lepődj meg, ha módosítást követően ezek is változnak.

Mit nincs értelme módosítani?

A rendeléseket nincs értelme összevonni, futáros kiküldés esetén sem.

Miért? Mert a kiküldés súly alapú. Egy címre egyetlen futár meg egy nap, akármennyi csomag is van. És mivel annak díja súly alapú a végösszeg is ugyan annyi lesz.

Meddig lehet módosítani?

A rendelésed kiszámlázásig.

De mivel az átvételig több emlékeztetőt is kapsz, az utolsó héten már véglegesnek kéne lennie a rendelésednek.

Fontos: Csak arról a mailcímről küldött kéréseket tudunk figyelembe venni, mely a rendelésben szerepel!
MIÉRT?: Mert ezzel igazolod a tulajdon jogot.

Mi történik a módosítást követően?

A módosítás megtörtént térről azonnal e-mailben fogsz értesülni. Ha nem kaptál levelet, nem történt módosítás.
A módosítást, vagy az aktuális állapotot oldalunkra bejelentkezve is ellenőrizheted a rendelésed megtekintve.

Hasznos volt?
4.5 out of 5 stars
5 csillag 0%
4 csillag 100%
3 csillag 0%
2 csillag 0%
1 csillag 0%
Hogyan javíthatjuk ezt a cikket?
Please submit the reason for your vote so that we can improve the article.
Következő Korábban szeretném megkapni a megvásárolható kellékeket

This Post Has 2 Comments

  1. varga.beatrix

    Köszönöm az infót. Megértettem.

  2. Rácz Rita

    Üdv! Én töröltetni szeretném az asztalszoknyát, és csak a székszoknyák maradnának 15 db 🙂

    Köszönöm
    Rácz Rita

Mit hiányolsz a cikkből?