Kulcsszavas keresés

Rendelés módosítása hogyan?

A rendelésed módosítását Üzenő központunkon keresztül tudod jelezni felénk az alábbiak szerint:

Ha elrontottad a rendelésed / kiahagytál valamit

Amennyiben mondjuk valamiből kevesebbet rendeltél, vagy kiagytál valamit, máshová kéred, vagy más számlázási adatok kellenek, akkor egyszerűbb lemondanod a rendelésed és leadni újra, amennyiben nem fizettél előre.

A rendelésed a profilodban, a rendelésed megtekintve tudod lemondani.
Rendelés lemondása

Lemondás nem módosítás

A teljes lemondáshoz mi nem kellünk.

  1. nézd meg a rendelésed a fiókod alatt
  2. használd a [Lemondás] gombot

Ha teljesen le szeretnéd mondani a rendelésed, azt is online tudod, oldalunkon a rendelésed megtekintve, a lemondás bekezdésnél lévő piros gombbal. Bővebben:
Rendelés lemondása

Mit és Meddig lehet módosítani?

Utánvét esetén: A rendelésed kiszámlázásig bármit.
Előre fizetés esetén: a rendelésed tartalma végleges, csak a számlázási adatok módosíthatók a számla kiállításáig.

Ha valamit kivennél
  1. nézd meg a rendelésed a fiókod alatt
  2. használd a [Kérdésed van?], vagy a [Módosítás kérése]gombot
  3. küldd el nekünk az üzeneted

Ha töröltetni szeretnél valamit, akkor írásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a módosításra irányuló kérésed!

Ha nem csak kisebb módosításról van szó, egyszerűbb lemondanod (szintén online oldalunkon) a rendelést és az új tételekre új rendelés leadnod!

Ha bővíteni szeretnél
  1. Csak kezdj el egy új rendelést összeállítani! Így látod mindennek az elérhető készletét.
  2. nézd meg a rendelésed a fiókod alatt
  3. használd a [Kérdésed van?], vagy a [Módosítás kérése]gombot
  4. küldd el nekünk az üzeneted

A bérléses és megvásárolható kellékekre csak akkor lehetnek egy rendelésben, ha az átvétel (vagy rendezvény napja) 30 napon van.

Ha van rendelésed, akkor meglévő rendelésed módosítasdírásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a kérésed!

Nem termék nevet, hanem pontos cikkszámokat várunk!
Ami a termék oldalán a “Kosárba helyezem” gomb alatt jelenik meg (, esetleges színválasztás után).

Ha nem csak kisebb módosításról van szó, egyszerűbb lemondanod (szintén online oldalunkon) a rendelést és az új tételekre új rendelés leadnod!

Ha egyéb adatokat módosíttatnál
  1. nézd meg a rendelésed a fiókod alatt
  2. használd a [Kérdésed van?], vagy a [Módosítás kérése]gombot
  3. küldd el nekünk az üzeneted

Ha a meglévő tételek darabszámát, számlázási, szállítási adatokat módosíttatnád, akkor akkor írásban, üzenő központunkon keresztül várjuk a kérésed, a rendelési azonosítóra hivatkozva.

Miért nem tudsz Te módosítani?

Mert a szerződés létrejöttével a szerződést egyoldalúan módosítani nem lehet, mindkét fél beleegyezése kell. Ez a bérelhető kellékek miatt érdekes.
Vagyis, Te nem tudsz magadnak módosítani semmit!
Ezért csak mi tudunk bármit is módosítani kizárólag a Bérlő írásbeli (üzenő központunkon keresztül) kérésre, a rendelési azonosítóra való hivatkozással.

Mit nem tudsz módosíttatni?

1. Bérlés esetén személyes átvételről nem tudsz futárszolgálatra váltani. De futárszolgálatról tudsz személyes átvételre váltani.

Miért? Mert ezen rendelés után érkezett mások rendelését foglaltsági rendszer egymáshoz igazítja. A futáros kézbesítés viszont +2 nappal megnöveli a bérlés idejét, amíg utazik a csomag.

2. A rendeléseket nem tudod összevonni

Miért? Mert minden rendelés mögött egy külön szerződés jön létre egyedi sorszámmal.

Mit nincs értelme módosítani?

A rendeléseket nincs értelme összevonni, futáros kiküldés esetén sem.

Miért? Mert a kiküldés súly alapú. Egy címre egyetlen futár meg egy nap, akármennyi csomag is van. És mivel annak díja súly alapú a végösszeg is ugyan annyi lesz.

Átfoglalás
  1. Mondd le a régit online a fentiek szerint
  2. Add le az újat, ahogy a korábbit
  3. küldd el nekünk az üzeneted

Ha át szeretnéd tenni a foglalásod, akkor le kell mondanod a régit (szintén online, a rendelésed oldalán a lemondás gombra kattintva), és új rendelést leadnod, a megváltozott feltételek elfogadásával.

Miért? Mert a rendezvény dátumát szerződés köti, módosítani közvetlen azért nem lehet, mert az új dátumon más a foglaltság és az esetleges feltételek (ünnepnap…stb). Amit egyszerűbb egy új rendeléssel elfogadni.

Fontos: Csak arról a mailcímről küldött kéréseket tudunk figyelembe venni, mely a rendelésben szerepel!
MIÉRT?: Mert ezzel igazolod a tulajdon jogot.

Mi történik a módosítást követően?

A módosítás megtörtént térről azonnal e-mailben fogsz értesülni. Ha nem kaptál levelet, nem történt módosítás.
A módosítást, vagy az aktuális állapotot oldalunkra bejelentkezve is ellenőrizheted a rendelésed megtekintve.

Hasznos volt?
3.8 out of 5 stars

3 ratings

5 csillag 0%
4 csillag 67%
3 csillag 0%
2 csillag 33%
1 csillag 0%
Hogyan javíthatjuk ezt a cikket?
Please submit the reason for your vote so that we can improve the article.

This Post Has 2 Comments

  1. varga.beatrix

    Köszönöm az infót. Megértettem.

  2. Rácz Rita

    Üdv! Én töröltetni szeretném az asztalszoknyát, és csak a székszoknyák maradnának 15 db 🙂

    Köszönöm
    Rácz Rita

Mit hiányolsz a cikkből?