Mire figyelj, ha más (pl fogadott dekoros) rakja fel a bérelt kelléket?
Az információ átadásra!
A termékek és a foglaltás ellenőrzés oldal, valamint a rendelés folyamatában megkapsz minden fontos információt, hogy elkerüld a káreseményt. Ezen információk átadása nagyon fontos.
Jellemzően ennek részleges hiánya miatt történik káresemény.
Ezt megelőzendő, a tőlünk átvételkor kapott átadás-átvételi jegyzőkönyvet olvastasd el azzal akire a kellékeinket bízod! Azon rajta lesz minden figyelmeztetés!
Miért fontos ez? Mert ha odaadod a kellékeket valakinek, aki tönkreteszi (pl felvágja a nem vágható textileket, vagy eltűnik ez+az miatta), attól még a felelősség a Bérlőt terheli, mert mi vele kötöttünk szerződést a rendelés leadásával!
A felelősséget egy előtte aláírt vállalkozási szerződéssel (Nem megbízási szerződéssel!) tudod tovább hárítani felé!
Tipp: Csak akkor vedd igénybe a segítő barátok, családtagok segítségét, ha máshogy nem tudod megoldani, vagy tudsz rájuk figyelni.
Jellemzően miattuk kell levonni a kaucióból. Ők sajnos nem vigyáznak annyira a kellékekre, mint Te tennéd. Hiszen nem Ők a bérlők, Ők nem kapják azokat a segítő információkat, figyelmeztetéseket, amiket a Bérlőnek adunk a rendelés visszaigazolásában.
Tehát:
- Adj neki át minden tőlünk kapott információt! (pl: melyik anyag vágható és melyik nem)
- Dekorossal köss szerződést! Mely tartalmazza, hogy az általatok bérelt kellékekért felelősséget vállal, állagát megóvja. Akkor is ha ismerősöd a szolgáltató! Különben az Ő hibáiért is a Bérlő vállalja az anyagi felelősséget! Utólag pedig esélyed sincs behajtani rajta a számlát szerződés nélkül!
Ha mégis megtörtént a baj, akkor természetesen az újra fel nem használható kellékeket ki kell számláznunk feléd. Majd a tőlünk kapott számlát viheted a szolgáltatóhoz, akivel az előzőekben említett szerződés értelmében köteles lesz megtéríteni neked a kárt. Ezért fontos, hogy minden szolgáltatóval köss szerződést!