Minőségi garancia
Kiemelt figyelmet fordítunk a csomagolásra, hogy a termékek ne sérüljenek, ilyen téren biztosan nem lesz gond.
Vannak termékek, melyek gyárilag csomagoltak, így mi sem láthatunk bele.
Ha mégis hibás a termék
- És cserét kérsz: Ha esetleg előfordulna, hogy bármilyen szempontból gyári hibás, vagy hiányos terméket kaptál, akkor cserecsomag formájában kérhetsz egy másikat.
A hibásat pedig, ahogy tőlünk visszacsomagolva, az érkező futárnak kell átadnod.
Csomagponton a csere nem kivitelezhető, így ha az eredeti rendelése csomagpontra ment, akkor egy címet fogunk kérni. - Ha nem kérsz cserét:, akkor az árát visszautaljuk.
Utánvétes, illetve portós csomagot a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.
Hol és hogyan tudom jelezni?
Ha cserét kérsz: A cserét a főmenüben található Üzenő központunkban tudod jelezni.
Ha nem kérsz cserét: Az elállást jelezni az ide vonatkozó fogyasztóvédelmi törvény által megkövetelt elállási nyilatkozat kitöltve minden szükséges adattal. (pl visszautaláshoz szükséges bankszámlaszám). A mi nyilatkozat mintánk tartalmazza a visszaküldéshez szükséges minden adatot. Ezért is kötelező, mert mi ezen dokumentum által tudjuk feldolgozni a visszavételt és a visszautalást.
Enélkül nem tudjuk feldolgozni a kérésed!
Hol találom a nyilatkozatot?
Ez elállási nyilatkozatot Általános Szerződési Feltételeinkben találja oldalunkon, valamint a rendelés leadásakor kapott email csatolmányában, mely az Elállás bekezdésnél van belinkelve.
Mennyibe kerül?
30 napod van az átvételtől a hibás termék helyett másikat kérni, ez esetben a futárköltséget mi álljuk.
Mi lesz a hibás termékkel?
Attól függ, hogy a kapott fotókon egyértelmű-e a gyári hiba. (pl festési hiba…stb)
Ez esetben nincs szükség a visszaküldésre és bevizsgálásra.
Ha úgy látjuk, hogy szükség van a szemre vételezésre, úgy a saját költségen történő beküldés árát utólag megtérítjük.