Miért nem adhatod vissza később, mint a visszaigazolásban szereplő dátum?
Mert rendszerünk a rendeléseket, vagyis a kellékek bérlését egymáshoz igazítja. Ha ettől eltérnénk, akkor senkinek sem tudnánk garantálni semmit.
A kellékeknek a határidőben megjelölt nap végén el kell hagyniuk az átvételi pontot, hogy újra kiadhatóvá tegyük azokat. (pl a textilek mennek a mosodába…stb)
A rendezvényed utáni héten szintén rendezvényen vannak a kellékek, amiket tőled vasárnap-hétfőn (futár esetén kedden) kapunk vissza.
Tehát a kedd fele és a szerda áll rendelkezésünkre, hogy újra kiadható állapotba kerüljenek a kellékek.
MIÉRT?: mert azokat ugyanis mosni és vasalni, javítani, festeni kell. Mivel nem csak egy-két esküvőt kell hétről hétre megoldanunk, ezért ez elég komoly feladat! Ezért fontos a határidők betartása nekünk is és a bérlőknek is.
Emiatt ha textilt tartalmaz a rendelésed, a szezonban nem tudunk korábban átadni, mint ahogy visszaigazoltuk.
A határidők betartása a bérlés egyik alap feltétele. Rendszerünk a határidőket a rendeléseket összevetve számolja ki. Rendszerünk dolga megtölteni a foglaltsági naptárunkat. Tehát ahogy érkeznek a rendelések egyre kevesebb az esélyed, hogy tágítsuk a bérlés idejét. A rendezvény előtti 1-2 hétben már esélyed sincs változtatni, mert a kellékek foglaltsága nem fogja engedni.Ha utólag jössz rá, hogy utazás, vagy bármi miatt nem tudod megoldani, hogy az általunk megjelölt napig visszahozd a kellékeket, azzal sajnos szerződés szegést követsz el. Amennyiben nem hozod vissza időben, úgy napi kötbért kell kiszámláznunk.
Úgy kell intézd a dolgaid, hogy figyelembe veszed a visszaigazolásban megjelölt határidőinket. Mivel áraink nem napra értendők, így is igen nagy kedvezmény, hogy (szombati rendezvény esetén) 2 napot biztosítunk átvételre és 2 napot a visszahozatalra. Tehát alap esetben összesen 5 napot vannak nálad a kellékeink! Napi díjban nagyon máshogy alakulnának a költségek.
TIPP: Futárosok tudnak csak egy napot nyerni, ha személyes átvételre adják le a rendelést.