Kulcsszavas keresés

Alapvető információk

Átvétel

Rendelés előtti kérdések

Rendelés leadása

Segítség a kellékeinkhez

Rendelésem már van

Elállás, visszaküldés, csere

Bérelt kellékek visszajuttatása

Miért fontos, hogy elérhető légy?

Itt vagy:

A rendelésed érdekében fontos, hogy olyan adatokat adj meg melyeken el is tudunk érni!

Alapvetően emailben kommunikálunk, hogy mindennek legyen írásos nyoma.

TIPP: Erre a freemail, citromail és hasonló ingyenes mail szolgáltatók nem alkalmasak! Használj GMailt, az egész világ ezt teszi…mert működik, a többi ingyeneseknél mindenképpen jobban! Okostelefonnal pedig azonnali értesítést kapsz a rendelésed állapotáról.

Ha rossz e-mail címet adsz meg nem kapod meg a visszaigazolásunkat, vagy egyéb rendeléssel kapcsolatos üzenetünket.
Ha rossz telefonszámot adsz meg nem biztos, hogy egyeztetni tudunk veled sürgős esetben, vagy a futár nem fog megtalálni a csomaggal!
Elérhetetlenséged miatt meghiúsulhat a rendelésed!

A Bérlő, aki a felelősséget vállalja a bérelt kellékek után. Más nevében leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni és teljesíteni! A felelősséget mindig a Bérlő vállalja, ez nem ruházható más személyre, vagyis más nevében nem lehet szerződést kötni (pl ha esküvő szolgáltató az ügyfele nevében ad le rendelést. Ez esetben az esküvői szolgáltatóval kell szerződnünk, az Ő adatait várjuk Bérlőként)

Hasznos volt?
0 out of 5 stars
5 csillag 0%
4 csillag 0%
3 csillag 0%
2 csillag 0%
1 csillag 0%
Hogyan javíthatjuk ezt a cikket?
Please submit the reason for your vote so that we can improve the article.
Előző Hogyan válogassam össze a kellékeket? (szín, darabszám…stb)
Következő Miért kell bankszámla szám?

Mit hiányolsz a cikkből?