Kulcsszavas keresés

Alapvető információk

Átvétel

Rendelés előtti kérdések

Rendelés leadása

Segítség a kellékeinkhez

Rendelésem már van

Elállás, visszaküldés, csere

Bérelt kellékek visszajuttatása

Hogy működik a futárszolgálat?

Itt vagy:

A futárszolgálat tőlünk független cég, melynek a munkájára nincs ráhatásunk, mi is csak a szolgáltatásaikat vesszük igénybe!

Tehát nem rugalmasság kérdése az, hogy az alábbiaktól nem tudunk eltérni (legfőképp a dátumok és időablakok tekintetében):

Házhoz szállítás:

  • Leggyorsabb, időgarantált kézbesítés
  • A futár a kézbesítés napján 8:00 és 17:00 közötti időablakban bármikor érkezhet!
    Az időpont nem választható, mivel a futárszolgálat működésére nincs ráhatásunk. Ezért olyan címet adj meg, ahol ezen idő alatt van valaki aki átvegye a csomagot!
  • Tehát a futárszolgálattal csak a kézbesítés napját tudjuk megcélozni, órát nem!
  • Viszont a kézbesítés napján emailben és sms-ben is kapsz egy 3 órás szűkebb időablakot, amikor a futár érkezik
  • Email értesítést kapsz a csomag összeállításáról
  • Ebben az értesítésben benne lesz a futár közvetlen elérhetősége és egy csomagszám, amit bármelyik csomagkövető oldalon figyelni tudsz
  • Ha a futár nem talál felhív. De ha nem vagy elérhető tovább fog menni!
  • A futárszolgálat által országosan tudunk csomagot ki- és visszaküldeni
  • Az emailben kapott azonosítóval nyomon tudod követni a csomagod
  • a feladást követően garantáltan 24 órán belül kézbesül a csomag. Valamit elsőbbséget élvez a normál csomagokhoz képest, először ezeket kézbesítik (általában 12-13 óra körülig)
  • a 9:00 előtt feldolgozott rendelések a következő munkanapon érkezhetnek

GLS csomagpont:

  • A legolcsóbb kézbesítés, de 1-2 munkanap az érkezés
  • Csak vásárlás esetén tudod választani!
  • 5 napod van átvenni a csomagod, a csomagpont nyitvatartási idejében bármikor
  • Csak egy email értesítést kapsz, hogy mikor átvehető a csomagod
  • Az emailben kapott azonosítóval nyomon tudod követni a csomagod

A csomagpontokról bővebben itt olvashatsz

Fontos még:

  • A futárszolgálat hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozik!
  • Bérlés esetén, visszaküldéskor a futár csak lezárt csomagot vesz fel! Nem fogja helyetted lezárni!
  • Ha nem csomagolod be elég jól és a szállítás során bizonyíthatóan a bérlő hibájából kiszakad/szétesik a csomag, az nem a futárszolgálat, hanem a bérlő felelőssége
  • Törékeny, túlméretes, vagy nagyon nehéz tárgyakat nem küldünk ki
  • Bármi kézbesítéssel kapcsolatos módosítás csak rajtunk keresztül lehetséges amíg a csomag el nem indul. Utána csak a futárszolgálat a kompetens.
  • Tehát a kézbesítő futár semmilyen szinten nincs döntési pozícióban, a kapcsolatot mi tartjuk a futárszolgálattal!

Szállítási információkról bővebben itt tájékozódhatsz:

Hasznos volt?
0 out of 5 stars
5 csillag 0%
4 csillag 0%
3 csillag 0%
2 csillag 0%
1 csillag 0%
Hogyan javíthatjuk ezt a cikket?
Please submit the reason for your vote so that we can improve the article.
Előző Mennyi a futárköltség?
Következő GLS CsomagPont

Vélemény, hozzászólás?