Category menu Termékkategóriák

Hogy működik a futárszolgálat?

Keresés

Alapvető információk

Átvétel

Rendelés előtti kérdések

Rendelés leadása

Segítség a kellékeinkhez

Rendelésem már van

Elállás, visszaküldés, csere

Bérelt kellékek visszajuttatása

Hogy működik a futárszolgálat?

Itt vagy:

Szállítási információkról bővebben itt tájékozódhatsz.

GLS csomagpont:

  • A legolcsóbb kézbesítés, de 1-2 munkanap az érkezés
  • Csak vásárlás esetén tudod választani!
  • 5 napod van átvenni a csomagod, a csomagpont nyitvatartási idejében bármikor
  • Csak egy email értesítést kapsz, hogy mikor átvehető a csomagod
  • Nincs csomagkövetés

A csomagpontokról bővebben itt olvashatsz

Futárszolgálat VIP:

  • Leggyorsabb, időgarantált kézbesítés
  • VIP azt jelenti, hogy a feladást követően garantáltan 24 órán belül kézbesül a csomag. Valamit elsőbbséget élvez a normál csomagokhoz képest, először ezeket kézbesítik (általában 12-13 óra körülig)
  • a 9:00 előtt feldolgozott rendelések a következő munkanapon érkezhetnek
  • A futár a kézbesítés napján 8:00 és 17:00 között bármikor érkezhet!
    Az időpont nem választható, ezért olyan címet adj meg, ahol ezen idő alatt van valaki aki átvegye a csomagot!
  • Tehát a futárszolgálattal csak a kézbesítés napját tudjuk megcélozni, órát nem!
  • Viszont a kézbesítés napján emailben és sms-ben is kapsz egy 3 órás szűkebb időablakot, amikor a futár érkezik
  • Email értesítést kapsz a csomag összeállításáról
  • Ebben az értesítésben benne lesz a futár közvetlen elérhetősége és egy csomagszám, amit bármelyik csomagkövető oldalon figyelni tudsz
  • Ha a futár nem talál felhív. De ha nem vagy elérhető tovább fog menni!
  • A futárszolgálat által országosan tudunk csomagot ki- és visszaküldeni
  • Az emailben kapott azonosítóval nyomon tudod követni a csomagod

Fontos még:

  • A futárszolgálat hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozik!
  • Bérlés esetén, visszaküldéskor a futár csak lezárt csomagot vesz fel! Nem fogja helyetted lezárni!
  • Ha nem csomagolod be elég jól és a szállítás során bizonyíthatóan a bérlő hibájából kiszakad/szétesik a csomag, az nem a futárszolgálat, hanem a bérlő felelőssége
  • A futárszolgálat egy tőlünk független cég, melynek a munkájára (a fenti pontokra hivatkozva) nincs ráhatásunk, mi is csak a szolgáltatásaikat vesszük igénybe!
  • Törékeny, túlméretes, vagy nagyon nehéz tárgyakat nem küldünk ki

A futárszolgálat szolgáltatásait mi vesszük igénybe az által, hogy ki- és vissza hozatjuk a csomagokat. Tehát bármi kézbesítéssel kapcsolatos módosítás csak rajtunk keresztül lehetséges amíg a csomag el nem indul. A kézbesítő futár semmilyen szinten nincs döntési pozícióban, a kapcsolatot mi tartjuk a futárszolgálattal!

Hozzáadva a kosárhoz Kosár
Kosár tartalma