Hogy működik a futárszolgálat?
A futárszolgálat tőlünk független cég, melynek a munkájára nincs ráhatásunk, mi is csak a szolgáltatásaikat vesszük igénybe!
Tehát nem rugalmasság kérdése az, hogy az alábbiaktól nem tudunk eltérni (legfőképp a dátumok és időablakok tekintetében):
Házhoz szállítás:
- Leggyorsabb, időgarantált kézbesítés
- A futár a kézbesítés napján 8:00 és 17:00 közötti időablakban bármikor érkezhet!
Az időpont nem választható, mivel a futárszolgálat működésére nincs ráhatásunk. Ezért olyan címet adj meg, ahol ezen idő alatt van valaki aki átvegye a csomagot! - Tehát a futárszolgálattal csak a kézbesítés napját tudjuk megcélozni, órát nem!
- Viszont a kézbesítés napján emailben és sms-ben is kapsz egy 3 órás szűkebb időablakot, amikor a futár érkezik
- Email értesítést kapsz a csomag összeállításáról
- Ebben az értesítésben benne lesz a futár közvetlen elérhetősége és egy csomagszám, amit bármelyik csomagkövető oldalon figyelni tudsz
- Ha a futár nem talál felhív. De ha nem vagy elérhető tovább fog menni!
- A futárszolgálat által országosan tudunk csomagot ki- és visszaküldeni
- Az emailben kapott azonosítóval nyomon tudod követni a csomagod
- a feladást követően garantáltan 24 órán belül kézbesül a csomag. Valamit elsőbbséget élvez a normál csomagokhoz képest, először ezeket kézbesítik (általában 12-13 óra körülig)
- a 9:00 előtt feldolgozott rendelések a következő munkanapon érkezhetnek
GLS csomagpont:
- A legolcsóbb kézbesítés, de 1-2 munkanap az érkezés
- Csak vásárlás esetén tudod választani!
- 5 napod van átvenni a csomagod, a csomagpont nyitvatartási idejében bármikor
- Csak egy email értesítést kapsz, hogy mikor átvehető a csomagod
- Az emailben kapott azonosítóval nyomon tudod követni a csomagod
A csomagpontokról bővebben itt olvashatsz
Fontos még:
- A futárszolgálat hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozik!
- Bérlés esetén, visszaküldéskor a futár csak lezárt csomagot vesz fel! Nem fogja helyetted lezárni!
- Ha nem csomagolod be elég jól és a szállítás során bizonyíthatóan a bérlő hibájából kiszakad/szétesik a csomag, az nem a futárszolgálat, hanem a bérlő felelőssége
- Törékeny, túlméretes, vagy nagyon nehéz tárgyakat nem küldünk ki
- Bármi kézbesítéssel kapcsolatos módosítás csak rajtunk keresztül lehetséges amíg a csomag el nem indul. Utána csak a futárszolgálat a kompetens.
- Tehát a kézbesítő futár semmilyen szinten nincs döntési pozícióban, a kapcsolatot mi tartjuk a futárszolgálattal!