Csere
Cserét akkor lehet érdemes kérned, ha másik színt szeretnél, vagy méretben nem stimmel valami és kérsz helyette egy másikat.
Hogyan működik?
Személyesen egyszerű, mert visszahozod a teméket és megkapod amire cserélnél, ha a készlet engedi.
Futárszolgálat esetén egy csomagot visz és egyet hoznia kell a futárnak. Ezt egy körben cserecsomag szolgáltatás keretein belül lehet megoldani.
A csere csomagpontokon nem lehetséges, csak háztól házig (VIP) szolgáltatáson belül érető el! Tehát ha a korábbi rendelésed csomagpontra kérted, akkor egy címet is fogunk kérni, hol cseréljen a csomagot a futár.
Mennyibe kerül?
Ha cserecsomaggal szeretnél más terméket választani, annak futárköltsége 1600 Ft, melyet a futárnál kell majd megfizetned átvételkor. A végösszeget módosítja a különbözet, ha más termékre cserélsz.
Amennyiben garanciális ügyintézés miatt lesz a csomagcsere, úgy a költségét mi álljuk.
Visszacsomagolás
Ugyan úgy csomagold be ahogy tőlünk kaptad. Kartondoboz és barna ragasztószalag! (Maszkolószalag, irodai vékony cellux és társai nem alkalmasak a csomagolásra)
A címzéshez szükséges vonalkódot a futár fogja rárakni!
Hol és hogyan kell jeleznem?
Ezen igényed emailben tudod jelezni, a korábbi rendelési azonosítódra való hivatkozással.
Írj meg minden szükséges információt
– mit cserélnél (cikkszámokkal!)
– mire cserélnél (cikkszámokkal!)
– (ha kérsz még valamit a rendelésbe)