Category menu Termékkategóriák

Ügyfélszolgálat

Hogyan léphetsz velünk kapcsolatba?

Üzenő központunkon keresztül, mely elérhető bármelyik oldalunkról a főmenü Segítség központ menü pontjából!
MŰKÖDÉSÜNKRŐL
Szakítottunk a telefonos ügyfélszolgálat hagyományával

Ezt a döntést több év tapasztalata alapján hoztuk meg annak érdekében, hogy még hatékonyabban kapja meg minden ügyfelünk a szükséges információt, akár munkaidőnkön túl is.

Telefon helyett írásban, Üzenő központunkon keresztül.

Tudjuk, hogy sokaknak kényelmesebb, de az évek tapasztalata az, hogy nem hatékony.
* Munkaidőben ugyan úgy azonnal válaszolunk, mintha telefont vennénk fel
* Egyszerre csak egy embernek tudnánk segíteni a vonal végén, így egyszerre többeknek is tudunk válaszolni.
* Kérdés esetén sokszor linkeket, képeket kell oda-vissza küldeni
* Írásban minden információnak, kérésnek nyoma marad

Minden oldalról elérhető, mert a láblécben és a főmenü Segítség központ menüjében is ki van helyezve az Üzenő központ.

Miér célunk, az információ megtalálhatósága és átadása. Ez akkor hatékony, ha nem merül fel kérédés, mert megvan a válasz

Az esküvő utolsó napjaiban a legtöbben kapkodnak, vagy keresztbe szerveznek. Ilyenkor jó bármilyen kérésnek, módosításnak írásos nyoma van mindkét fél részéről. Tudjuk, hogy sokan szeretnek telefont ragadni. Viszont ahelyett, hogy vonalakat tartanánk fent, inkább oldalunk logikus felépítésére és az információk átadására koncentráltunk. 

Vagyis könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikusan keresed, nélkülünk és munkaidőnkön túl is.
A  főmenüből és láblécéből is elérhető minden információ forrás.

Bővebben itt fejtjük ki miért szakítottunk a telefonos ügyfélszolgálat hagyományával: Telefon

Amit a termékek oldala, az Információk menüpont, a rendelés folyamata, vagy Segítség központ nem válaszol meg, akkor írj nekünk üzenő központunkon keresztül.
Ez semmiképp sem hátrány, mivel SOS kérdés esetén azonnal reagálunk, mintha telefonon beszélnénk, viszont itt lehet média tartalmakat és linkeket küldeni egymásnak.Content

Ügyfélszolgálatunk munkaideje

Ügyfélszolgálatunk munkaideje, mely független mintaboltunk nyitva tartásától:

H-P,V: 8:00-17:00

GY.I.K.

Gyakori kérdések, melyekhez ügyfélszolgálatunk nem kell

rendelés leadása nélkül is ellenőrizheted, a termék oldalán mennyi bérelhető még!

Csak add meg a rendezvény dátumát, és a termékek oldalán látod a kiadható ennyiséget:

Dátum megadása

Amennyiben kérdésed van honlapunk használatával, megrendeléseddel, a bérléssel (annak működésével), vagy termékeinkkel kapcsolatban, kérjük tekintsd meg a Segítség központunkat (GYIK). Itt segítséget találsz honlapunk használatával, megrendelések feladásával, megrendelések kiszállításának online nyomon követésével, kiszállított megrendelések esetleges problémáinak megoldásával kapcsolatban, továbbá megtalálod, hogyan tud velünk kapcsolatba lépni üzenőközpontunkon keresztül.
Segítség központ

A rendelésed tartalmát és aktuális állapotát oldalunkra bejelentkezve tekintheted meg. A visszaigazolásokat és változásokat valós időben, a rendelésben megadott email címre küldjük ki.

Megtekintem a rendeléseim

 

Bármit módosítani csak mi tudunk, melyet üzenő központunkban tudsz jelezni

Hogyan módosíthatom?

Fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot?

Írj nekünk, üzenő központunkon keresztüL

Hozzáadva a kosárhoz Kosár
Kosár tartalma