Hogyan léphetsz velünk kapcsolatba?

MŰKÖDÉSÜNKRŐL
Miért vagyunk hatékonyabbak mint a telefonos ügyfélszolgálat ?
Telefon helyett írásban, Üzenő központunkon keresztül, mely a főmenüben található a Segítség központ menüpont alatt

Tudjuk, hogy sokaknak kényelmesebb, de az évek tapasztalata az, hogy…
* …nem hatékony és nem vissza kereshetők a kérések és válaszaink.
* Egyszerre csak egy embernek lehet segíteni a vonal végén
* Kérdés esetén sokszor linkeket, képeket kell oda-vissza küldeni
* Írásban minden információnak, kérésnek nyoma marad

Tudjuk, hogy sokan szeretnek telefont ragadni. Viszont ahelyett, hogy vonalakat tartanánk fent, inkább oldalunk logikus felépítésére és az információk átadására koncentráltunk és egy tudásbázis felépítésére. 

Vagyis könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikus helyen keresed. Így választ kaphatsz munkaidőnkön túl is, ügyfélszolgálatunk nélkül. 

Könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikusan keresed. Így választ kaphatsz munkaidőnkön túl is. A  főmenüből és láblécéből is elérhető minden információ forrás.

Minden oldalról elérhető, mert a láblécben és a főmenü Segítség központ menüjében is ki van helyezve az Üzenő központ.

Az üzenő központ használatával legtöbbször még üzenet küldés nélkül is választ kaphatsz.

Ügyfélszolgálatunkat tehermentesíti a Segítség központ, mivel a benne minden kérdésre megtalálható a válasz, így ügyfélszolgálatunk nagyrész kéréseket kell, hogy teljesítsen.

Ügyfélszolgálatunk munkaideje

H-P,V: 8:00-17:00

Üzletünk nyitva tartása, mely  független ügyfélszolgálatunk munkaidejétől:

GY.I.K.

Gyakori kérdések, melyekhez ügyfélszolgálatunk nem kell
Az évek alatt felhalmozott létező összes felmerült kérdést összegyűjtöttük a működésünkkel, a termékekkel és a folyamatokkal kapcsolatban, a válaszokkal együtt kereshető formában Segítség központunkban. Itt akkor is megtalálod a választ, amikor nem dolgozunk: Segítség központ

Webáruházunk használata egyszerű és egyértelmű. Csak válaszd ki amit szeretnél és kövesd az oldal utasításait.

rendelés leadása nélkül is ellenőrizheted, a termék oldalán mennyi bérelhető még! Csak add meg a rendezvény dátumát, és a termékek oldalán látod a kiadható ennyiséget: Dátum megadása
Amennyiben kérdésed van honlapunk használatával, megrendeléseddel, a bérléssel (annak működésével), vagy termékeinkkel kapcsolatban, kérjük tekintsd meg a Segítség központunkat (GYIK). Itt segítséget találsz honlapunk használatával, megrendelések feladásával, megrendelések kiszállításának online nyomon követésével, kiszállított megrendelések esetleges problémáinak megoldásával kapcsolatban, továbbá megtalálod, hogyan tud velünk kapcsolatba lépni üzenőközpontunkon keresztül. Segítség központ
A rendelésed tartalmát és aktuális állapotát oldalunkra bejelentkezve tekintheted meg. A visszaigazolásokat és változásokat valós időben, a rendelésben megadott email címre küldjük ki. Megtekintem a rendeléseim

Bármit módosítani csak mi tudunk, melyet üzenő központunkban tudsz jelezni

Hogyan módosíthatom?

Fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot?

Írj nekünk, üzenő központunkon keresztüL