Hogyan léphetsz velünk kapcsolatba?
MŰKÖDÉSÜNKRŐL
Miért vagyunk hatékonyabbak mint a telefonos ügyfélszolgálat ?
Annak érdekében, hogy minkét fél vissza tudja keresni a kéréseket, és a válaszokat is.
Tudjuk, hogy sokaknak kényelmesebb, de az évek tapasztalata az, hogy…
* …nem hatékony és nem vissza kereshetők a kérések és válaszaink.
* Egyszerre csak egy embernek lehet segíteni a vonal végén
* Kérdés esetén sokszor linkeket, képeket kell oda-vissza küldeni
* Írásban minden információnak, kérésnek nyoma marad
Tudjuk, hogy sokan szeretnek telefont ragadni. Viszont ahelyett, hogy vonalakat tartanánk fent, inkább oldalunk logikus felépítésére és az információk átadására koncentráltunk és egy tudásbázis felépítésére.
Vagyis könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikus helyen keresed. Így választ kaphatsz munkaidőnkön túl is, ügyfélszolgálatunk nélkül.
Könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikusan keresed. Így választ kaphatsz munkaidőnkön túl is. A főmenüből és láblécéből is elérhető minden információ forrás.
Minden oldalról elérhető, mert a láblécben és a főmenü Segítség központ menüjében is ki van helyezve az Üzenő központ.
Az üzenő központ használatával legtöbbször még üzenet küldés nélkül is választ kaphatsz.
Ügyfélszolgálatunkat tehermentesíti a Segítség központ, mivel a benne minden kérdésre megtalálható a válasz, így ügyfélszolgálatunk nagyrész kéréseket kell, hogy teljesítsen.
Ügyfélszolgálatunk munkaideje
H-P,V: 8:00-17:00
Üzletünk nyitva tartása, mely független ügyfélszolgálatunk munkaidejétől:
GY.I.K.
Gyakori kérdések, melyekhez ügyfélszolgálatunk nem kell
Webáruházunk használata egyszerű és egyértelmű. Csak válaszd ki amit szeretnél és kövesd az oldal utasításait.
Bármit módosítani csak mi tudunk, melyet üzenő központunkban tudsz jelezni
Fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot?
Írj nekünk, üzenő központunkon keresztüL