Bármikor azonnal kapcsolatban léphetsz velünk!

rendeles@oltarelott.hu

Írhatsz nekünk emailt, vagy használhatod üzenő központunkat:

Hogyan válaszolunk ettől gyorsabban és vagyunk hatékonyabbak?
Illetve, hogy mit jelent az hogy minőségbiztosítási okokból és miért nem telefonon? Azt itt kattintva részletezzük bővebben:
MIÉRT NEM TELEFONON?

Ha még gyorsabb választ szeretnél nézd át oldalunkat, melyet úgy alakítottunk ki, hogy munkaidőn túl is választ kapj vagy a termék oldalán, a megrendelés folyamatában, vagy a Segítség központban.
Így a legtöbb esetben nem kell válaszra várnod, mert a kérdést sem kell feltenned, ügyfélszolgálat nem kell hozzá.

MŰKÖDÉSÜNKRŐL
Miért vagyunk hatékonyabbak mint a telefonos ügyfélszolgálat ?

Tudjuk, hogy sokaknak kényelmesebb, de az évek tapasztalata az, hogy…
* …nem hatékony és nem vissza kereshetők a kérések és válaszaink.
* Kérdés esetén előbb-utóbb linkeket, képeket kell oda-vissza küldeni
* Egyszerre csak egy embernek lehet segíteni a vonal végén, ami miatt sokszor elérhetetlen a szám
* Írásban minden információnak, kérésnek nyoma marad
* Ezért minőségbiztosítási okokból rendelni, vagy módosítani telefon helyett csak írásban lehetséges

Tudjuk, hogy sokan szeretnek telefont ragadni. Viszont ahelyett, hogy vonalakat tartanánk fent, inkább oldalunk logikus felépítésére és az információk átadására koncentráltunk és egy tudásbázis felépítésére. 

Vagyis könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikus helyen keresed. Így választ kaphatsz munkaidőnkön túl is, ügyfélszolgálatunk nélkül. 

Könnyedén megtalálhatsz bármit, ha logikusan keresed. Így választ kaphatsz munkaidőnkön túl is. A  főmenüből és láblécéből is elérhető minden információ forrás.

Minden oldalról elérhető, mert a láblécben és a főmenü Információk menüjében is ki van helyezve az Üzenő központ.

Az üzenő központ használatával legtöbbször még üzenet küldés nélkül is választ kaphatsz.

Ügyfélszolgálatunkat tehermentesíti a Segítség központ, mivel a benne minden kérdésre megtalálható a válasz, így ügyfélszolgálatunk nagyrész kéréseket kell, hogy teljesítsen.

Ügyfélszolgálatunk munkaideje

H-P,V: 8:00-17:00

Üzletünk nyitva tartása, mely  független ügyfélszolgálatunk munkaidejétől:

Gyakori Kérdések

Segítség központunkból, melyekhez ügyfélszolgálatunk nem kell
Az évek alatt felhalmozott létező összes felmerült kérdést összegyűjtöttük a működésünkkel, a termékekkel és a folyamatokkal kapcsolatban, a válaszokkal együtt kereshető formában Segítség központunkban. Itt akkor is megtalálod a választ, amikor nem dolgozunk: Segítség központ

Webáruházunk használata egyszerű és egyértelmű. Csak válaszd ki amit szeretnél és kövesd az oldal utasításait.

rendelés leadása nélkül is ellenőrizheted, a termék oldalán mennyi bérelhető még! Csak add meg a rendezvény dátumát, és a termékek oldalán látod a kiadható ennyiséget: Dátum megadása
A rendelésed tartalmát és aktuális állapotát oldalunkra bejelentkezve tekintheted meg. A visszaigazolásokat és változásokat valós időben, a rendelésben megadott email címre küldjük ki. Megtekintem a rendeléseim

A teljes lemondáshoz nem kellünk, a rendelésed megtekintve tudod megtenni.
De bármit módosítani a leadott rendelésesen csak mi tudunk, melyet üzenő központunkban tudsz jelezni

Hogyan módosíthatom?

Fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot?

Írj nekünk, üzenő központunkon keresztüL