Miért nincs telefonszámunk?

Rendszeresen felmerül a kérdés, hogy miért nem telefonszámon lehet minket elérni.

Éveken keresztül mi is átlagos webáruház voltunk átlagos ügyfélszolgálattal és telefonnal.
Az évek tapasztalatai alapján úgy döntöttünk, hogy az online ügyfélszolgálatot részesítjük előnyben, és nagy erőkkel azon dolgozunk mindenki minden információt megkapjon időben.

Ennek eredményeképp, igaz nem szóban, hanem írásban, de azonnali választ tudunk adni, mintha chat-elnél.

Miért döntöttünk így?

  • A dekoráció bérlés miatt már nem csak egy átlagos webáruház vagyunk. A bérléssel szolgáltatást adunk, ami megköveteli a precizitást, akadozás mentes ügymenetet, hogy ki tudjuk szolgálni a rendezvényeket
  • Hatalmas és hétvégente számtalan rendezvény érzékeny, sokszor bizalmas adatait kezeljük. Emiatt a beazonosíthatóság és a visszakereshetőség kiemelten fontos.
  • Minőségbiztosítási okokból tehát rendelni, rendelést módosítani telefonon eleve nem tudsz. Nagyon magas a hibázás lehetősége. Annak, hogy a megrendelő mond valamit, vagy gondol valamire, de mást rögzítene fel az ügyfélszolgálat
  • Nem utolsó sorban emailben tudunk egymásnak linkeket, média tartalmakat küldeni oda-vissza, ha termékről érkezik kérdés. Telefonon, szóban, ez jóval nehézkesebb

MŰKÖDÉSÜNKRŐL

Miért vagyunk hatékonyabbak mint a telefonos ügyfélszolgálat ?

Gyorsabb ha leírod, mintha telefonálnál

Több idő kivárni a sorod egy folyamatosan foglalt telefont hívogatva megkapni a választ. Ugyanis sokkal hamarabb meg tudod írni a kérdésed, Az állandóan foglalt telefon jelenségét már megszokták az emberek, de mi az információ átadást tartjuk fontosabbnak a megszokásnál.

Összegyűjtöttük a gyakori kérdéseket

Így ha azonnal válaszra van szükséged, vagy nem szeretnéd ügyfélszolgálatunk válaszát megvárni, akkor a kérdés rákeresésével munkaidőnkön kívül is választ kaphatsz.Emellett oldalunkat úgy alakítottuk ki, hogy a főmenüből mindig elérd a Segítség központot, bárhol is jársz.

Ezért válaszolunk gyorsan

Mivel a válaszok 95%-a megtalálható oldalunkon, ezért a kérdések nagy része nem ügyfélszolgálatunkhoz érkezik be, hanem oldalunk válaszolja meg. A tehermentesített ügyfélszolgálat így sokkal gyorsabban tud reagálni a kérésekre.

Gyakori Kérdések

ÜZLETÜNK NYITVA TARTÁSA
ALAPVETŐ KÉRDÉSEK, SEGÍTSÉG KÖZPONT

Az évek alatt felhalmozott létező összes felmerült kérdést összegyűjtöttük a működésünkkel, a termékekkel és a folyamatokkal kapcsolatban, a válaszokkal együtt kereshető formában Segítség központunkban. Itt akkor is megtalálod a választ, amikor nem dolgozunk:

FOGLALNI, RENDELNI SZERETNÉL?

Webáruházunk használata egyszerű és egyértelmű. Csak válaszd ki amit szeretnél és kövesd az oldal utasításait.

BÉRELHETŐ KELLÉKEK FOGLALTSÁGA ÉRDEKEL?

rendelés leadása nélkül is ellenőrizheted, a termék oldalán mennyi bérelhető még! Csakadd meg a rendezvény dátumát, és a termékek oldalán látod a kiadható ennyiséget:

RENDELÉSED AKTUÁLIS ÁLLAPOTA ÉS TARTALMA ÉRDEKEL?

A rendelésed tartalmát és aktuális állapotát oldalunkra bejelentkezve tekintheted meg. A visszaigazolásokat és változásokat valós időben, a rendelésben megadott email címre küldjük ki. Megtekintem a rendeléseim

MÓDOSÍTANI SZERETNÉL A RENDELÉSEDEN?

A teljes lemondáshoz nem kellünk, a rendelésed megtekintve tudod megtenni.
De bármit módosítani a leadott rendelésesen csak mi tudunk
, melyet üzenő központunkban tudsz jelezni

ÁRAJÁNLATOT SZERETNÉL?