Oldalunkon sütiket (cookie) használunk.
Oldalunkon sütiket (cookie) használunk.

Esküvői Dekor Kellék kölcsönző

Jelen szerződés miatt felmerülő kérdések magyarázatát Vásárlói és Bérleti Tájékoztató oldalunkon olvashatod!
Az alábbiak a szerződés, melyet a rendelés leadásakor elfogadsz.

Általános szerződési feltételek

Fogalmak

ÁSZF: Jelen általános szerződési feltételek

Webáruház: www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül

Megrendelő/fogyasztó/Ön: aki a Webáruházon keresztül vételi és/vagy bérleti ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Szolgáltató/vállalkozás: DIY Solutions Kft, aki a Webáruházban a termékeket eladásra, vagy bérlésre kínál

Felek: Szolgáltató és Megrendelő együttesen

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a Felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő Felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Bérelt dolgok: A webáruházban bérlésre megjelölt termékek, melyet a Megrendelő a rendelést elfogadó emailben jelzett dátumra tudja bérbe venni, valamit az itt jelzett határidőre kell hiánytalanul és sérülésmentesen visszaszolgáltatnia

Megrendelt dolgok: megvásárolt termékek a webáruházban melyet a Megrendelő megvásárolt és bérelt dolgok a webáruházban melyet a Megrendelő a rendelést elfogadó emailben jelzett dátumra tudja bérbe venni, valamit az itt jelzett határidőre kell hiánytalanul és sérülésmentesen visszaszolgáltatni együttesen

A webáruház üzemeltetőjének adatai:

CégnévDIY Solutions Kft.
Székhely címe2030 Érd, Papagáj u 42.
Webáruház nyilvántartási számaK/141/2010
Nyilvántartásba vevő CégbíróságBudapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Adószám25497113-2-13
Cégjegyzék szám13-09-179692
BankszámlaszámOTP Bank 11742111-21075395
KapcsolattartóSzabóné Angyal Krisztina

Bővebb információk: Impresszum

Ügyfélszolgálat adatai

Cím2030 Érd, Papagáj u 42.
Telefon: … (normál díjszabású)06 30 391 0665
Telefonos elérhetőségH-V 8:00-20:00
E-mailrendeles@oltarelott.hu

Általános tudnivalók

A jelen ÁSZF a Szolgáltató, és az általa a webáruházban nyújtott elektronikus kereskedelmi és egyéb szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a webáruházon keresztül történik.

1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között, mint távollevők között jön létre. A webáruházban történő vásárlást a Magyar Közlöny 2014. évi 30. számában megjelent, 2014. év június hó 13. napjától visszavonásig érvényes, a Kormány 45/2014. (II. 26) rendelete a Felek közötti szerződések részletes szabályairól szabályozza (a továbbiakban Kormányrendelet), különös tekintettel az említett Kormányrendelet 8-14. §-ra.

2. A Webáruházban történő vásárlás/bérlés elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

3. A Webáruház kínálata elérhető minden felhasználó számára regisztráció nélkül is. A Webáruházból történő vásárlás, vagy bérlés azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötött, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. Regisztráció, bérlés, illetve vásárlás során (mindhárom esetben) az Megrendelő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a regisztrációs űrlapon, vagy a Pénztár oldalon található jelölő négyzet bepipálásával tehet meg. Az ÁSZF elfogadása feltétele az Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződés létrejöttének. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Webáruház és a Megrendelő között.

Ezzel egyidejűleg az Megrendelő szintén a Pénztár oldalon található a Szerződési feltételek elfogadására szolgáló jelölőnégyzet alatt található másik jelölőnégyzet bepipálásával kijelenti, hogy a létrejövő bérleti- és/vagy adás-vételi szerződéshez a saját és érvényben lévő adatait adta meg. Továbbá azt is kijelenti, hogy megkapta a megfelelő tájékoztatást a megvásárolt és/vagy bérelt dolgokra vonatkozóan, valamint a Szolgáltató szolgáltatásainak működésével kapcsolatban.

2. Ha az Megrendelő az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Szolgáltató szolgáltatásait. Nem nem küldhet megrendelést sem.

3. A Szolgáltató fenntartja a jogot az árak változtatására és az ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosítások azonnal megjelennek a weboldalon és ezzel egyidejűleg lépnek hatályba.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések elektronikus úton megkötött szerződések, melyek írásban megkötött szerződésnek minősülnek.

A megrendelés lépései (vásárlás és bérlés esetén):

1. Megrendelő regisztrációja
2. A megrendelés összeállítása / kosár használata (ajánlattétel)
2/a.) Bérlés esetén foglaltság ellenőrzés
3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
4. A megrendelés elküldése

A sikeresen leadott rendelések az alábbi oldalon tekinthetők meg és követhetők nyomon:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom

Regisztráció

1. A látogatónak a “Bejelentkezés” gombra kattintva van lehetősége regisztrálni, ahol a következő adatok megadására van szükség: felhasználónév, jelszó és e-mail cím.

A regisztráció elküldése után a megadott e-mail címre egy üdvözlő e-mail érkezik.

A Felhasználó az oldalra történő belépés után a “Rendeléseim” menüpontra kattintva alakíthatja ki saját fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott adatok, illetve ugyanitt a “Rendeléseim” menüpontban van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást, bérlést és a kiszállítást megkönnyítő adatok (pl.: szállítási cím) felvitelére.

2. Elfelejtett jelszó esetén az “Elfelejtett jelszó” menüpontban lehet az ott található gombra kattintva új jelszót igényelni a felhasználónév, vagy e-mailcím megadása után. A rendszer azonnal megküldi az új jelszót beállító linket a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba.

3. A Felhasználó fiók és adatainak törlését a „Rendeléseim” menüpontban a „Profil törlése” gombra kattintva lehet elvégezni.

A termékek tulajdonságai

A termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

A termékek egyik legfőbb tulajdonsága, hogy bérelhető, vagy csak megvásárolható. Ezeket a Szolgáltató a fő termékképre helyezett sávon jeleníti meg a termék oldalán a webáruházban.

A Szolgáltató lehetőséget ad a Megrendelőnek arra, hogy a termékeket a rendelés előtt megtekinthesse erre a célra fenntartott  bemutatóteremben.

Árak

A Webáruházban közzétett árak 27% ÁFA-val növelt bruttó árak.
Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

Ajánlattétel 

A Megrendelő a kosár oldalon győződhet meg a kosár tartalmáról. Amennyiben a kosár tartalmát elfogadja, valamint kiválaszthatja az átvétel formáját,  úgy a Pénztár oldalon tudja lezárni a rendelést.

Bérlés esetén a foglaltság ellenőrzés oldalon a a webáruház kiszámolja a bérlés idejét (átvételre és a vissza hozatalra megjelölt dátumokat)

A Megrendelő adatainak megadása

A Megrendelő a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy a Megrendelő felelőssége, hogy a Megrendelő által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen a Megrendelő által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A Megrendelő a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a Megrendelő hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét a Megrendelőre hárítani. A Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

1. A Megrendelő csak olyan természetes személy lehet, aki magyar állampolgár, vagy Magyarországon bejegyzett gazdasági szervezet (cég, vagy vállalkozás).

2. A Megrendelő köteles a regisztrációkor rendelés leadása során az aktuálisan érvényben lévő valós adatait megadni. 
Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy valótlan, vagy nem saját adatok lettek megadva, azonnal törli a rendelést és a felhasználó fiókot felfüggeszti!

3. A Megrendelő, aki a felelősséget vállalja a bérelt kellékek után. Más nevében leadott rendeléseket Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni és teljesíteni! A felelősséget mindig a Megrendelő vállalja, ez nem ruházható más személyre, vagyis más nevében nem lehet szerződést kötni.

4. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Bérlőre vonatkozóan bármilyen hamis, vagy nem saját adat szerződésbe foglalása, vagy a szerződés be nem tartása, a szerződés azonnali hatályú felmondását és a Megrendelő teljes kártérítési felelősségét vonja maga után.

A szerződés létrejötte

Az elektronikus megrendelés a Ptk. 6.64. § (1) bekezdése szerinti szerződéskötésre vonatkozó ajánlatnak minősül. Szolgáltató az ajánlattétel beérkezéséről automatikusan elektronikus úton értesíti a Megrendelőt visszaigazoló email formájában. Az ajánlattétel, vagyis a megrendelés visszaigazolása nem minősül az ajánlat elfogadásának a Szolgáltató részéről, a valamint a szerződés létrejöttének. 

Szolgáltató rendszere minden visszaigazolt megrendelésnek automatikusan rendelésazonosító számot ad, melyet a visszaigazoló levél is tartalmaz. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy kizárólag e rendelési azonosítóval rendelkező megrendelések érvényesek.

A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a Szolgáltató kinyilvánítja a rendelés elfogadását, amelyet egy külön, a Megrendelőnek küldött emailben igazol vissza. (elfogadó levél)

Az ily módon kötött szerződés elektronikus úton megkötött szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, melyre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A Szolgáltató a megrendeléseket elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Megrendelő számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető, annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

Megvásárolt termékekre vonatkozó megállapodások:

Ha az Megrendelő megrendelésében csak megvásárolható kellékek vannak és beküldi a webáruház részére, majd a Szolgáltató elfogadja azt, akkor adás-vételi szerződés jön létre a Felek között a megvásárolható kellékekre vonatkozóan. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail az Megrendelőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor az Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni.

Bérelt dolgokra vonatkozó megállapodások:

Ha a Megrendelő megrendelésében bérelhető és/vagy megvásárolható kellékek vannak és beküldi a Webáruházon keresztül, majd a Szolgáltató elfogadja azt, akkor bérleti szerződés jön létre az Felek között a bérelt dolgokra vonatkozóan, valamint a Felek között adás-vételi szerződés a megvásárolható kellékekre vonatkozóan. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail az Megrendelőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor az Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket kibérelni illetve megvásárolni.

A webáruház a rendelés leadásának folyamataként a foglaltság ellenőrzés oldalon összesíti a Megrendelő számára személyre szabottan a leendő bérleti szerződésbe kerülő egyedi információkat, adatokat (átvétel-, vissza hozatal dátuma, fizetési információk). 

1. A Szolgáltató bérbe adja, a Megrendelő pedig bérbe veszi a Szolgáltató tulajdonát képező bérelt dolgokat, a megrendelés beküldése előtt, a foglaltság ellenőrzés oldalon megállapított fix időtartamra, amit a Szolgáltató a rendelést elfogadását visszaigazoló emailje is tartalmaz.

1/a.) A bérlés igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól.

1/b.) A Megrendelő a bérlés meghosszabbítására csak akkor jogosult, ha ehhez a Szolgáltató legkésőbb a határozott időtartam lejáratát megelőző napon írásban hozzájárul.

2. A Megrendelő kötelezettséget vállal a bérelt dolgok rendeltetésszerű használatára és megóvására. A rendeltetés-, és szerződésellenes használatból eredő károkért felelősség a Megrendelő terheli.

3. A Megrendelő kötelezettséget vállal, hogy Szolgáltató írásos engedélye nélkül a bérelt dolgokat harmadik fél használatába nem adja. Amennyiben Megrendelő a bérelt dolgokat a Szolgáltató engedélye nélkül mégis más használatába adja, attól még továbbra is felelős az így bekövetkezett károkért is.

4. A Szolgáltató bérlés választása esetén, rendezvényen történő felhasználás céljából bérbe adja a visszaigazolt megrendelésben szereplő méret, szín, minőség és mennyiség szerinti ingóságokat.

Bérlés esetén, a rendezvény helyszínén a Szolgáltató által átadott eszközök állapotáért a Megrendelő vállal teljes felelősséget sérülés, hiány esetén. Az okozott kár megfizetése a Megrendelőt terheli.

A Megrendelő köteles a bérelt dolgokat rendeltetésszerűen használni, állagát megóvni.

Megrendelő nem jogosult állagsérelemmel együtt járó beruházást, átalakítást végezni a megrendelt, bérelt dolgokon.

Bérlésre minden terméket a készlet erejéig áll módunkban biztosítani.

6. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a rendelést törölje, amennyiben úgy ítéli meg, hogy felmerül a gyanúja a bérleményeken történő szándékos károkozásnak, vagy annak nem rendeltetésszerű használatának.

8. A Szolgáltató a rendelés elfogadásának visszaigazolásban megjelölt napra biztosítja a bérelt, vagy megvásárolt dolgokat a Megrendelő számára

Rendelés módosítása

A rendelés leadását követően szerződés jön létre, melynek módosítását csak rendelést leadó fél kérelmezheti.
A leadott rendelések az átvétel, vagy a kiküldés pillanatáig módosíthatók, melyet csak írásban (e-mail-ben) fogadunk el a Megrendelőtől, kizárólag a rendelésben megadott e-mail fiókból küldve! (ezzel igazolva a tulajdonjogot) 
A Megrendelő e-mailben beküldött rendelést módosító kérelme feljogosítja a Szolgáltatót a szerződés alapjául szolgáló rendes módosítására.

A szerződés módosítása csak a Felek együttes beleegyezésével lehetséges.

Rendelés lemondása

A bérleti szerződés a bérlés megkezdésének (átvétel) napja előtt 7 nappal mondható le díjmentesen. Addig is több automatikus emlékeztetőt is küld a Webáruház! Amennyiben a bérlés megkezdésének (átvétel) napja előtti 7 napon belül történik a lemondás a bérleti díj 50%-át számlázza ki a Szolgáltató a Megrendelőnek.
Amennyiben a lemondás a bérlés megkezdésének (átvétel) napján, esetleg azon túl érkezik, vagy nem lett átvéve a rendelés a rendezvény napjáig, úgy a bérleti díj 100%-át számlázza ki SzolgáltatóMegrendelőnek.

A Megrendelő az e-mailben beküldött rendelést felmondó kérelme feljogosítja a a Szolgáltatót a szerződés alapjául szolgáló rendes törlésére egyben a szerződés felmondására.

Lehetséges fizetési módok

1. Készpénzben, vagy bankkártyával átvételkor személyesen, vagy futárszolgálattal való kiküldéskor (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás). Csak vásárlásos rendelés esetén, a webáruház a rendelés leadásakor jeleníti meg az utaláshoz szükséges információkat.
Bérlés esetén csak akkor az átvétel napja előtti 14 napban kérheti a Megrendelő az előre utalást, amennyiben már nem lesz módosítás a rendelésben. Ez esetben a Szolgáltató külön levélbe küldi ki az utaláshoz szükséges információkat.
3. Paypal-al (csak vásárlás esetén)

A Szolgáltató előleget nem kér előre a Megrendelőtől.

Átvételre az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:

1. Futárszolgálat által kézbesített csomagként

2. Személyes átvétel érdi átvételi pontunkon

Átvétel

Személyes átvétel esetén

Megvásárolt dolgok: a Szolgáltató a rendelést elfogadó visszaigazoló emailben jelöli meg azokat a napokat amikor a megvásárolt dolgok átvehetők.

Bérelt dolgok: a Szolgáltató a rendelést elfogadó visszaigazoló emailben jelöli meg azokat a napokat, amikor a béreld dolgok és a megvásárolt dolgok átvehetők.

Átvételkor a Megrendelőnek a rendelése alapján elkészített átadás-átvételi jegyzőkönyven kell tételesen átvennie a bérelt dolgokat. A Szolgáltató ekkor biztosít lehetőséget a kellékek minőségének, állagának és szükséges darabszámának a Megrendelő általi megvizsgálására. A Megrendelő aláírásával történő átvétel után a Szolgáltató a kellékek minőségére, állagára, darabszámára vonatkozó reklamációt nem fogad el.

A megrendelt bérelt dolgokat a Megrendelő helyett az általa meghatalmazott személy is átveheti, a személyi igazolvány számának az átadás-átvételi jegyzőkönyvbe rögzítését követően.

Futárszolgálat esetén

Megvásárolt dolgok: a Szolgáltató a rendelés emailben történő visszaigazolásában megjelöli azt a napot, amikor legkorábban érkezhet a csomaggal a futár.

Bérelt dolgok: Munkatársunk a csomagzárás napján (kiküldés előtti napon) telefonon felkeresi a Megrendelőt egy utolsó egyeztetés céljából. Ez az utolsó lehetőség a rendelés módosítására.
A kiküldés előtti egyeztetés feltétele a rendelt tételek futárszolgálat általi kiküldésének. Tehát a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy ha kiküldés előtt a Megrendelő nem érhető el egyik megadott elérhetőségén sem (telefon, vagy e-mail), a kiküldés előtti napig, akkor a Szolgáltató figyelmezteti a rendelkezésére álló csatornákon (telefon, sms, e-mail) a Megrendelőt, hogy a kiküldést veszélyezteti az elérhetetlenség. Amennyiben a kiküldés dátuma előtti nap 20:00-ig nem érkezik visszajelzés, úgy a megrendelt bérelt dolgok nem lesz kiküldve futárszolgálat által.

A rendelésben megjelöl munkanapon kerülnek kiszállításra a bérelt dolgok.

A megrendelt dolgok bedobozolásakor összekészítési jegyzőkönyv készül, melyet a Szolgáltató munkatársa (aki összeállította és csomagolt) írja alá.

Fontos, hogy a csomag kibontásakor a Megrendelő tételesen nézze át a kellékeket összevetve a számla mellé tűzött listával.
Ha a Megrendelő bármilyen eltérés tapasztal, akkor kötelessége azonnal írásban jelezni ezt a Szolgáltató felé a rendeles@oltarelott.hu címre. Amennyiben a kézbesítés napján nem érkezik a Szolgáltató felé jelzés,  úgy a Szolgáltató úgy tekinti, hogy minden rendben. Az átvétel másnapján már a Megrendelő hiányra, vagy kifogásolható állagra vonatkozóan nem tud reklamációt elfogadni

(A futár 8:00-17:00 között érkezik!) A futárszolgálat egy külön cég melynek munkájára és szolgáltatására a Szolgáltatónak nincs ráhatása.
A távolság miatt nem áll módjában a Megrendelőnek átnézni a kellékeket. A Megrendelő a rendelés leadásával elismeri és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató hiánytalanul, és kifogástalan állapotban kiküldi a webáruházban lefoglalt kellékeket használatra.

A futárköltség díjának kiszámítás a súly alapú.

0-2 kg1900 Ft
2-3 kg2680 Ft
3-4 kg2755 Ft
5-10 kg2840 Ft
10-15 kg3000 Ft
15-20 kg3240 Ft
20-25 kg3550 Ft
25-30 kg4105 Ft
30-40 kg4900 Ft
40-50 kg5690 Ft
50-60 kg6490 Ft
60-70 kg7280 Ft
70-80 kg8075 Ft
80-90 kg8870 Ft
90-100 kg9495 Ft
100 kg felett10195 Ft

A bérelt kellékekre vonatkozóan visszaküldéskor a futárköltség díja még egyszer hozzáadódik a végösszeghez (visszaküldés díja).

Vissza szállítás

Személyes átvétel esetén: A Szolgáltató az emailben történt visszaigazolásban megjelölt napig várja vissza a bérelt dolgokat.

A Megrendelő lehetőséget biztosít a Szolgáltatónak, hogy jelenlétében átvizsgálja és megszámolja a kellékeket a kaució visszafizetésének megállapítása végett. Amennyiben a Megrendelő jelen van, vagy nem tart igényt a személyes jelenlétre (esetleg mást küld maga helyett), a Megrendelő elismeri és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a valóságot tükrözve, legjobb tudása szerint állapítja meg a visszakapott kellékek állapotát. A Szolgáltató az esetleges káreseményről jegyzőkönyvet készít legalább egy tanú jelenlétében.

Futárszolgálat esetén:Szolgáltató a visszaigazolásban megjelölt napra küldi a futárt a bérelt dolgok visszaszállítása végett.

Visszaküldéskor a Megrendelőnek is ki kell töltenie a mellékelt összekészítési jegyzőkönyvet a visszaküldéshez. A kitöltéshez egy gyors leltárt kell készítenie a Megrendelőnek, majd a jegyzőkönyvet aláírnia. Elismerve ezzel a kellékek meglétét, esetleges hiányát.

A Megrendelő a távolság miatt nem tud jelen lenni a visszajött kellékek megszámolásakor, illetve átvizsgálásakor. Ezért a Megrendelő a rendelés leadásával elismeri és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a valóságot tükrözve, legjobb tudása szerint állapítja meg a visszakapott kellékek állapotát.
A Szolgáltató az esetleges káreseményről jegyzőkönyvet készít további legalább egy alkalmazott jelenlétében. (2 tanú) A Megrendelő a távolság miatt nem tud jelen lenni a visszajött kellékek megszámolásakor, illetve átvizsgálásakor. Ezért a Megrendelő a rendelés leadásával elismeri és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a valóságot tükrözve, legjobb tudása szerint állapítja meg a visszakapott kellékek állapotát.
A Szolgáltató az esetleges káreseményről jegyzőkönyvet készít további legalább egy alkalmazott jelenlétében. (2 tanú)

A Megrendelő felelőssége, hogy a csomag egyben, illetve a tartalma sérülésmentesen érkezzen vissza a megadott határidőre!

A nem megfelelő csomagolásból eredő káreseményt elkerülendő a Szolgáltató a  a futárszolgálatot választott Megrendelők számára a rendelések elfogadásának visszaigazolásakor emailben megküldi a részletes információkat és tippeket a visszacsomagolásról, amit az alábbi oldalunkon is olvashat: Hogyan csomagold vissza a kelléket?!

Kaució

1. A bérelt kellékek után a Szolgáltató kaució (letét) kér, melyet egy összegben kell megfizetni, a végösszeg részeként.

2. A hiánytalan és sérülésmentes bérelhető dolgok határidőre történő visszajuttatásakor a kaució teljes összegét a Szolgáltató visszautalja a rendelés leadásakor megadott bankszámlaszámra a vissza hozatal napjától számított 8 munkanapon belül. (jellemzően aznap)

3. A kaució mértékét a webáruház számolja ki bérelt dolgok kosárba helyezésekor.

4. Amennyiben a Megrendelő szándékosan nem szolgáltatja vissza a bérelt dolgok bármelyikét a megadott határidőre, és azok bármelyikének hiánya miatt a Szolgáltató nem tudja teljesíteni a következő rendeléseit (az idő hiányából adódóan nem tudja pótolni), úgy a Szolgáltató a rendelés teljes kaucióját megtartani jogosult!

5. A Szolgáltató a javíthatatlan bérelhető dolgok aktuális beszerzési árát jogosult levonni a kaucióból. Minden bérelt termék beszerzési ára megtalálható annak oldalán a Webáruházban.

6. Ha a kaució értéke nem fedezi a kárt, akkor a Megrendelő köteles a Szolgáltató részére a különbözetet is megfizetni.

7. Futárszolgálattal való visszaküldés esetén a teljes kaució visszatartható, ha a csomagolás  minősége nem éri el azt a szintet, hogy futárszolgálat által szállítható legyen.

A kaucióból vonandó összeg mértéke és véglegessége több tényezőtől függ:

Minden bérelhető kellék lista ára látszik a rendelés létrejötte előtt, a termék oldalon, valamint a foglaltság ellenőrzés oldalon.

a.) A határidőre vissza nem szolgáltatott bérelhető dolgok beszerzési értékét a Szolgáltató nem véglegesen vonja le, csak vissza tartja, amíg a hiányzó bérelhető dolgok sérülésmentesen és hiánytalanul visszajuttatásra nem kerül. Sérülésmentes és hiánytalan visszajuttatás után a visszatartott összeget a Szolgáltató visszautalja a rendeléskor megadott bankszámlaszámra.

b.) Végleges levonás a helyre nem állítható sérülések estében kerül sor. 

c.) Amennyiben a hiányzó kellékek más bérlő rendelését is érinti (a Szolgáltató nem tudja teljesíteni a keletkezett hiány miatt), valamint a Szolgáltató nem tudja az érintett rendeléseket a tartalék készletből, vagy helyettesítő termékkel megoldani, úgy a Szolgáltató a teljes kaució megtartására jogosult.

d.) A bérelt dolgok mértéktelen szennyeződése miatt az újbóli kiadhatóság többszöri mosást esetleg vegyi tisztítást igényelnek, akkor annak költségét a Szolgáltató 100%-ban átruházza (kaucióból vonja le) a Megrendelő részére. A textilek, dekoranyagok ára egy mosást és egy vasalást tartalmaz!

e.) Minden káreseményről a Szolgáltató kárfelvételi jegyzőkönyvet és fotókat (esetleg videót) készít tanuk jelenlétében.

Kötbér

Kötbér kiszámlázására a Szolgáltató abban az esetben jogosult a Bérlő felé, amennyiben a rendelés elfogadásának visszaigazolásában szereplő határidőre nem  szolgáltatja vissza egyik megrendelt bérelt dolgot sem.

a.) Személyes vissza hozatalt választott rendelés Megrendelője, vagy megbízottja, ha nem jelenik meg a rendelést elfogadó visszaigazolásban megjelölt határidőre és nem szolgáltatja vissza egyik kelléket sem,

b.) Futárszolgálat általi vissza hozatalt választott rendelés Megrendelője nem adja át a rendelést elfogadó visszaigazolásban megjelölt határidőre érkező futárnak a csomagot és ezáltal nem szolgáltatja vissza egyik kelléket sem,

úgy a határidőt követő naptól kezdődően a Megrendelő napi 8000 Ft kötbért köteles a Szolgáltatónak megfizetni. 

Panaszkezelés

1. A Megrendelő köteles a személyes átvétel székhelyen illetve kiszállítás kérése esetén is bérelt tételeket tételesen átvenni az átadás-átvétel során. A bérelt dolgok elleni szóbeli kifogást a személyes átadás-átvétel során fogad el a Szolgáltató. Utólagos reklamációra nincs lehetőség.
A Szolgáltató, vagy a Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, amennyiben módjában álla, azonnal orvosolja.

2. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

Minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.  Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja a megadott email címre -ha rendelkezésre áll- , vagy postai úton.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató, vagy Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja az Megrendelőt.

A Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait ide terjesztheti elő írásban:

Név: DIY Solutions Kft
Cím: 2030 Érd, Papagáj u 42.
Email: rendeles@oltarelott.hu
Telefon: 0630 391 0665

A jegyzőkönyv a következőket tartalmazza:

a) a Megrendelő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
b) a Felek közötti szerződés keretében eladott, vagy bérbe adott ingó dolog megnevezését, vétel-, vagy bérleti árát,
c) a Szolgáltató általi teljesítésének időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) szavatossági igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
g) az (5) bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

3. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél, mely eljárás során a Szolgáltatónak együttműködési kötelezettsége van.

Az írásbeli panaszokat 30 napon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. A panasz elutasítása esetén válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felek közötti vitás kérdések rendezésében illetékes a

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
mellett működő Békéltető Testület

(Pest Megyei Békéltető Testület)

Cím:1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 24

4. Online vitarendezési platform: Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete ( 2013. május 21. ) alapján Önnek jogában áll az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon keresztül érvényesíteni panaszát, amelyet a következő linken ér el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Amennyiben nem elégedett a panaszkezelési eljárásunkkal, akkor panaszával a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A hatóság elérhetőségeiről a www.jarasinfo.gov.hu oldalon tájékozódhat. Fenti elérhetőségeinken munkatársaink szívesen segítenek az illetékes hatóság címének megadásában.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.
Az Szolgáltató nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

Elállási jog

A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § alapján – figyelemmel a rendelet 29. §-ban meghatározott kivételekre – a fogyasztónak minősülő Megrendelőt indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Megrendelő elállási jogát a terméknek, több termék különböző idejű kiszolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, ill. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak kézhezvételétől számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

1. A Megrendelő a bérleti szerződés létrejötte és az átvétel közötti időszakban is indoklás nélkül  rendelés leadását követően határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (2030 Érd, Papagáj u 42. / rendeles@oltarelott.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Amennyiben elállási nyilatkozatát elektronikus úton küldi meg nekünk, úgy arról haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küldünk.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

3. Az elállásról részletesen itt olvashat:
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_hu.htm
http://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html

Egyedi személyre szabott megrendelések esetében nem élhet az elállási jogával! Tájékozódni ez ügyben a következő helyen lehet: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2710

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Az Ön teendői elállás esetén

Ahhoz, hogy a termék vételárát minél előbb visszatéríthessük Önnek, kérjük mihamarabb, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a terméket szíveskedjen címünkre visszaküldeni.

A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék visszaküldésének költsége Önt terheli.

Amennyiben Ön kétséget kizáróan igazolja, hogy visszaküldte a terméket, úgy az igazolás, egyébként pedig a termék – általunk történő – átvételét követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük a vételárat. (Természetesen amennyiben az igazolást később vesszük készhez, mint magát a terméket, úgy az előbbi időpont az irányadó.)

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállási/felmondási joga alóli kivételek

Az Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben: 

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti 
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak 
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében,amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza 
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel 
  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor 
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából 
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta 
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével 
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Kellékszavatosság, termékszavatosság

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Szolgáltató hibás teljesítése esetén az Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot. 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. 

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen. 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Megrendelő bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Megrendelő csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Megrendelő a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége. 

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy 
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szerződés megszűnése

A felek között létrejött szerződés

  • amennyiben a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § szerinti megrendelői elállásra érvényesen sor kerülhet, úgy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § szerinti megrendelői elállásra nyitva álló határidő lejártát és a szerződés teljesítését követően,
  • egyéb esetben a teljesítést követően

szűnik meg

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Szolgáltató.

ÁSZF és árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi az Megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátjainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

Adatvédelmi szabályzat

A Szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el:
Adatvédelmi nyilatkozat

Felelősség korlátozása

A Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

Webáruházat működtető Szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az OltárElőtt.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyed kérdéseiről
  • 2011. CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról
  • 45/2014. (II.26) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Hatályos ettől a naptól: 2018.11.11
Letölthető ÁSZF: Általános Szerződés Feltételek

Messenger icon

Chat ügyfélszolgálat

Itt tudsz tőlünk kérdezni. De a leggyakoribb kérdésekre NEM a chat-en, vagy telefonon, hanem leggyorsabban oldalunkon kapod meg a választ:

A kellékek foglaltságáról

Hogyan működik a bérlés?

Mi mennyibe kerül?  Mikor vehetem át?

Hol vagyunk / Elérhetőségeink?

Rendelésemről bármi kérdés

Rendelésem módosítása

Érdemes itt kezdened, itt mindent megtalálsz: Vásárlói és bérleti tájékoztató

Ügyfélszolgálatunk 8:00 és 20:00 között válaszol.

Tovább a chat-re

Ugrás Messenger App-ra