Ügyfélszolgálat

Azonnali választ a kérdésedre általában emailben, illetve chat-en kapsz.
Tehermentesítve ezzel telefonszámunkat.

A válaszok a leggyakoribb kérdésekre:

Vásárlói és bérleti tájékoztató Itt gyűjtöttünk össze minden kérdést és azok válaszait, amit ügyfélszolgálatunknak tennél fel. (Átvétel, vissza hozatal, fizetés, futár oda-vissza érkezése, csomagolás, kaució…stb)
Foglaltság ellenőrzése rendelés előtt
Itt tudhatod meg szabad-e a választott kellék a kívánt hétvégére
Megtekintem a rendelésem Itt találod a meglévő rendeléseddel kapcsolatos minden információt
(Rendelésem átvétele, vissza hozatala, fizetés, futár oda-vissza érkezése, csomagolás, kaució…stb)

Cégünk saját magunk által fejlesztett kölcsönző szoftverrel dolgozik a gyors válaszadás és rugalmas teljesítés érdekében.

Nyitva tartás

– Ügyfélszolgálatunk

Minden nap 8:00 és 20:00 között hívható.
Chat robotunk pedig 0-24 órában válaszol.

– Átvételi pontunk és bemutatótermünk:

Átvételi pontunk és bemutatóterünk nyitva tartása nem egyezik meg a telefonos ügyfélszolgálatunkéval!
Átvételi pontunk és bemutatótermünk nyitva tartását itt találod: Hol vagyunk?

A bemutatótermünkbe itt tudsz bejelentkezni:
Időpontot kérek
Miért van szükség időpontra? Mert igyekszünk válaszolni minden kérdésedre és próbálunk tippeket és tanácsokat adni. Ezért egyszerre csak egy párral tudunk érdemben foglalkozni.

A jelen üzenet elfogadásával vagy az oldal meglátogatásával elfogadja a sütik használatát.További információ.     ELFOGADOM
Van már fiókod?: Belépek
Még nem regisztráltál?: Regisztrálok
Szolgáltató vagy?: Partnerkapu

Ügyfélszolgálatunk munkáját chat robot segíti!

A sok érdeklődés miatt először gépi (AUTOMATA) válasz fog segíteni a kérdésed megválaszolásában!


Ha mindent átolvastál vásárlói és bérleti tájékoztató oldalunkon, de még mindig maradt kérdésed, akkor lépj tovább az ügyfélszolgálatra:


Tovább az ügyfélszolgálatra


Miért jó? Mert azonnal választ kapsz a kérdésedre 0-24 órában!

0

Your Cart