Ügyfélszolgálat

Fontos! Ügyfeleink érdeke, hogy a lehető leggyorsabb információt tudjuk adni bármiről.
Ezért úgy alakítottuk ki munkafolyamatainkat, hogy munkaidőben szinte azonnali választ kapjon mindenki.
Ennek érdekében kérjük az erre kialakított felületeket használd:

A telefonszámunk is rendelkezésre áll, azonban az alábbi táblázatot átnézve világossá válhat, hogy miért nem  a telefon a leggyorsabb érdeklődési forma:

Érdeklődés rendelés előtt Rendelés utáni ügyintézés
Minden információ a bérlésről. A bérlés folyamata, átvétel, fizetés:
Vásárlói és bérleti tájékoztató
Itt található minden kérdés amit ügyfélszolgálatunktól kérdeznél és azok válaszai.
Meglévő rendelésemmel kapcsolatos minden információ:
Megtekintem a rendelésem
Kölcsönző szoftverünk a webáruházban található adatokra támaszkodik. Így a rendelésed megtekintve mindig az aktuális állapotot látod!
Árajánlat, vagy a bérelhető kellékek foglaltságának ellenőrzése, melyhez csak a kosárba kell raknod a kelléket és beküldened az ügyfélszolgálatunknak ellenőrzésre:
Foglaltság ellenőrzése rendelés előtt

Miért így? Mert az elküldés pillanatában így korlátlan mennyiségű kelléket vet össze kölcsönző szoftverünk a már leadott összes rendeléssel. Így elkerülhető hogy a két fél elbeszéljen egymás mellett, mert pontosan annak a kelléknek az elérhetősége lesz ellenőrizve, amit a kosárba helyezéskor választottál.
A rendelés mögött szerződés van, melyet egyoldalúan módosítani nem lehet. Csak mi tudjuk a rendelésed módosítani az írásos kérésedre:
Rendelésem módosítása
Miért? Mert így mindennek írásos nyoma marad!

Érdeklődés rendelés előtt

Árajánlat, vagy a bérelhető kellékek foglaltságának ellenőrzése, melyhez csak a kosárba kell raknod a kelléket és beküldened az ügyfélszolgálatunknak ellenőrzésre:
Foglaltság ellenőrzése rendelés előtt

Miért így? Mert az elküldés pillanatában így korlátlan mennyiségű kelléket vet össze kölcsönző szoftverünk a már leadott összes rendeléssel. Így elkerülhető hogy a két fél elbeszéljen egymás mellett, mert pontosan annak a kelléknek az elérhetősége lesz ellenőrizve, amit a kosárba helyezéskor választottál.
Minden információ a bérlésről. A bérlés folyamata, átvétel, fizetés:
Vásárlói és bérleti tájékoztató
Itt található minden kérdés amit ügyfélszolgálatunktól kérdeznél és azok válaszai.

Rendelés utáni ügyintézés

Meglévő rendelésemmel kapcsolatos minden információ:
Megtekintem a rendelésem
Kölcsönző szoftverünk a webáruházban található adatokra támaszkodik. Így a rendelésed megtekintve mindig az aktuális állapotot látod!
A rendelés mögött szerződés van, melyet egyoldalúan módosítani nem lehet. Csak mi tudjuk a rendelésed módosítani az írásos kérésedre:
Rendelésem módosítása
Miért? Mert így mindennek írásos nyoma marad!

Nyitva tartás

– Ügyfélszolgálatunk

Minden nap 8:00 és 20:00 között hívható.
Chat robotunk pedig 0-24 órában válaszol.

– Átvételi pontunk és bemutatótermünk:

Átvételi pontunk és bemutatóterünk nyitva tartása nem egyezik meg a telefonos ügyfélszolgálatunkéval!
Átvételi pontunk és bemutatótermünk nyitva tartását itt találod: Hol vagyunk?

A bemutatótermünkbe itt tudsz bejelentkezni:
Időpontot kérek
Miért van szükség időpontra? Mert igyekszünk válaszolni minden kérdésedre és próbálunk tippeket és tanácsokat adni. Ezért egyszerre csak egy párral tudunk érdemben foglalkozni.

A jelen üzenet elfogadásával vagy az oldal meglátogatásával elfogadja a sütik használatát.További információ.     ELFOGADOM
Van már fiókod?: Belépek
Még nem regisztráltál?: Regisztrálok
Szolgáltató vagy?: Partnerkapu

Ügyfélszolgálatunk munkáját chat robot segíti!

A sok érdeklődés miatt először gépi (AUTOMATA) válasz fog segíteni a kérdésed megválaszolásában!


Ha mindent átolvastál vásárlói és bérleti tájékoztató oldalunkon, de még mindig maradt kérdésed, akkor lépj tovább az ügyfélszolgálatra:


Tovább az ügyfélszolgálatra


Miért jó? Mert azonnal választ kapsz a kérdésedre 0-24 órában!

0

Kosár tartalma