Vásárlói és bérleti tájékoztató

Fontos!

Itt megtalálsz minden információt melyre ügyfélszolgálatunknál kérdeznél rá.

Összegyűjtöttük a kellékek bérlésével kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket és azok válaszait:

Alapvető információk a bérlésről (Kattints a kérdésre a válaszért)

Rendelés előtt

Rendelés leadása

Rendelés után

Átvétel

Visszavétel

Fizetés


Az alábbiakban a válszokat olvashatod a kérdésedre

Alapvető információk a bérlésről

Arról olvashatsz hogyan is működik a kellékek bérlésének folyamata.

Mik vásárolhatók meg és mik bérelhetők?

– Minden kellék főképén látható a szöveg, hogy “futárral küldhető”, vagy “csak személyes átvétel
– Ha csak bérelhető kelléket rendeltél, akkor a pénztár oldalon tudod megadni, hogy mikorra lesz szükséged a bérelt kellékekre. Erre a hétvégére biztosítjuk, majd a rendelés leadása és visszaigazolása után
– Ha csak megvásárolható kelléket rendelsz,  van raktáron és 11:00-ig leadod a rendelést, akkor a futár másnap érkezik a csomaggal. 11:00 óra után beérkezett rendeléseket a következő napon küldjük, amennyiben van raktáron. Személyesen a következő csütörtöki és pénteki napon veheted át a kellékeket.
Ha nincs raktáron, általában +2 munkanap a pótlás.
Minden esetben a rendelés visszaigazolásában küldjük az átvétel dátumát.
– Ha rendeltél megvásárolható kelléket és csak bérelhetőt is, akkor a visszaigazolásban szereplő dátumon tudod őket egyszerre átvenni (jellemzően a rendezvény előtt 1-2 nappal). De ha szeretnéd a megvásárolhatókat (pl a futókat színmintának) előbb átvenni, akkor célszerűbb ezeket a tételeket külön rendelésben leadni. Ez esetben már úgy lesz kezelve, mint az előző pontban.

Azok a kellékek amik “csak bérlés” lehetőségével vannak webáruházunkba felrakva, nem eladók!

MIÉRT? Mert kölcsönző vagyunk, a kiadásra tartott kellékeinket nem áruljuk ki.

Hogyan működik a kellékek bérlése?

A rendelés leadásával foglalhatod le a kiválasztott kellékeket a kívánt mennyiségben. 

A bérlés lényege, hogy saját felrakás esetén jelentős munkadíj és kiszállási díj takarítható meg!

1. A kiválasztott kellékeket a kosárba rakod, majd leadod a rendelést
2. A kellékeket kaució ellenében személyesen átveszed, vagy kiküldjük futárral
3. Esküvődön, fotózáskor, vagy egyéb rendezvényeken használod
4. Visszahozod, vagy visszaküldeted velünk futárral (utóbbit mi intézzük)
5. Amint átnéztük a visszahozott kellékeket, visszakapod a kauciót másnap.

A rendelés leadásával szerződés jön létre, melyet részletesen SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK oldalunkon olvashatsz.

A bérlési folyamat ábrája szombati rendezvény esetén:

A bérlés folyamata SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ESETÉN
SzerdaEstére az átvételi pontunkra szállítjuk a választott kellékeid
CsütörtökÁtveheted a rendelésed
PéntekÁtveheted a rendelésed
Szombat JÓ BULIZÁST 🙂
VasárnapVisszahozhatod a kellékeket.
Elindítjuk a kaució visszautalását
HétfőVisszahozhatod a kellékeket.
Elindítjuk a kaució visszautalását
KeddA kaució jóváíródik a számládon

 

Bérlés folyamata FUTÁRSZOLGÁLAT esetén
SzerdaBecsomagoljuk a rendelésed és megrendeljük másnapra az futár autót
CsütörtökElviszi tőlünk a futár a csomagot
PéntekÁtveszed a csomagot, mi közben megrendeljük vissza autót
SzombatJÓ BULIZÁST 🙂
VasárnapVisszacsomagolod a kellékeket
HétfőÁtadod a lezárt csomagot a futárnak
KeddÁtnézzük a visszakapott kellékeket.
Elindítjuk a kaució visszautalását
SzerdaA kaució jóváíródik a számládon

Pénteki, szombati, vasárnapi rendezvények esetén ez az alap eset.

Megrendelés menete

A rendeléseket csak webáruházunkban leadva fogadjuk el!
MIÉRT?  Mert szerződés jön létre, amit nem tudunk helyetted (vagy nélküled) megkötni.

1. Válaszd ki a termék lehetőségeit, főbb tulajdonságait (bérlés, vagy vásárlás, méret, szín…stb). Ezzel megjelenik a termék ára és a Kosárba rakom gomb
2. Helyezd a kosárba a kívánt mennyiséget
3. A kosár oldalon a Foglaltság ellenőrzés rendelés előtt gombbal tudod ellenőriztetni a készletet.
4. A vásárlás befejezéséhez kattints a Kosár tartalma menüpontra, vagy a Kosár megtekintése gombra.
5. Ellenőrizd mely termékek vannak a kosár listáján és válassz a szállítási módok közül, majd kattints a Tovább a rendelés véglegesítéséhez gombra.
6. Tölts ki minden mezőt, válaszd ki a naptárból a rendezvény dátumát, majd válassz a fizetési módok közül
7. A rendelést a Megrendelés elküldése gombbal tudod elküldeni.
8. Előre utalás esetén várd meg visszaigazolásunkat!

FONTOS, hogy mindenhol jó és akutális adatok szerepeljenek, mert rendszerünk automatizált (pl a futár esetén a kézbesítés címe…stb).

A sikeresen leadott rendelés aktuális állapotát, tételeit,  az átadás- és vissza juttatás dátumait, valamint a hozzá tartozó üzeneteinket, tanácsainkat bejelentkezés után az alábbi oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

Mikor adjam le a rendelést?

Amint tudod, hogy mit szeretnél, minél előbb!
Viszonyításképp: májusban már a szeptemberi foglalások érkeznek!

A rendezvénynek 9 hónapon belül kell lennie! Ha távolabb van, akkor még várnod kell!

Minden termékről foglaltsági naptárt vezetünk, ezért érdemes minél előbb lefoglalni, mert csak a készlet erejéig tudjuk teljesíteni a rendeléseket.
Az nem probléma, hogy még nem tudod pontosan mennyi lesz a létszám! A szóba jöhető maximális létszámról add le a rendelést. Később bármikor le tudjuk módosítani. Ez azért fontos, mert lefelé bármikor módosíthatjuk a rendelést, de felfelé már csak akkor tudjuk, ha nem adtuk másnak a választott kellékeket!

TIPP: Gondolkozz előre, mert a nyári időszakban rendszeres a szituáció, hogy az érdeklődő felhív minket: “jövő hétre kéne az alábbi tételekből…”. Visszajelzünk, hogy még rendelkezésre állnak a kellékek. (emellett mindig hozzátesszük, hogy “Ezen információ a jelenlegi állapotot tükrözi, a foglalások folyamatosan érkeznek!”) Majd az érdeklődő napok múlva adja le a rendelést, amikor már csak néhány nap van hátra a rendezvényéig. Viszont addig a gyorsabbak már befoglalták a maradékot és az érdeklődőnek a maradék kiadható kellék sem maradt… Ennél csak az kellemetlenebb, ha csak 1-2 óra telik el a visszajelzés és a rendelés leadása előtt, úgy hogy valaki beelőzött… Tanulság: ne napokkal, hanem hetekkel, de inkább hónapokkal előbb rendelj.

“Írjuk be kérdőjelesen”, “Rakjuk félre”…stb

Sajnos nem áll módunkban rendelés hiányában félrerakni, vagy visszatartani kelléket miközben más vinné.
MIÉRT? Mert a leadott rendelésekből dolgozunk. A rendelés leadásával foglalja le rendszerünk a kelléket a szükséges dátumra.
A rendelések mögött pedig szerződések jönnek létre, ami mindkét felet kötelezi. Ha nincs rendelés és szerződés, nem tudunk teljesíteni semmit.

Miről kell nekem gondoskodnom?

0. Minden bérléssel kapcsolatos információ megszerzéséről ezen az oldalon!
1. A rendelésed figyeléséről, aktuálisan tartásáról
2. A határidők betartásáról
3. A kellékek állagának megóvásáról

Futárral való ki- és visszaküldés esetén:

4. A rendes visszacsomagolásról! Itt olvashatsz róla, hogyan kell úgy visszacsomagolni, hogy ne legyen probléma.
5. Legyen a szállítási címen valaki, aki átveszi, illetve odaadja a futárnak a csomagot! (A futár 8:00-17:00 között érkezik!)

Mi az amit mi rakunk fel?

Semmit. Webáruházas rendelés esetén kelléket bérelsz. Felrakni mindent magadnak kell.

Ha a kivitelezést is velünk szeretnéd megoldani, akkor dekoros csapatunkat kell megbíznod.
Dekoros csapatunk a sok megkeresés miatt csak komplett dekoráció kivitelezést tud elvállalni: www.oltarelott.hu/dekor

Mire figyelj, ha más (pl fogadott dekoros) rakja fel a bérelt kelléket?

Miért fontos ez? Mert ha odaadod a kellékeket valakinek, aki tönkreteszi (pl felvágja a nem vágható textileket, vagy eltűnik ez az miatta), attól a felelősség a Bérlőt terheli, mert mi vele kötöttünk szerződést a rendelés leadásával!
A felelősséget egy vállalkozási szerződéssel (Nem megbízási szerződéssel!) tudod tovább hárítani felé!

Tipp: Csak akkor vedd igénybe a segítő barátok, családtagok segítségét, ha máshogy nem tudod megoldani, vagy tudsz rájuk figyelni.
Jellemzően miattuk kell levonni a kaucióból. Ők sajnos nem vigyáznak annyira a kellékekre, mint Te tennéd. Hiszen nem Ők a bérlők, Ők nem kapják azokat a segítő információkat, figyelmeztetéseket, amiket a Bérlőnek adunk a rendelés visszaigazolásában.

Tehát:

  • Adj neki át minden tőlünk kapott információt! (pl: melyik anyag vágható és melyik nem)
  • Dekorossal köss szerződést! Mely tartalmazza, hogy az általatok bérelt kellékekért felelősséget vállal, állagát megóvja. Akkor is ha ismerősöd a szolgáltató! Különben az Ő hibáiért is a Bérlő vállalja az anyagi felelősséget! Utólag pedig esélyed sincs behajtani rajta a számlát szerződés nélkül!

Ha mégis megtörtént a baj, akkor természetesen az újra fel nem használható kellékeket ki kell számláznunk feléd. Majd a tőlünk kapott számlát viheted a szolgáltatóhoz, akivel az előzőekben említett szerződés értelmében köteles lesz megtéríteni neked a kárt. Ezért fontos, hogy minden szolgáltatóval köss szerződést!

Rendelés előtt

Arról olvashatsz miként téjákozódhatsz a kellékekről még a rendelés leadása előtt.

Miért nem látszik a bérelhető kellékek készlete egy választott hétvégén?

Cégünk saját magunk által fejlesztett kölcsönző szoftverrel dolgozik, mely össze van kapcsolva webáruházunkkal. Technikailag tehát mindenki láthatná, hogy mikorra mennyi szabad kellékünk van. Azonban csak mi látjuk a foglaltságot.
MIÉRT? Mert nem minden esetben a rendelkezésre álló darabszám a lényeg. A kellékeket hétről hétre újra kiadhatóvá kell varázsolnunk (mosni, vasalni, festeni, javítani…stb).
Mivel mi nem csak egy-két esküvőre jutunk el hétvégente, ez ingen komoly feladat, amit általában nem a darabszám, hanem az erre fordítható idő korlátoz.

TIPP: Rakj minden kelléket a kosárba ami kelleni fog és használd a Kosár oldal alján található “Foglaltság ellenőrzés rendelés előtt” gombot.

Az ügyfélszolgálat gyakorlatilag azonnali választ ad a kosár ellenőrzésre.

Szabad-e a kellék? Foglaltság ellenőrzése

Kattints a gombra, hogy megtudd szabad-e a kellék a megadott hétvégén: Foglaltság ellenőrzése

A kellékek hétről hétre rendezvényeken vannak. Az tudja kibérelni, aki lefoglalja időben.
Általában mindenből nagy mennyiséget tartunk, így az év nagy részében rendelkezésre fog állni a választott kellék.
A szezon közepén (júniustól-októberig), azonban már jó ha a rendelés leadása előtt érdeklődsz, hogy van-e még szabad mennyiség az általad választott kellékből.

TIPP: Mindig az aktuális állapotot jelezzük vissza! Ha érdeklődsz és visszajelzünk a kellékről, hogy van még szabad mennyiség, az sajnos nem jelenti azt, hogy ha napokkal, vagy hetekkel később rendeled meg, akkor is lesz még! A foglalások folyamatosan érkeznek és befoglalhatják előtted, ha sokat gondolkodsz!

Színminta

Ha a masni színeit szeretnéd eldönteni, javasoljuk színmintának a méretre vágható asztali futókat. Ezek méretben, anyagban és színben is ugyan az, mint a masnik.
Bár ezt megvásárlásra adjuk, de ha megvan a keresett színed akkor már van hozzá egy 10m-es futód is. A futókat itt találod.
TIPP: Vagy várunk bemutatótermünkben, ahol ingyenesen megtekintheted a színeket és az anyagokat.

Meg tudom tekinteni rendelés előtt a kellékeket?

Igen, bemutatótermünkben
Üzletet nem tartunk fent, ez csak egy átvételi pont, ahol a kellékek megtekintését biztosítjuk előzetes időpont egyeztetést követően!
MIÉRT?: Mármint miért van szükség időpontra? Mert igyekszünk válaszolni minden kérdésedre és próbálunk tippeket és tanácsokat adni. Ezért egyszerre csak egy párral tudunk érdemben foglalkozni.

Nyitva tartás?

Nem tartunk fent üzletet így nincs nyitva tartásunk sem. De az alábbiak szerint vagyunk elérhetőek:

– Ügyfélszolgálatunk

Minden nap 8:00 és 20:00 között elérhető/hívható.
Chat robotunk pedig 0-24 órában válaszol.

– Átvételi pontunk és bemutatótermünk:

HétfőCsak a visszajövő csomagokat fogadjuk8:00-18:00
KeddTeljesen zárva vagyunk
SzerdaTeljesen zárva vagyunk
CsütörtökA rendelésükért érkezőket fogadjuk,
és a bemutatótermi látogatókat időpont egyeztetést követően!
8:00-20:00
PéntekA rendelésükért érkezőket fogadjuk,
és a bemutatótermi látogatókat időpont egyeztetést követően
8:00-20:00
SzombatTeljesen zárva vagyunk
VasárnapCsak a visszajövő csomagokat fogadjuk
(Időpont egyeztetést követően)
8:00-18:00

Bemutatótermünkbe csütörtöki és pénteki napokra tudunk időpontokat adni 8:00 és 20:00 között. Bejelentkezés itt.

Miért nem küldünk árajánlatot?

Mert erre van webáruházunk.
Vagyis az árajánlatot nem mi, hanem webáruházunk készít. A kosárba helyezés után minden költséget tételesen kiszámol.
Amennyi idő alatt összeírod mit szeretnél, annyi idő alatt belerakhatod a kellékeket a kosárba és már meg is van a tételes végösszeg!

Ügyfélszolgálatunk működése és a chat robot használata

A robot elsősorban ezen az oldalon található nagyobb mennyiségű információhalmazban segít megtalálni amire szükséged van.
A beszélgetés  Facebook oldalunk üzenetküldő gombján, Messenger alkalmazásban mobileszközödön, vagy a messenger.com-on érhető el.

TIPP: A kártyák és kérdések által a chat robot szinte minden bérléssel kapcsolatos információt meg tud válaszolni.
Ezzel tehermentesítve ügyfélszolgálatunkat. Így az ügyfélszolgálatnak csak a speciálisabb kérdések megválaszolása marad. (pl: időpontok adása, kellékek foglaltságának áttekintése)

A használati tippekről bővebben itt lehet olvasni.

Rendelés leadása

Arról olvashatsz hogyan jön létre a bérleti szerződés.

A Bérlő adatai, ki bérelhet nálunk? Más nevében leadott rendelés…

Bármilyen természetes személy, akinek az illetékes magyar hatóság által kiadott érvényes személyazonosító igazolványa van, illetve belföldön bejegyzett cég, vagy vállalkozás.
Tehát párok, rendezvényhelyszínek, dekorosok, rendezvényszervezők, cégek, vállalkozások vagy bárki, akinek magyar érvényben lévő okmányai vannak. Cég esetén értelem szerűen a cég adatait és a cég jogos képviselőjének (munkatársa) adatait kell megadni rendeléskor.

MIÉRT?: A rendeléskor bérleti szerződés jön létre melyet jogszabályok védenek. A magyar jogszabályok és törvények magyar állampolgárokra, illetve magyar cégekre vonatkoznak.
Mivel tehát szerződés jön létre, azt más nevében, más adataival nem lehet leadni!
Más nevében megkötött szerződést a törvény bünteti, ezt elkerülendő amint ez kiderül a rendelés azonnal semmisnek tekintendő!
Csak hogy teljesen világos legyen, ha lehetne más nevében szerződést kötni, akkor bárki eladhatná bárkinek a házát, autóját…stb.

A valótlan adatok megadása a rendelés leadáskor komoly következményekkel járhatnak! Mindig a saját valós, érvényben lévő adataid add meg!

Mindenképpen meg kell adni a személyes adatokat bérlés esetén?

Igen. MIÉRT? Mert bérleti szerződésnek kell létrejönnie, hogy teljesíteni tudjuk a rendelést. Cégünk szerződéshez szükséges adatai nyilvánosak. Webáruházunk azokra az adatokra kérdez rá, ami az ügyfél oldaláról szükségesek a szerződés létrejöttéhez.
Ezen személyesen adatokat harmadik félnek nem adjuk ki! Ha ennek ellenére sem szeretnéd megadni a szerződéshez szükséges adatokat, akkor nem fog bérleti szerződés létrejönni, így nem fogsz tudni bérelni. 

Miért kell bankszámla szám?

Mert a kauciót utalással adjuk vissza a visszahozatal napján. Személyes visszahozatal esetén is utaljuk.
MIÉRT? Mert az utalás automatikus folyamat, valamint biztonsági okokból nem tartunk készpénzt az átvételi pontunkon.

Nem kártya adatokat kérünk, hanem belfőldi folyószámlaszámot. Ez az adat a kártyaszámmal ellentétben publikus, erre csak utalni lehet. Mint ahogy a munkáltatód teszi a fizetéseddel.

E-mail és telefon

Illetve olyan adatokat adj meg melyeken el is tudunk érni!
Alapvetően emailben kommunikálunk, hogy mindennek legyen írásos nyoma.

TIPP: Erre a freemail, citromail és hasonló ingyenes mail szolgáltatók nem alkalmasak! Használj GMailt, az egész világ ezt teszi…mert működik, a többi ingyeneseknél mindenképpen jobban! Okostelefonnal pedig azonnali értesítést kapsz a rendelésed állapotáról.

Ha rossz e-mail címet adsz meg nem kapod meg a visszaigazolásunkat, vagy egyéb rendeléssel kapcsolatos üzenetünket.
Ha rossz telefonszámot adsz meg nem biztos, hogy egyeztetni tudunk veled sürgős esetben, vagy a futár nem fog megtalálni a csomaggal!
Elérhetetlenséged miatt meghiúsulhat a rendelésed!

A Bérlő, aki a felelősséget vállalja a bérelt kellékek után. Más nevében leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni és teljesíteni! A felelősséget mindig a Bérlő vállalja, ez nem ruházható más személyre, vagyis más nevében nem lehet szerződést kötni (pl ha esküvő szolgáltató az ügyfele nevében ad le rendelést. Ez esetben az esküvői szolgáltatóval kell szerződnünk, az Ő adatait várjuk Bérlőként)

Hogyan tudod leadni a rendelésed?

A rendelést csak webáruházunkban tudod leadni, mert ezt követően jön létre a bérleti szerződés, csak ez esetben fogadod el a szerződési feltételeket. Valamint nagyrészt automatizált rendszerünk szinte mindent így tud azonnal feldolgozni!
MIÉRT?: Mert így pontosan az és annyi lesz a rendelésedben amit szeretnél. Ezzel kizárva, hogy egy ügyintéző valamit elrontana.
Ezért sem telefonban, sem e-mailben küldött megrendelést nem áll módunkban feldolgozni.

Regisztráció és a rendelés leadása

A felhasználói fiók szükséges, hogy áruházunk azonosítani tudja a megrendelőt és a megrendelő a saját rendelését nyomon tudja követni, valamint automatizált rendszereink (készlet figyelés, számlázás, kellék átadás, visszavétel… stb) adatigényére ne kelljen várni.
MIÉRT?
 Mert ha nem az áruházban rendelsz, akkor csak a rendelésed lepapírozásával többszörösen több idő megy el. Nem beszélve az átadásról, visszahozatalról, fizetésről, kaució visszautalásról… Tehát egy egyszerű rendelés átadásával és visszavételével nem szeretnénk másokat feltartani.
Továbbá, a kölcsönzéseket és a készletet saját szoftverünk felügyeli. Ha nem adsz le rendelést az nem kerül be a rendszerbe és nem foglalódnak be a választott kellékek. Ugyan ezen ok miatt nem tudunk elfogadni telefonos bemondás alapján, vagy személyesen szóban leadott rendeléseket, valamint mert bérleti szerződésnek kell létrejönnie, ami csak a webáruházunkban történő rendelés leadását követően jön létre.
Ha nem szeretnél ezzel vesződni, vagy nem szeretnéd megadni azonosító adataid, akkor nem tudsz nálunk bérelni!
Ez ahhoz kell, hogy érvényes legyen a bérleti szerződés. Továbbá a fiókjában lesz látható a visszaigazolásunk, ami tartalmazza mikor vehetők át a kellékek és mikorra kell visszahozni.

A regisztráció menete:
1. Add meg a felhasználóneved, az e-mail címed és a kiírt kódot az alábbi oldalon: Regisztráció majd kattints a Regisztráció gombra.
2. Ha minden rendben, a felhasználói fiókod el is készült. Erről egy azonnali levél értesít. Ha nem kaptad meg elírtad a mailcímed, vagy a levélszemét mappában landolt a levelünk.
Ennek mindenképp járj utána, mert különben az értesítő leveleinket sem fogod megkapni.

Az “Elfelejtett jelszó” gombot NE HASZNÁLD amíg legalább egyszer be nem léptél oldalunkra.

Rendelés után

Arról milyen lehetőségeid vannak a rendelés leadása után.

Bérleti szerződés létrejötte, visszaigazolás, értesítések

A rendelés leadása után, az e-mailes visszaigazolásunk után meg kell tekintened a rendelésed oldalunkon!
A megtekintés azért kell, hogy létre tudjon jönni a bérleti szerződés, melyről még egy e-mailt fogsz kapni!

Emailben értesítéseket kapsz a következőkről:

  • A bérleti szerződés létrejöttéről
  • Változás történt a rendelésedben
  • Emlékeztető, hogy nem nézted meg a rendelésed mióta leadtad, vagy a legutóbbi változás óta
  • Emlékeztető email a rendelés előtt 3 héttel
  • Személyes átvételeseknek tájékoztató a bérleti idő kezdetéről (átvétel napja), a visszahozatal napjáról, esetleg figyelmeztetés, a lejáró határidőkről
  • Futárosoknál a pontos kiszállítás a visszaküldés idejéről a futárszolgálat fog tájékoztatni

A rendelésed aktuális tartalmát, állapotát, a bérléssel kapcsolatos határidőket oldalunkra bejelentkezve a Rendeléseim menüpont alatt tekintheted meg:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

Minden információt amire ügyfélszolgálatunknál kérdeznél rá, megtalálod a Rendeléseim menüpont alatt a rendelésed megtekintve.

Rendelés módosítása

A bérleti szerződés létrejöttével a szerződést egyoldalúan módosítani nem lehet. Ezért csak mi tudjuk a Bérlő kérésére.
Vagyis nem kell mást tenned, mint levelet írni a rendelési azonosítódra hivatkozva arról a mailcímről mely a rendelésben szerepel!

MIÉRT?: Mert ezzel igazolod a tulajdon jogot.

FONTOS: Ha új terméket szeretnél hozzáadatni, akkor annak cikkszámát várjuk mailben, melyet a webáruházban, a kellék oldalán, a “Kosárba rakom” gomb alatt találsz! A cikkszámmal azonosítható be ugyanis egyértelműen melyik termékre is gondoltál.

TIPP: Oldalunkra bejelentkezve a Rendeléseim menüpont alatt ellnőrizheted akutálisan mik vannak a rendelésedben!:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

Azért érdemes a szóba jöhető legnagyobb darabszámra leadni a rendelést, mert lefelé bármikor tudunk módosítani, felfelé viszont csak akkor, ha még nem adtuk ki a kellékeket másnak!

A kaució összege a bérelt kellékekből adódik, illetve a futárköltség azok súlyából. Ne lepődj meg, ha módosítást követően ezek is változnak.

Ha előre kifizetted és le kell módosítani a foglalást, akkor a különbözetet a kaució visszautalásakor számoljuk el.

Rendelés lemondása

A rendelés díjmentesen a bérlés megkezdésének (átvétel) napja előtt egy héttel mondható le. Addig több automatikus emlékeztetőt is fogsz kapni!
Amennyiben a bérlés megkezdésének (átvétel) napja előtti 7 napon belül történik a lemondás a bérleti díj 50%-át számlázzuk ki.
Amennyiben a lemondás a bérlés megkezdésének (átvétel) napján, esetleg azon túl érkezik, vagy nem lett átvéve a rendelés, úgy a bérleti díj 100%-át számlázzuk ki.

Átvétel

Arról olvashatsz hogyan milyen módon és mikor veheted át a kellékeket.

Kellékek átvétele

A készletünkkel mi rendelkezünk. Ezért a foglalások és az átvétel módjának (személyes , vagy futárszolgálat) függvényében mi jelöljük meg azt az időablakot, amikortól el lehet vinni a bérelt kellékeket, és amikorra vissza kell hozni azokat. 

A lefoglalt rendelés aktuális állapotát, tételeit,  az átadás- és vissza juttatás dátumait, valamint a hozzá tartozó üzeneteinket, tanácsainkat bejelentkezés után az alábbi oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

Személyes átvétel esetén

A rendelésed átvételi napjait oldalunkra bejelentkezve a Rendeléseim oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

Jellemzően csütörtöktől elérhetők a kellékek.
TIPP: Nyáron érdemes 11 óra előtt, vagy 14 óra után érkezni, mert a dél körüli időszakban sorban állás van.

Fontos tudni, hogy érkezéskor nem lesz összekészítve semmi. Előtted rakjuk össze a rendelést, ez kicsivel tovább tart, de ezzel elkerülhetők a vitás helyzetek a darabszámra, vagy a kellékek állagára vonatkozóan. Ha minden rendben akkor egy átadás-átvételi jegyzőkönyvet kell aláríni. Ezek után hiányra, vagy a kellékek állagára vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni.

Átvételi pont címe: 2030 Érd, Papagáj u 42.

Futárszolgálattal való kiküldés esetén

A csomagokat a kiküldéstől számított garantált egy napos kézbesítéssel VIP szolgáltatás keretein belül küldjük ki.

A rendelésed átvételi napjait oldalunkra bejelentkezve a Rendeléseim oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

Jellemzően a rendezvény előtti napon érkeznek a kellékek, mert a kézbesítés +1 napot igénybe vesz.

Példa: a futáros csomagokat csütörtökön adjuk át a futárnak, amik másnap, pénteken kézbesülnek!
A futár 8:00-17:00 között érkezik! Ha nem szombati a rendezvény, értelem szerűen toldódik a folyamat, hogy előtte való nap érkezzen a csomag.

A kiküldés hetének elején munkatársunk keresni fog telefonon a rendelés véglegesítése miatt, ez az egyeztetés feltétele lesz a kiküldésnek!

FONTOS!, hogy kibontás után egyetlen ember(!) tételesen nézze át a csomag(ok) tartalmát és vesse össze a számla mellé tűzött összekészítési jegyzőkönyvvel.
Ha bármilyen eltérés tapasztalható azt ügyfélszolgálatunkon azonnal írásban kérjük jelezni a rendeles@oltarelott.hu címen.
Annyiben az átvétel napján nem érkezik ügyfélszolgálatunkra eltéréssel kapcsolatos visszajelzés, azzal a Bérlő elismeri, hogy mindent hiánytalanul és sérülésmentesen átvett! Futárral való kézbesítés esetén az átvétel napját követően már reklamációt hiánnyal, vagy kifogásolható állaggal kapcsolatban nem tudunk elfogadni!

A futárszolgálat egy külön cég, akinek a működésére nincs ráhatásunk! Csak a napot tudjuk becélozni az órát nem!

A csomagot óvatosan és úgy bontsd ki, hogy a visszaküldéshez ugyan abba a dobozba kell (hacsak nem szerzel egy másikat 🙂 ) visszacsomagolnod!

A futárszolgálat e-mailben és sms-ben jelzi a kézbesítés napján, hogy egy tól-ig időtartományban várhatóan mikor érkezik.
Ezért az érkezés napján mindenképp legyen ott valaki, aki át tudja venni!

Ha a csomag már úton van, sajnos nincs lehetőség semmilyen módosításra.

Miért nem veheted át korábban, mint a visszaigazolásban szereplő dátum?

Mert a kellékek az átvétel (vagy a kiküldés) előtti napon este érkeznek az átvételi pontra, ekkor még senki sincs ott aki átadhatná.
A rendezvényed előtti héten szintén rendezvényen vannak a kellékek, amiket vasárnap-hétfőn (futár esetén kedden) kapunk vissza.
Tehát a kedd fele és a szerda áll rendelkezésünkre, hogy újra kiadható állapotba kerüljenek a kellékek.
MIÉRT?: mert azokat ugyanis mosni és vasalni, javítani, festeni kell. Mivel nem csak egy-két esküvőt kell hétről hétre megoldanunk, ez elég komoly feladat! Ezért fontos a határidők betartása nekünk is és a bérlőknek is.
Emiatt ha textilt tartalmaz a rendelésed, a szezonban (áprilistől-októberig) nem tudunk korábban átadni, mint ahogy visszaigazoltuk.

A határidők betartása a bérlés egyik alap feltétele. 
Rendszerünk a határidőket a rendeléseket összevetve számolja ki. Rendszerünk dolga megtölteni a foglaltsági naptárunkat. Tehát ahogy érkeznek a rendelések egyre kevesebb az esélyed, hogy tágítsuk a bérlés idejét. A rendezvény előtti 1-2 hétben már esélyed sincs változtatni, mert a kellékek foglaltsága nem fogja engedni.
Ha utólag jössz rá, hogy utazás, vagy bármi miatt nem tudod megoldani, hogy az általunk megjelölt naptól vedd át a kellékeket, akkor a bérlés meghiúsulhat. A rendelés két héttel az átvétel napja előttig mondható le díjmentesen!
Úgy kell intézd a dolgaid, hogy figyelembe veszed a visszaigazolásban megjelölt határidőinket. Mivel áraink nem napra értendők, így is igen nagy kedvezmény, hogy (szombati rendezvény esetén) 2 napot biztosítunk átvételre és 2 napot a visszahozatalra. Tehát alap esetben összesen 5 napot vannak nálad a kellékeink! Napi díjban nagyon máshogy alakulnának a költségek.
TIPP: Futárosok tudnak csak egy napot nyerni, ha személyes átvételre módosítanak.

Miért nem hozhatod vissza később, mint a visszaigazolásban szereplő dátum?

Mert a kellékeknek a határidőben megjelölt nap végén el kell hagyniuk az átvételi pontot, hogy újra kiadhatóvá tegyük azokat. (pl a textilek mennek a mosodába…stb)
A rendezvényed utáni héten szintén rendezvényen vannak a kellékek, amiket tőled vasárnap-hétfőn (futár esetén kedden) kapunk vissza.
Tehát a kedd fele és a szerda áll rendelkezésünkre, hogy újra kiadható állapotba kerüljenek a kellékek.
MIÉRT?: mert azokat ugyanis mosni és vasalni, javítani, festeni kell. Mivel nem csak egy-két esküvőt kell hétről hétre megoldanunk, ezért ez elég komoly feladat! Ezért fontos a határidők betartása nekünk is és a bérlőknek is.
Emiatt ha textilt tartalmaz a rendelésed, a szezonban nem tudunk korábban átadni, mint ahogy visszaigazoltuk.
A határidők betartása a bérlés egyik alap feltétele. Rendszerünk a határidőket a rendeléseket összevetve számolja ki. Rendszerünk dolga megtölteni a foglaltsági naptárunkat. Tehát ahogy érkeznek a rendelések egyre kevesebb az esélyed, hogy tágítsuk a bérlés idejét. A rendezvény előtti 1-2 hétben már esélyed sincs változtatni, mert a kellékek foglaltsága nem fogja engedni.
Ha utólag jössz rá, hogy utazás, vagy bármi miatt nem tudod megoldani, hogy az általunk megjelölt napig visszahozd a kellékeket, azzal sajnos szerződés szegést követsz el. Amennyiben nem hozod vissza időben, úgy napi kötbért kell kiszámláznunk.
Úgy kell intézd a dolgaid, hogy figyelembe veszed a visszaigazolásban megjelölt határidőinket. Mivel áraink nem napra értendők, így is igen nagy kedvezmény, hogy (szombati rendezvény esetén) 2 napot biztosítunk átvételre és 2 napot a visszahozatalra. Tehát alap esetben összesen 5 napot vannak nálad a kellékeink! Napi díjban nagyon máshogy alakulnának a költségek.
TIPP: Futárosok tudnak csak egy napot nyerni, ha személyes átvételre adják le a rendelést.
 

Más is átveheti a kellékeket?

Igen, de nem javasoljuk!

MIÉRT?: Átvételkor mindent részletesen átnézhetsz, átszámolhatsz. Instrukciókat adunk, hogy hogyan kerülheted el a kaucióból történő levonást. Mire kell még figyelned, és egyeztetünk a vissza hozatalról is. Továbbá átvételkor egy átadás-átvételit kell aláírnod. Ez utóbbit egy megbízott is megteheti, de az a tapasztalat, hogy az elhangzott további információkat már nem, vagy csak részlegesen adja tovább.

Hogy működik a futárszolgálat?

  • A futárszolgálat által országosan tudunk csomagot ki- és visszaküldeni
  • A futárszolgálattal csak a kézbesítés napját tudjuk megcélozni, órát nem!
  • A futárszolgálat felé nincs megyjegyzés mező, így amit a mi megjegyzés mezőnkbe írsz a futárszolgálat nem fogja tudni figyelembe venni!
  • A futár a kézbesítés napján 8:00 és 17:00 között bármikor érkezhet!
  • Viszont a kézbesítés napján emailben és sms-ben is kapsz egy 3 órás szűkebb időablakot, amikor a futár érkezik
  • Ebben az értesítésben benne lesz a futár közvetlen elérhetősége és egy csomagszám, amit bármelyik csomagkövető oldalon figyelni tudsz
  • Ha a futár nem talál felhív. De ha nem vagy elérhető tovább fog menni!
  • A futárszolgálat hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozik!
  • A futár csak lezárt csomagot vesz fel! Nem fogja helyetted lezárni!
  • Ha nem csomagolod be elég jól és a szállítás során bizonyíthatóan a bérlő hibájából kiszakad/szétesik a csomag, az nem a futárszolgálat, hanem a bérlő felelőssége

MIÉRT?: Mert a futárszolgálat egy tőlünk független cég, melynek a munkájára (a fenti pontokra hivatkozva) nincs ráhatásunk, mi is csak a szolgáltatásaikat vesszük igénybe!

FONTOS! A futárszolgálat szolgáltatásait mi vesszük igénybe az által, hogy ki- és vissza hozatjuk a csomagokat. Tehát bármi kézbesítéssel kapcsolatos módosítás csak rajtunk keresztül lehetséges. A kézbesítő futár semmilyen szinten nincs döntési pozícióban, a kapcsolatot mi tartjuk a futárszolgálattal!

Mennyi a futárköltség?

A futárszolgálat díjszabása súly alapú. Ezért webáruházunk fogja tudni kiszámolni tételesen a végösszeget, a futárköltséget és a kauciót a kellékek kosárba helyezését követően.
Nem a legolcsóbb, hanem a legmegbízhatóbb futárszolgálatot választottuk.

Visszavétel

Arról olvashatsz hogyan és mikortól meddig tudod visszajuttatni a kellékeket.

Visszajuttatás

FONTOS! Priorizáld úgy az esküvő utáni teendőid, hogy ne lépd túl a visszahozatal határidejét! Legyünk az elsők között, mert szerződés köti a visszahozatalt, melynek feltételeit a rendeléskor fogadod el!

A lefoglalt rendelés aktuális állapotát, tételeit,  az átadás- és vissza juttatás dátumait, valamint a hozzá tartozó üzeneteinket, tanácsainkat bejelentkezés után az alábbi oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

TIPP: Mielőtt feladod, vagy visszahozod a csomagot, számolj át mindent! A helyszínen még könnyebb megtalálni egy-két elkallódott kelléket!

Személyes vissza hozatal

A rendelésed visszahozatali határidejét oldalunkra bejelentkezve a Rendeléseim oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

A rendezvény utáni két napig várjuk vissza 8:00 és 18:00 között. (jellemzően szombati rendezvény esetén hétfő estig)
Ne várd meg a hétfő délutánt, ekkor webáruházunk már automatikus figyelmeztetést fog küldeni hogy alig van időd visszahozni díjmentesen!
TIPP: Szombaton zárva vagyunk. Ha vasárnap szeretnéd visszahozni telefonon jelezd előre, hogy biztosan legyen átvételi pontunkon valaki, aki vissza tudja venni a kellékeket.

Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb!

Rendeléstől függően kb 5-15 percet vesz igénybe mire átszámolunk-, minőség ellenőrzünk mindent és lepapírozunk, amit meg is várhatsz.

Itt nem kell figyelned a hajtogatásra csomagolásra, tekercselésre. A textileket kukás zsákba gyűrve is visszahozhatod, mivel még aznap mosásba mennek. Csak a törékeny, vagy több darabból álló dolgokra kell figyelned!

Futárral való visszaküldés

A futár érkezésének napját oldalunkra bejelentkezve a Rendeléseim oldalon olvashatod:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom/orders

A futárt a rendezvény utáni első munkanapra küldjük. (jellemzően szombati rendezvény esetén hétfőre)
MINDENKÉPPEN LEGYEN OTTHON VALAKI aki a
 lezárt dobozokkal várja a futárt! A futár 8:00-17:00 között érkezik!

Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb!
Ez azért fontos, hogy a csomagok és a tartalma sérülésmentesen visszaérjenek hozzánk!

TIPP: Az általad leragasztott dobozt görgesd át a földön 360 fokban, ha kibírta nyugodtan várhatod a futárt. Ugyanis kézbesítéskor is párszor át fog fordulni a doboz!!!
Arról, hogy hogyan kell visszacsomagolni mire megérkezik a futár itt olvashatsz!

Fontos, hogy a lebeszélt időpontban legyen elkészítve a csomag és NE VÁLASSZ MÁSIK IDŐPONTOT a futár érkezésének! Azzal ugyanis, hogy egy nappal később kapjuk vissza a kellékeket nem a terv szerint halad azok előkészítése a következő hétvégére!

Miket kell visszaadnom?

Mindent, amit tőlünk kaptál de nem megvásárlásra.
A csomagolások, dobozok, amiben tőlünk kapod, nem kidobandók! Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb! 
MIÉRT? Vannak ugyanis olyan kiemelten törékeny kellékek, amit a saját hungarocell tároló dobozán kívül nem lehet másban tárolni. Ezek nem pótolhatók, így nem tudjuk a kelléket tárolni sem, ami gyakorlatilag kidobásra ítéltetett.
TIPP: Annak érdekében, hogy elkerüld a kaucióból történő levonást, mindent úgy hozz vissza, ahogy megkaptad.

Miért fontos, hogy minél előbb visszakerüljenek a kellékek?

Hogy legyen időnk előkészíteni mindent a következő hétvégére. Keddig érkeznek vissza a kellékek, de csütörtökön már újra úton vannak. Textil bérlés esetén általában csak egyetlen nap áll rendelkezésünkre mindent kimosni és vasalni.

Fizetés

Arról olvashatsz mikor és milyen formában kell fizetned.

Mikor kell fizetnem?

Előre utalás esetén: a rendelés leadása és a visszaigazolásunk után a rendelés azonosítóra hivatkozva
Utánvét/személyes átvételkor: A kellékek átvételekor a futárnak, vagy nálunk személyesen
(Személyesen átvételi pontonunkon csak készpézben lehet fizetni!)

Mindkét esetben egyszerre kell fizetni a végösszeget (tehát a bérlés díját, a kauciót  és az esetleges futárköltséget)

Árak és a végösszeg, mi van benne?

A pontos végösszeget webáruházunk fogja kiszámolni a fizetés- és a kézbesítés formájának, valamint a kaució mennyiségének függvényében!
A végösszeget a Kosár oldalon láthatod a rendelés leadása előtt. A megrendelést a Pénztár oldalon fogod leadni.

Az árak bruttó árak, melyek tartalmaznak már minden a választott termékhez köthető költséget (egyszeri mosatás, vasalás…stb).
Az árak nem napra, hanem alkalomra értendők! Tekintsd meg a bérlési folyamat ábránkat itt..

Változik a rendelésed végösszege, ha a kellék ára változik?

Nem. Ha akciósan rendelted, akciósan kapod. 
A rendelést követően szerződés jön létre, ami az akkor aktuális árakat tartalmazza. Ezt fogadtad el. Ha utána változik a kellék ára, akkor is azon az áron kapod, amikor a rendelést leadtad. Vagyis ha akciós áron adtad le a rendelést, akkor is azon az áron kapod meg, ha elmúlik az akció. Viszont ha hozzá kell adni a rendelésedhez, akkor azt szintén módosításkori aktuális áron tudjuk hozzáadni.

Foglaló van?

Nincs, nem kell foglalót fizetni. De kauciót igen, melyet visszakapsz visszajuttatás után.

Mi van ha nincs bankszámla számom?

Manapság kell lennie. A kauciót utalással juttatjuk vissza, mert átvételi pontunkon nem tartunk készpénzt, illetve rendszerünk automatizált!
Ha nincs belföldi számlaszámod, akkor esetleg külföldi állampolgár vagy, ez esetben nem tudsz nálunk kellékeket bérelni.
A bankszámlaszám publikus információ, tehát nem olyan mint egy bankkártyán található adatok. A bankkártyával ellentétben bankszámla számra csak utalni lehet.
TIPP: De ha ennek ellenére szeretnéd visszatartani ezt az információt, akkor javasoljuk a PayPal fizetést. 2 perc beregisztrálni a kártyád és máris biztonságosan fizethetsz.

Csak belföldi bankszámla számot fogadunk el. Külföldi, vagy nemzetközi (IBAN) számlaszámmal nem tudunk mit kezdeni!
MIÉRT?: mert csak magyar állampolgár, vagy magyarországon bejegyzett cég lehet az ügyfelünk!

Kaució (nem előleg, hanem letét!)

A kaució nem foglaló. A kaució csak egy letét. Foglalót nem kérünk előre.

A kauciót minden esetben -tehát személyes vissza hozatal esetében is- utalással juttatjuk vissza a vissza hozatal napján. (Kérjük figyelembe venni, hogyha banki időn túl történik az utalás, az másnap íródik jóvá!)

MIÉRT? : Mert átvételi pontunkon nem tartunk készpénzt és rendszerünk automatizált!

A kaucióból csak a sérült darabok értékét vonjuk le, a hiányzókét visszatartjuk, amíg meg nem lesz. A kaució többi részét természetesen visszautaljuk a rendelés oldalán megjelölt dátumon.

Tehát a hiány miatt visszatartott kauciót is visszautaljuk, amennyiben újra kiadható állapotban visszajuttatod az utólag megtalált hiányzó kellékeket!

Mennyi a kaució?

A kaució mértékét webáruházunk számolja ki a kellékek kosárba helyezését követően a rendelés leadása előtt. Csak bérelt kellékek után számol kauciót áruházunk.
TIPP: Ahol nincs külön feltüntetve, ott a kaució egyenlő a bérlés értékével.
Ahol fel van tüntetve (nagy értékű kellékek, mint a fényfüzérek, kovácsoltvas boldogságkapu…stb), ott azzal az összeggel fog számolni a webáruház.

A kaució tehát nem előleg, hanem letét! Melyet a rendelés átvételekor kell kifizetned, a végösszeg tartalmazza a kauciót is!

Mikor lesz levonás, vagy visszatartás a kaucióból?

Az alábbi módokon igyekszünk segíteni abban, hogy minden információt megkaphass, hogy ne legyen probléma a kellékek kölcsönzésével:
– Minden szükséges információ megtalálható a kellékekről azok weboldalán
– A bérlés minden részletéről ezen az oldalon olvashatsz
– A rendelésed minden állapotváltozásáról email értesítést kapsz.
– Weboldalunkra belépve mindig az aktuális tételeket, mennyiségeket, adataidat látod!
– Ha ezek után mégis kérdésed van ügyfélszolgálatunk gyakorlatilag azonnal választ ad 8:00 és 20:00 között e-mailben, chat-en és telefonon.

Ha valami nem egyértelmű akkor segítünk, tippeket, vagy alternatívákat ajánlunk. A mi érdekünk, hogy tudd használni a kellékeket, illetve, hogy épségben visszakapjuk. Neked pedig, hogy fel tudd dekorálni az esküvőd.  Ezért kérjük a kiemelt figyelmet az állagmegóvásra a vitás helyzetek elkerülése érdekében.

TIPP: Csak akkor vedd igénybe a segítő barátok, családtagok segítségét, ha máshogy nem tudod megoldani, vagy tudsz rájuk figyelni. Jellemzően miattuk kell levonni a kaucióból. Ők sajnos nem vigyáznak annyira a kellékekre, mint Te tennéd. Hiszen nem Ők a bérlők.

Ennek ellenére előfordulhatnak balesetek:
– Javíthatatlan termékeknek a beszerzési árát vonjuk le a kaucióból
(Hogy pontosan mennyit, a rendelésed megtekintve olvashatod tételesen. Rendelés előtt pedig a kellék oldalán találod).
– A hiányzó (vagy hiányos) kelléknek a beszerzési árát pedig visszatartjuk a kaucióból amíg vissza nem kapjuk ami hiányzik.
– A textilek bérleti díja 1 mosást és 1 szárítást tartalmaznak! A mértéktelen szennyeződést vegytisztítással, vagy többszöri mosással lehet újra kiadhatóvá tenni. Ennek költségét tovább fogjuk számlázni! (Egy átlagos esküvőnél ez nem szokott probléma lenni. Az ételfoltok és a sár mind kijönnek elsőre is!)
– A teljes kaució visszafizetését veszélyezteti továbbá, ha a csomagolás  minősége nem éri el azt a szintet, hogy futárszolgálat által szállítható legyen:

IMG_4151
Íme egy példa arra, hogy irodai cellux, maszkoló szalag, szigetelő szalag NEM alkalmas csomagolásra

Ha a hiányzó kellékeket utólag sérülésmentesen sikerül pótolni, akkor a levont összeget is visszakaphatod.

Kötbér

Amennyiben nem sikerül a megbeszélt dátumra visszaszolgáltatnod a bérelt kellékeket, úgy napi 4000Ft kötbérről állítjuk ki a számlát.
TIPP: Ha figyelsz arra, hogy időben visszahozd, vagy a velünk leegyeztetett időpontban várod a futárt a rendesen visszacsomagolt kellékekkel, akkor a kötbér szóba sem fog kerülni. 

A jelen üzenet elfogadásával vagy az oldal meglátogatásával elfogadja a sütik használatát.További információ.     ELFOGADOM

Ügyfélszolgálatunk munkáját chat robot segíti!

A sok érdeklődés miatt először gépi (AUTOMATA) válasz fog segíteni a kérdésed megválaszolásában!


Ha mindent átolvastál vásárlói és bérleti tájékoztató oldalunkon, de még mindig maradt kérdésed, akkor lépj tovább az ügyfélszolgálatra:


Tovább az ügyfélszolgálatra


Miért jó? Mert azonnal választ kapsz a kérdésedre 0-24 órában!