Vásárlói és bérleti tájékoztató

Cégünk sok szempontból egyedi módon működik, ezért nem árt ha az alábbiakkal tisztában vagy, hogy ne érjen meglepetés!

Összegyűjtöttük a kellékek bérlésével kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket és azok válaszait:


Az alábbiakban a válszokat olvashatod a kérdésedre

Megvásárolható és/vagy bérelhető kellékek

– Minden kellék főképén látható a szöveg, hogy “futárral küldhető”, vagy “csak személyes átvétel
– Ha csak bérelhető kelléket rendeltél, akkor a pénztár oldalon tudod megadni, hogy mikorra lesz szükséged a bérelt kellékekre. Erre a hétvégére biztosítjuk, majd a rendelés leadása és visszaigazolása után
– Ha csak megvásárolható kelléket rendelsz, akkor a következő munkanapon küldjük, vagy veheted át amennyiben van raktáron. Ha nincs, akkor a beérkezést követően.
– Ha rendeltél megvásárolható kelléket és csak bérelhetőt is, akkor a rendezvény hétvégéjén tudod őket egyszerre átvenni. De ha szeretnéd a megvásárolhatókat (pl a futókat színmintának) előbb átvenni, akkor célszerűbb ezeket a tételeket külön rendelésben leadni. Ez esetben már úgy lesz kezelve, mint az előző pontban.

Hogyan működik a kellékek bérlése?

A rendelés leadásával foglalhatod le a kiválasztott kellékeket a kívánt mennyiségben. 

A bérlés lényege, hogy saját felrakás esetén jelentős munkadíj és kiszállási díj takarítható meg!

1. A kiválasztott kellékeket a kosárba rakod, majd leadod a rendelést
2. A kellékeket kaució ellenében személyesen átveszed, vagy kiküldjük futárral
3. Esküvődön, fotózáskor, vagy egyéb rendezvényeken használod
4. Visszahozod, vagy visszaküldeted velünk futárral (utóbbit mi intézzük)
5. Amint átnéztük a visszahozott kellékeket, visszakapod a kauciót csütörtökön, vagy pénteken.

A rendelés leadásával  a bérelt termékekre vonatkozva bérleti szerződés-, a megvásárolt termékekre adásvételi szerződés jön létre, melynek részleteit megtalálod a SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK oldalunkon.

A bérlési folyamat ábrája szombati rendzvény esetén:
(Kattints a nagyításért)
Esküvői kellék bérlés személyes átvétel esetén
Esküvői kellék bérlés futárszolgálat esetén

Ha a rendezény nem szombaton van értelem szerűen tolódik a folyamat.

Mikor adjam le a rendelést?

Amint tudod, hogy mit szeretnél, minél előbb! Viszonításképp: májusban már a szeptemberi foglalások érkeznek!

Minden termékről foglaltsági naptárt vezetünk, ezért érdemes minél előbb lefoglalni, mert csak a készlet erejéig tudjuk teljesíteni a rendeléseket.
Az nem probléma, hogy még nem tudod pontosan mennyi lesz a létszám! A szóba jöhető maximális létszámról add le a rendelést. Később bármikor le tudjuk módosítani.
Ez azért fontos, mert lefelé bármikor módosíthatjuk a rendelést, de felfelé már csak akkor tudjuk, ha nem adtuk másnak a választott kellékeket!

TIPP: Gondolkozz előre, mert a nyári időszakban rendszeres a szituáció, hogy az érdeklődő felhív minket: “jövő hétre kéne az alábbi tételekből…”. Visszajelzünk, hogy még rendelkezésre állnak a kellékek. (emellett mindig hozzátesszük, hogy “Ezen információ a jelenlegi állapotot tükrözi, a foglalások folyamatosan érkeznek!”) Majd az érdeklődő napok múlva adja le a rendelés, amikor már csak néhány nap van hátra a rendezvényéig. Viszont addig a gyorsabbak már befoglalták a maradékot és az érdeklődőnek a maradék kiadható kellék sem maradt… Ennél csak az kellemetlenebb, ha csak 1-2 óra telik el a visszajelzés és a rendelés leadása előtt, úgy hogy valaki beelőzött… Tanulság: ne napokkal, hanem hetekkel-, hónapokkal előbb rendelj!

A rendeléskor a rendezvény nem nem lehet 8 hónapnál távolabbi időponban.

Mi az amit mi rakunk fel?

Semmit. Webáruházas rendelés esetén kelléket bérelsz. Felrakni mindent magadnak kell.

Ha a kiviteletést is velünk szeretnéd megoldani, akkor dekoros csapatunkat kell megbíznod.
Dekoros csapatunk a sok megkeresés miatt csak komplett dekoráció kivitelezésést tud elvállalni.www.oltarelott.hu/dekor

A Bérlő adatai, ki bérelhet nálunk?

Bármilyen természetes személy, akinek az illetékes magyar hatóság által kiadott érvényes személyazonosító igazolványa van, illetve belföldön bejegyzett cég, vagy vállalkozás.
Tehát párok, rendezvényhelyszínek, dekorosok, rendezvényszervezők, cégek, vállalkozások vagy bárki, akinek magyar érvényben lévő okmányai vannak.
Rendeléskor bérleti szerződés jön létre melyet jogszabályok védenek. A magyar jogszabályok és törvények magyar állampolgárokra, illetve magyar cégekre vonatkoznak.
Mivel tehát szerződés jön létre, azt más nevében, más adataival nem lehet leadni! (Más nevében megkötött szerződést a tövény bönteti!)
Cég esetén értelem szerűen a cég adatait és a cég jogos képviselőjének (munkatársa) adatait kell megadni rendeléskor.

A valótlan adatok megadása a rendelés leadáskor komoly következményekkel járhatnak! Mindig a saját valós, érvényben lévő adataid add meg!

Illetve olyan adatokat adj meg melyeken el is tudunk érni!
Alapvetően emailben kommunikálunk, hogy mindennek legyen írásos nyoma. Erre a freemail, citromail és hasonló ingyenes mail szolgáltatók nem alkalmasak! Használj GMailt, az egész világ ezt teszi…mert működik, az ingyeneseknél mindenképpen jobban! Okostelefonnal pedig azonnali értesítést kapsz a rendelésed állapotáról.
Ha rossz e-mail címet adsz meg nem biztos, hogy megkapod a visszaigazolásunkat, vagy egyéb rendeléssel kapcsolatos üzenetünket.
Ha rossz telefonszámot adsz meg nem biztos, hogy egyeztetni tudunk veled sürgős esetben, vagy a futár nem fog megtalálni a csomaggal!
Elérhetetlenséged miatt meghiúsulhat a rendelésed!

A Bérlő, aki a felelősséget vállalja a bérelt kellékek után. Más nevében leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni és teljesíteni! A felelősséget mindig a Bérlő vállalja, ez nem ruházható más személyre, vagyis más nevében nem lehet szerződést kötni (pl ha esküvő szolgáltató az ügyfele nevében ad le rendelést. Ez esetben az esküvői szolgáltatóval kell szerződnünk, az Ő adatait várjuk Bérlőként)

Miért nem küldünk árajánlatot?

Mert erre van webáruházunk. Vagyis az árajánlatot nem mi, hanem webáruházunk készít.
Ugyanis a kosárba helyezés után minden költséget tételesen kiszámol.
Amennyi idő alatt összeírod mit szeretnél, annyi idő alatt belerakhatod a kellékeket a kosárba és már meg is van a tételes végösszeg!
Csak chiavari székek bérlésére készítünk árajánlatot, mert ez esetben a bérlés végösszege függ a távolságtól is.

Színminta

Ha a masni színeit szeretnéd eldönteni, javasoljuk színmintának a méretre vágható asztali futókat. Ezek méretben, anyagban és színben is ugyan az, mint a masnik.
Bár ezt megvásárlásra adjuk, de ha megvan a keresett színed akkor már van hozzá egy 10m-es futód is. A futókat itt találod.
Vagy várunk bemutatótermünkben, ahol ingyenesen megtekintheted a színeket és az anyagokat.

Miért nem látszik a bérelhető kellékek készlete egy választott hétvégén?

Cégünk saját magunk által fejlesztett köcsönző szoftverrel dolgozik, mely össze van kapcsolva webáruházunkkal. Tehnikailag tehát mindenki láthatná, hogy mikorra mennyi szabad kellékünk van.
Azonban nem a rendelkezésre álló darabszám a lényeg. A kellékeket hétről hétre újra kiadhatóvá kell varázsolnunk (mosni, vasalni, festeni, javítani…stb).
Mivel mi nem csak egy-két esküvőre jutunk el hétvégente, ez ingen komoly feladat, amit általában nem a darabszám, hanem az erre fordítható idő korlátoz.

Tehát csak mi látjuk a foglaltságot, melyről ügyfélszolgálati elérhetőségeinket tudsz éreklődni.

Ügyfélszolgálatunknál tudsz érdeklőni, hogy szabadok-e a kellékek az adott hétvégére (vagy a lentebbi űrlapot kitöltve).

Miért van ez így?
Mert sok olyan kellékünk van, amivel foglalkozni kell, mosni, vasalni, festeni…stb. Nem csak azt kell az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak figyelembe venni, hogy van-e elég kellék az adott hétvégére, hanem azt is, hogy van-e elég idő és erőforrás azokat előkészíteni.

Továbbá a készlet hétről hétre változik és nem lehet biztonsággal leprogramozni az erőforrás igényt, az elkészítési időt, a rendelkezésre álló kellékeket, vagy hogy 6 hónap múlva mi áll rendelkezésre.

Ezért van az ügyfélszolgálat, és hogy gyakorlatilag azonnali választ adjon.

Szabad-e a kellék?

Általában mindenből nagy mennyiséget tartunk, így az év nagy részében rendelkezésre fog állni a választott. A szezon közepén (júniustól-szeptemberig), azonban már jó ha a rendelés leadása előtt érdeklődsz, hogy van-e még szabad mennyiség az általad választott kellékből.
Érdeklődhetsz akár itt is:

Kérdezz a bérelhető kellékek foglaltságról

Szept 12-19 között szabadságon vagyunk!

Ha érdeklődsz és visszajelzünk a kellékről, hogy van még szabad mennyiség, az sajnos nem jelenti azt, hogy ha napokkal, vagy hetekkel később rendeled meg, akkor is lesz még! A foglalások folyamatosan érkeznek és befoglalhatják előtted, ha sokat gondolkodsz!

Meg tudom tekinteni rendelés előtt a kellékeket?

Igen, bemutatótermünkben. Üzletet nem tartunk fent, de székhelyünkön a webáruházas rendelések átvételét és a kellékek megtekintését biztosítjuk előzetes időpont egyeztetést követően!
Miért van szükség időpontra? Mert igyekszünk válaszolni minden kérdésedre és próbálunk tippeket és tanácsokat adni. Ezért egyszerre csak egy párral tudunk érdemben foglalkozni.

Miről kell nekem gondoskodnom?

1. Csak számolj át mindent vissza hozatal előtt!

Futárral való ki- és visszaküldés esetén:

2. A rendes visszacsomagolásról! Itt olvashatsz róla, hogyan kell úgy visszacsomagolni, hogy ne legyen probléma.

3. Legyen a szállítási címen valaki, aki átveszi, illetve odaadja a futárnak a csomagot! (A futár 8:00-17:00 között érkezik!)

Árak és a végösszeg, mi van benne?

A pontos végösszeget webáruházunk fogja kiszámolni a fizetés- és a kézbesítés formájának, valamit a kaució mennyiségének függvényében!
A végösszeget a Kosár oldalon láthatod a rendelés leadása előtt. A megrendelést a Pénztár oldalon fogod leadni.

Az árak bruttó árak, melyek tartalmaznak már minden a választott termékhez köthető költséget (mosatás, vasalás…stb).
Az árak nem napra, hanem alkalomra értendők! Tekintsd meg a bérlési folyamat ábránkat itt.

Változik a rendelésed végösszege, ha a kellék ára változik?

A rendeléskor szerződés jön létre, ami az akkor akutális árakat tartalmazza. Ezt fogadtad el. Ha utána változik a kellék ára, akkor is azon az áron kapod, amikor a rendelést leadtad. Vagyis ha akciós áron adtad le a rendelést, akkor is azon az áron kapod meg, ha elmúlik az akció. Viszont ha hozzá kell adni a rendelésedhez, akkor azt szintén módosításkori aktuális áron tudjuk hozzáadni.

Mikor kell fizetnem?

Előre utalás esetén: a rendelés leadása és a visszaigazolásunk után a rendelés azonosítóra hivatkozva
Utánvét/személyes átvételkor: A kellékek átvételekor a futárnak, vagy nálunk személyesen

Mindkét esetben egyszerre kel fizetni a végösszeget (tehát a bérlés díját, a kauciót  és az esetleges futárköltséget)

Foglaló van?

Nincs, nem kell foglalót fizetni.

Mi van ha nincs bankszámla számom?

Manapság kell lennie.
A kauciót utalással juttatjuk vissza, mert székhelyünkön nem tartunk készpénzt!
Ha nincs belföldi számlaszámod, akkor esetleg külföldi állampolgár vagy, ez esetben nem tudsz nálunk kellékeket bérelni.
A bankszámlaszám publikus információ, tehát nem olyan mint egy bankkártyán található adatok. A bankkártyával ellentétben bankszámla számra csak utalni lehet. De ha ennek ellenére szeretnéd visszatartani ezt az információt, akkor javasoljuk a PayPal fizetést. 2 perc beregisztrálni a kártyád és máris biztonságosan fizethetsz.

Csak belföldi bankszámla számot fogadunk el. Külföldi, vagy nemzetközi (IBAN) számlaszámmal nem tudunk mit kezdeni!

Megrendelés menete

A könnyebb ügyintézés érdekében webáruházunkban add le a rendelésed!
Ha e-mailben szeretnéd, ugyan azokra az adatokra fogunk rákérdezni, amire a webáruház is.

1. Válaszd ki a termék lehetőségeit, főbb tulajdonságait (bérlés, vagy vásárlás, méret, szín…stb). Ezzel megjelenik a termék ára és a Kosárba rakom gomb
2. Helyezd a kosárba a kívánt mennyiséget
3. A vásárlás befejezéséhez kattints a Kosár tartalma menüpontra, vagy a Kosár megtekintése gombra.
4. Ellenőrizd mely termékek vannak a kosár listáján és válassz a szállítási módok közül, majd kattints a Tovább a pénztárhoz gombra.
5. Tölts ki minden mezőt, írd be mikorra kellenek, majd válassz a fizetési módok közül
6. A rendelés a Megrendelés elküldése gombbal tudod elküldeni.
7. Előre utalás választásakor várd meg visszaigazolásunkat!

A sikeresen leadott rendelések az alábbi oldalon tekinthetők meg és követhetők nyomon:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom

Rendelés módosítása

A rendelést módosíttatni csak e-mail-ben, tehát írásban tudja kizárólag a rendelés tulajdonosa!

A leadott rendelések az átvétel, vagy a csomagolás pillanatáig módosíthatók!

A rendelés módosítását csak írásban a korábban webáruházunk által küldött rendelési azonosítóval ellátott e-mailre válaszolva tudod kérni. Arról az e-mail címről írva, mely a rendelésben szerepel. (ezzel igazolva a tulajdon jogot)

Ha csak a darabszámot szeretnéd módosítani vagy tételeket törölni, akkor írj.
Ha új tételeket szeretnél hozzáadni, akkor új rendelést adj le!

Ezért érdemes a szóba jöhető legnagyobb darabszámra leadni a rendelést, mert lefelé bármikor tudunk módosítani, felfelé viszont csak akkor, ha még nem adtuk ki a kellékeket másnak!
Új termék, illetve a darabszám felfelé növelését a kiküldés előtt egy hétig lehet módosítani, kivéve ha a szükséges kellék rendelkezésünkre áll. Ha új terméket kell beszereznünk, nem érkezik meg hozzánk hamarabb. 

A kaució összege a bérelt kellékekből adódik, illetve a futárköltség azok súlyából. Ne lepődj meg, ha módosítást követően ezek is változnak.

Ha előre kifizetted és le kell módosítani a foglalást, akkor a különbözetet a kaució visszautalásakor számoljuk el.

Nyitva tartás?

Nem tartunk fent üzletet így nincs nyitva tartásunk sem. De az alábbiak szerint vagyunk elérhetőek:

– Ügyfélszolgálatunk

Minden nap 8:00 és 20:00 között elérhető/hívható.
Chat robotunk pedig 0-24 órában válaszol.

– Székhelyünk és bemutatótermünk:

Hétfő: Csak a visszajövő csomagokat fogadjuk: 8:00-20:00
Kedd: Teljesen zárva vagyunk
Szerda: Teljesen zárva vagyunk
Csütörtök: A rendelésükért érkezőket fogadjuk,: 8:00-20:00
és a bemutatótermi látogatókat időpont egyeztetést követően!
Péntek: A rendelésükért érkezőket fogadjuk,: 8:00-20:00
és a bemutatótermi látogatókat időpont egyeztetést követően!
Szombat: Csak a visszajövő csomagokat fogadjuk időpont egyeztetést követően! : 8:00-20:00
Vasárnap: Csak a visszajövő csomagokat fogadjuk: 8:00-20:00

Bemutatótermünkbe csütörtöki és a pénteki napokon tudunk időpontokat adni 8:00 és 20:00 között. Bejelentkezés itt.

Ügyfélszolgálatunk működése és a chat robot használata

A robot elsősorban ezen az oldalon található nagyobb mennyiségű információhalmazban segít megtalálni amire szükséged van.
A beszélgetés  Facebook oldalunk üzenetküldő gombján, Messenger alkalmazásban mobileszközödön, vagy a messenger.com-on érhető el.

A kártyák és kérdések által a chat robot szinte minden bérléssel kapcsolatos információt meg tud válaszolni. Ezzel tehermentesítve ügyfélszolgálatunkat. Így az ügyfélszolgálatnak csak a speciálisabb kérdések megválaszolása marad. (pl: időpontok adása, kellékek foglaltságának áttekintése)

A használati tippekről bővebben itt lehet olvasni.

Hogyan tudod leadni a rendelésed?

A rendelést csak webáruházunkban tudod leadni, mert ez által jön létre a bérleti szerződés, csak ez esetben fogadod el a szerződési feltételeket.
Ezért sem telefonban, sem e-mailben küldött megrendelést nem áll módunkban feldolgozni.

Regisztráció és a rendelés leadása

A felhasználói fiók szükséges, hogy azonosítsuk a megrendelőt.Ez ahhoz kell, hogy érvényes legyen a bérleti szerződés ami a rendelés leadásával jön létre. Továbbá a fiókjában lesz látható a visszaigazolásunk, ami tartalmazza mikor vehetők át a kellékek és mikorra kell visszahozni.

Mindent a készlet erejéig tudunk biztosítani. Ezért (pl a székszoknyáknál) a szóba jöhető legnagyobb darabszámra add le a rendelést.
Ugyanis lefelé bármikor tudjuk módosítani a rendelést, felfelé viszont csak akkor ha nem adtuk ki már másnak.

A regisztráció menete:
1. Add meg a felhasználóneved, az e-mail címed és a kiírt kódot az alábbi oldalon: Regisztráció majd kattints a Regisztráció gombra.
2. Ha minden rendben, a felhasználói fiókod el is készült. Erről egy azonnali levél értesít. Ha nem kaptad meg elírtad a mailcímed, vagy a levélszemét mappában landolt a levelünk.
Ennek mindenképp járj utána, mert különben a rendeléskor a visszaigazolásunkat sem fogod megkapni.

Az “Elfelejtett jelszó” gombot NE HASZNÁLD amíg egyszer nem léptél be oldalunkra.

Hogy működik a futárszolgálat?

  • A futárszolgálat által országosan tudunk csomagot ki- és visszaküldeni
  • A futárszolgálattal csak a kézbesítés napját tudjuk megcélozni, órát nem!
  • A futár a kézbesítés napján 8:00 és 17:00 között bármikor érkezhet!
  • Viszont a kézbesítés napján emailben és sms-ben is kapsz egy 3 órás szűkebb időablakot, amikor a futár érkezik
  • Ebben az értesítésben benne lesz a futár közvetlen elérhetősége és egy csomagszám, amit bármelyik csomagkövető oldalon figyelni tudsz
  • Ha a futár nem talál felhív. De ha nem vagy elérhető tovább fog menni!
  • A futárszolgálat hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozik!
  • A futár csak lezárt csomagot vesz fel! Nem fogja helyetted lezárni!
  • Ha nem csomagolod be elég jól és a szállítás során a bizonyíthatóan a bérlő hibájából kiszakad/szétesik a csomag, az nem a futárszolgálat, hanem a bérlő felelőssége

A futárszolgálat egy tőlünk független cég, melynek a munkájára (a fenti pontokra) nincs ráhatásunk!

Mennyi a futárköltség?

A futárszolgálat díjszabása súly alapú. Ezért webáruházunk fogja tudni kiszámolni tételesen a végösszeget, a futárköltséget és a kauciót a kellékek kosárba helyezését követően.

Kellékek átvétele

A kiküldés/átvétel hetének elején munkatársunk keresni fog telefonon a rendelés véglegesítése miatt.

A készletünkkel mi rendelkezünk. Ezért a foglalások és az átvétel módjának (személyes , vagy futárszolgálat) függvényében mi jelöljük meg azt az időablakot, amikortól el lehet vinni a bérelt kellékeket, és amikorra vissza kell hozni azokat. 

Miért nem kapod meg korábban, mint a visszaigazolásban szereplő dátum?

Mivel előtte héten szintén rendezvényen vannak a kellékek, amiket vasárnap-hétfőn (futár esetén kedden) kapunk vissza.
Tehát a kedd fele és a szerda áll rendelkezésünke, hogy újra kiadható állapotba kerüljenek a textilek, azokat ugyanis mosni és vasalni kell.
Mivel nem csak egy-két esküvőt kell hétről hétre megoldanunk, ez elég komoly feladat! Ezért fontos a határidők betartása nekünk is és a bérlőknek is.
Emiatt ha textilt tartalmaz a rendelésed, a szezonban (áprilistől-októberig) nem tudunk korábban átadni, mint ahogy visszaigazoltuk.
(Futárosok tudnak csak egy napot nyerni, ha személyes átvételre módosítanak)

Személyes átvétel esetén

Csütörtöktől elérhetők a kellékek, de a visszaigazoló e-mailben megjelölt naptól vehetők át a kellékek 8:00 és 20:00 között.
Nyáron érdemes 11 óra előtt, vagy 14 óra után érkezni, mert a dél körüli időszakban sorban állás van.
Fontos tudni, hogy érkezéskor nem lesz összekészítve semmi. Előtted rakjuk össze a rendelést, ez kicsivel tovább tart, de ezzel elkerülhető a vitás helyzetek a darabszámra, vagy a kellékek állagára vonatkozóan. Ha minden rendben akkor egy átadás-átvételi jegyzőkönyvet kell alárni. Ezek után hiányra, vagy a kellékek állagára vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni.

Átvétel címe: 2030 Érd, Papagáj u 42.

 

Futárszolgálattal való kiküldés esetén

A csomagokat garantált egy napos kézbesítéssel VIP szolgáltatás keretein belül küldjük ki.

Szintén csütörtöktől elérhetők a kellékek, de a rendelést visszaigazoló e-mailben megjelölt munkanapon érkezik a csomag.
A futáros csomagokat csütörtökön adjuk át a futárnak, amik másnap, pénteken kézbesülnek!
A futár 8:00-17:00 között érkezik! Ha nem szombati a rendezvény, értelem szerűen toldódik a folyamat, hogy előtte való nap érkezzen a csomag.

Ha korábban szeretnéd megkapni a csomagot, de nem tudsz érte jönni, akkor bíz meg vele valakit aki átveszi.

FONTOS!, hogy kibontás után egyetlen ember(!) tételesen nézze át a csomag(ok) tartalmát és vesse össze a számla mellé tűzött szállító listával.
Ha bármilyen eltérés tapasztalható azt ügyfélszolgálatunkon azonnal írásban kérjük jelezni a rendeles@oltarelott.hu címen.
Annyiben az átvétel napján nem érkezik ügyfélszolgálatunkra eltéréssel kapcsolatos visszajelzés, azzal a Bérlő elismeri, hogy mindent hiánytalanul és sérülésmentesen átvett! Futárral való kézbesítés esetén az átvétel napját követően már reklamációt hiánnyal, vagy kifogásolható állaggal kapcsolatban nem tudunk elfogadni!

A futárszolgálat egy külön cég, akinek a működésére nincs ráhatásunk! Csak a napot tudjuk becélozni az órát nem!

A csomagot óvatosan és úgy bontsd ki, hogy a visszaküldéshez ugyan abba a dobozba kell (hacsak nem szerzel egy másikat 🙂 ) visszacsomagolnod!

A futárszolgálat e-mailben és sms-ben jelzi a kézbesítés napján, hogy egy tól-ig időtartományban, hogy nagyjából mikor érkezik.
Ezért az érkezés napján mindenképp legyen ott valaki, aki át tudja venni!

Ha a csomag már úton van, sajnos nincs lehetőség semmilyen módosításra.

Más is átveheti a kellékeket?

Igen, de nem javasoljuk! Átvételkor mindent részletesen átnézhetsz, átszámolhatsz. Instrukciókat adunk, hogy hogyan kerülheted el a kaucióból történő levonást. Mire kell még figyelned, és egyeztetünk a visszahozatalról is. Továbbá átvételkor egy átadás-átvételit kell aláírnod. Ez utóbbit egy megbízott is megteheti, de az a tapasztalat, hogy az elhangzott további információkat már nem, vagy csak részlegesen adja tovább.

Visszajuttatás

FONTOS! Priorizáld úgy az esküvő utáni teendőid, hogy ne lépd túl a visszahozatal határidejét! Legyünk az elsők között, mert szerződés köti a visszahozatalt, melynek feltételeit a rendeléskor fogadod el!

Mielőtt feladod, vagy visszahozod a csomagot, számolj át mindent! A helyszínen még könnyebb megtalálni egy-két elkallódott kelléket!

Személyes vissza hozatal

A rendezvény utáni két napig várjuk vissza 8:00 és 20:00 között. (jellemzően szombati rendezvény esetén hétfő estig)
Ha vasárnap szeretnéd visszahozni telefonon jelezd előre, hogy biztosan legyen székhelyünkön valaki, aki vissza tudja venni a kellékeket.

Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb!

Székhelyünkön rendeléstől függően kb 5-15 percet vesz igénybe mire átszámolunk-, minőség ellenőrzünk mindent és lepapírozunk. amit meg is várhatsz.

Itt nem kell figyelned a hajtogatásra csomagolásra, tekercselésre. A textilek kukás zsákba gyűrve is visszahozhatod, mivel még aznap mosásba mennek. Csak a törékeny dolgokra kell figyelned!

Futárral való visszaküldés

A futárt a rendezvény utáni első munkanapra küldjük. (jelemzően szombati rendezvény esetén hétfőre)
MINDENKÉPPEN LEGYEN OTTHON VALAKI aki a
 lezárt dobozokkal várja a futárt! A futár 8:00-17:00 között érkezik!

Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb!
Ez ezért fontos, hogy a csomagok és a tartalma sérülésmentesen visszaérjenek hozzánk!

TIPP: Az általad leragasztott doboz görgesd át a földön 360 fokban, ha kibírta nyugodtan várhatod a futárt. Ugyanis kézbesítéskor is párszor át fog fordulni a doboz!!!
Arról, hogy hogyan kell visszacsomagolni mire megérkezik a futár itt olvashatsz!

Fontos, hogy a lebeszélt időpontban legyen elkészítve a csomag és NE VÁLASSZ MÁSIK IDŐPONTOT a futár érkezésének! Azzal ugyanis, hogy egy nappal később kapjuk vissza a kellékeket nem a terv szerint halad azok előkészítése a következő hétvégére!

Miket kell visszaadnom?

Mindent, amit tőlünk kaptál de nem megvásárlásra. A csomagolások, dobozok, amiben tőlünk kapod, nem kidobandók! Minden csomagolást és segédeszközt visszavárunk, amivel a kellékeket kaptad! Dobozok, tekercsek, zsákok, tokok, szatyrok…stb! Vannak ugyanis olyan kiemelten törékeny kellékek, amit a saját hungarocell tároló dobozán kívül nem lehet másban tárolni. Ezek nem pótolhatók, így nem tudjuk a kelléket tárolni sem, ami gyakorlatilag kidobásra ítéltetett. Annak érdekében, hogy elkerüld a kaucióból történő levonást, mindent úgy hozz vissza, ahogy megkaptad.

Miért fontos, hogy minél előbb visszakerüljenek a kellékek?

-Hogy legyen időnk előkészíteni mindent a következő hétvégére. Kedden érkeznek vissza a kellékek, de csütörtökön már újra úton vannak. Textil bérlés esetén általában csak egyetlen nap áll rendelkezésünkre mindent kimosni és vasalni.
-Ha valami elkeveredett, nagyobb eséllyel találjátok meg. (pl a pincérek összefogták a terítőkkel a székszoknyát, de még nem vitették el a mosodába…)

Mire figyelj, ha más (pl fogadott dekoros) rakja fel a bérelt kelléket?

Miért fontos ez? Mert ha odaadod a kellékeket valakinek, aki tönkreteszi (pl felvágja a nem vágható textileket, vagy eltűnik ez az miatta), attól a felelősség a Bérlőt terheli, mert mi vele kötöttünk szerződést a rendelés leadásával!
A felelősséget egy vállalkozási szerződéssel (Nem megbízási szerződéssel!) tudod továbbhárítani felé!

Tipp: Csak akkor vedd igénybe a segítő barátok, családtagok segítségét, ha máshogy nem tudod megoldani, vagy tudsz rájuk figyelni.
Jellemzően miattuk kell levonni a kaucióból. Ők sajnos nem vigyáznak annyira a kellékekre, mint Te tennéd. Hiszen nem Ők a bérlők.

Tehát:

  • Adj neki át minden tőlünk kapott információt! (pl: melyik anyag vágható és melyik nem)
  • Dekorossal köss szerződést! Mely tartalmazza, hogy az általatok bérelt kellékekért felelősséget vállal, állagát megóvja. Akkor is ha ismerősöd a szolgáltató!

Ha mégis megtörtént a baj, akkor természetesen az újra fel nem használható kellékeket ki kell számláznunk a feléd.  Majd a tőlünk kapott számlát viheted a szolgáltatóhoz, akivel az előzőekben említett szerződés értelmében köteles lesz megtéríteni neked. Ezért fontos, hogy minden szolgáltatóval köss szerződést!

Kaució (nem előleg, hanem letét!)

A kaució nem foglaló. A kaució csak egy letét. Foglalót nem kérünk előre.

Bérléskor minden bérelt tételhez kaució (letét) adódik, melyet természetesen a hiánytalan és sérülésmentes visszajuttatás után visszautalunk csütörtöki, vagy pénteki napokon.

A kauciót minden esetben -tehát személyes visszahozatal esetében is- utalással juttatjuk vissza a visszahozatal hetének péntekén, mert székhelyünkön nem tartunk készpénzt!

Csak a hiányzó, vagy sérül darabok értékét vonjuk le, a kaució többi részét természetesen visszautaljuk.

A hiány miatt levont kauciót is visszautaljuk, amennyiben újra kiadható állapotban visszajuttatod az utólag megtalált hiányzó kellékeket!

Mennyi a kaució?

A kaució mértékét webáruházunk számolja ki a kellékek kosárba helyezését követően a rendelés leadása előtt.
Csak bérelt kellékek után számol kauciót az áruházunk.
Ahol nincs külön feltüntetve, ott a kaució egyenlő a bérlés értékével.
Ahol fel van tüntetve (nagy értékű kellékek, mint a fényfüzérek, kovácsoltvas boldogságkapu…stb), ott azzal az összeggel fog számolni a webáruház.

A kaució tehát nem előleg, hanem letét! Melyet a rendelés átvételekor kell kifizetned, a végösszeg tartalmazza a kauciót is!

Mikor lesz levonás, vagy visszatartás a kaucióból?

Az alábbi módokon igyekszünk segíteni abban, hogy minden információt megkaphass, hogy ne legyen probléma a kellékek kölcsönzésével:
– Minden szükséges információ megtalálható a kellékekről azok weboldalán
– A bérlés minden részletéről ezen az oldalon olvashatsz
– A rendelésed minden állapotváltozásáról email értesítést kapsz.
– Weboldalunkra belépve mindig az aktuális tételeket, mennyiségeket, adataidat látod!
– Ha ezek után mégis kérdésed van ügyfélszolgálatunk gyakorlatilag azonnal választ ad 8:00 és 20:00 között e-mailben, chat-en és telefonon.

Ha valami nem egyértelmű akkor segítünk, tippeket, vagy alternatívákat ajánlunk. A mi érdekünk, hogy tudd használni a kellékeket, illetve, hogy épségben visszakapjuk. Neked pedig, hogy fel tudd dekorálni az esküvőd.  Ezért kérjük a kiemelt figyelmet az állagmegóvásra a vitás helyzetek elkerülése érdekében.

Tipp: Csak akkor vedd igénybe a segítő barátok, családtagok segítségét, ha máshogy nem tudod megoldani, vagy tudsz rájuk figyelni.
Jellemzően miattuk kell levonni a kaucióból. Ők sajnos nem vigyáznak annyira a kellékekre, mint Te tennéd. Hiszen nem Ők a bérlők.

Ennek ellenére előfordulhatnak balesetek:
– Javíthatatlan termékeknek a beszerzési árát vonjuk le a kaucióból. A hiányzó (vagy hiányos) kelléknek pedig visszatartjuk a kaucióból amíg vissza nem kapjuk ami hiányzik.
– A textilek bérleti díja 1 mosást és 1 szárítás tartalmaznak! A mértéktelen szennyeződést vegytisztítással, vagy többszöri mosással lehet újra kiadhatóvá tenni. Ennek költségét tovább fogjuk számlázni! (egy átlagos esküvőnél ez nem szokott probléma lenni. Az ételfoltok és a sár mind kijönnek elsőre is!)
– A teljes kaució visszafizetését veszélyezteti továbbá, ha a csomagolás  minősége nem éri el azt a szintet, hogy futárszolgálat által szállítható legyen:

IMG_4151

Íme egy példa arra, hogy irodai cellux, maszkoló szalag, szigetelő szalag NEM alkalmas csomagolásra

Ha a hiányzó kellékeket utólag sérülésmentesen sikerül pótolni, akkor a levont összeget is visszakaphatod.

Kötbér

Amennyiben nem sikerül a megbeszélt dátumra visszaszolgáltatnod a bérelt kellékeket, úgy napi 4000Ft kötbérről állítjuk ki a számlát.
Ha figyelsz arra, hogy időben visszahozd, vagy a velünk leegyeztetett időpontban várod a futárt a rendesen visszacsomagolt kellékekkel, akkor a kötbér szóba sem fog kerülni. 

A jelen üzenet elfogadásával vagy az oldal meglátogatásával elfogadja a sütik használatát.További információ.     ELFOGADOM
Már tag vagy?: belépés
Még nem regisztráltál?: regisztrálok
Szolgáltató vagy?: partnerkapu
Kérj ajánlatot esküvődre cégadatbázisunk szolgáltatóitól egyszerre a választott kategóriából!ajanlatkeres

Ügyfélszolgálatunk munkáját chat robot segíti!

A sok érdeklődés miatt először gépi (AUTOMATA) válasz fog segíteni a kérdésed megválaszolásában!


Ha mindent átolvastál vásárlói és bérleti tájékoztató oldalunkon, de még mindig maradt kérdésed, akkor lépj tovább az ügyfélszolgálatra:


Tovább az ügyfélszolgálatra


Miért jó? Mert azonnal választ kapsz a kérdésedre 0-24 órában!

0

Your Cart