Ügyfélszolgálatunkat segítő Chat robot használata

Ügyfélszolgálatunk munkáját chat robot segít. Egész évben fontosnak tartjuk a gyors és zökkenőmentes ügyintézést és információ szolgáltatást, különösen a nyár esküvő szezon közepén.
Ennek szellemében vezettük be kis hazánkban először a chat robot használatát webáruházas környezetben, mely még sokaknak új lehet ezért egy kis segítséget szeretnénk nyújtani a használatához.

A robot nagy előnye, hogy akkor is elérhető, amikor ügyfélszolgálati munkatársaink nem dolgoznak.

A chat robot használata

A beszélgetés  Facebook oldalunk üzenetküldő gombján, Messenger alkalmazásban mobileszközödön, vagy a messenger.com-on érhető el.
A beszélgetés indításakor üdvözölni fog a robot és felajánlja kártyák formájában a legfontosabb kiindulás információkat.

Használd a kártyákat és a gombokat

Tekintheted úgy, mint egy vizuális call-centert, amelynek menürendszerében lépkedhetsz.

Kérdezz röviden

Kérdezz röviden és lényekre törően, ne úgy mintha e-mailt írnál. Mintha emberrel chat-elnél!

Parancsokra is figyel

…melyek bárhol és bármikor működnek a beszélgetés során. A parancsok értelem szerűek:
Vásárlói tájékoztató, Kellék kereső, Operátor, Szia, Kapcsolat, Bemutatóterem, Segítség
A teljes lista lejjebb található->

A robot mellett ügyfélszolgálati munkatársunk is elérhető

Ha egy úton sem kap választ a kérdésére az operátor paranccsal a robot kikapcsol és ügyfélszolgálati munkatársunk folytatja a beszélgetést.

A robot mindenki számár elérhető és nyugodtan kipróbálható.

A főbb parancsok listája:

főmenü
operátor (ha speciálisabb válaszra van szükséged ezzel bármikor eléred munkatársunkat)
segítség a chatbothoz

bemutató terem
kapcsolat, elérhetőségek
ajánlatkérés

vásárlói tájékoztató, rendelés menete, rendelés módosítás, kaució
kellék kereső

A jelen üzenet elfogadásával vagy az oldal meglátogatásával elfogadja a sütik használatát.További információ.     ELFOGADOM
Már tag vagy?: belépés
Még nem regisztráltál?: regisztrálok
Szolgáltató vagy?: partnerkapu
0

Your Cart