Szerződési feltételek

Hogyan működik a bérlés?Mikor add le a rendelést?Átvétel?Visszajuttatás?Kaució (letét)?, Fizetés?Előleg? …

A kellékbérléssel kapcsolatban MINDEN kérdést és azok válaszait Vásárlói és Bérleti Tájékoztató oldalunkon találod! Az alábbiak a szerződés, melyet a rendelés leadásakor elfogadsz.


 

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a DIY Solutions Kft. (bérelt dolgokra vonatkozóan a továbbiakban Bérbeadó, megvásárolt dolgokra vonatkozóan a továbbiakban Szolgáltató), és az általa a www.oltarelott.hu weboldalon nyújtott elektronikus kereskedelmi és egyéb szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél  (bérelt dolgokra vonatkozóan a továbbiakban Bérlő, megvásárolt dolgokra vonatkozóan a továbbiakban Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A Bérbeadó és/vagy Szolgáltató valamint az Ügyfél és/vagy Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.oltarelott.hu weboldalon keresztül történik.

A Webáruház címe: http://www.oltarelott.hu/shop

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév DIY Solutions Kft.
Székhely címe 2030 Érd, Papagáj u 42.
Webáruház nyilvántartási száma K/141/2010
Adószám 25497113-1-13
Cégjegyzék szám 13-09-179692
Bankszámlaszám OTP Bank 11742111-21075395

 

Ügyfélszolgálat adatai

Cím 2030 Érd, Papagáj u 42.
Telefon: … (normál díjszabású) 06 30 391 0665
Telefonos elérhetőség H-V 8:00-20:00
E-mail rendeles@oltarelott.hu

Általános tudnivalók

1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.oltarelott.hu weboldalon  található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között, mint távollevők között jön létre. A Webáruházban történő vásárlást a Magyar Közlöny 2014. évi 30. számában megjelent, 2014. év június hó 13. napjától visszavonásig érvényes, a Kormány 45/2014. (II. 26) rendelete a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szabályozza (a továbbiakban Kormányrendelet), különös tekintettel az említett Kormányrendelet 8-14. §-ra.

2. Jelen ÁSZF elválaszthatatlan mellékletét képezi a Kormányrendelet 3. számú melléklete a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról.

3. A Webáruházban történő vásárlás/bérlés elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

4. A Webáruház kínálata elérhető minden felhasználó számára regisztráció nélkül is. A Webáruházból történő vásárlás, vagy bérlés azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötött, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

Regisztráció

  1. A látogatónak a “Regisztráció” menüpontra kattintva van lehetősége regisztrálni, ahol a következő adatok megadására van szükség: felhasználünév és e-mail cím.
  2. A regisztráció elküldése után a megadott e-mail címre egy ellenörző e-mail érkezik.
  3. Ebben az elektronikus levélben található linkre kattintva kell megadni a később használni kívánt jelszót
  4. A sikeres jelszó megadással aktiválta a fiókját és be tud jelentkezni az oldalra

A Felhasználó az oldalra történő belépés után a “Rendeléseim” menüpontra kattintva alakíthatja ki saját fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott adatok, illetve ugyanitt a “Rendeléseim” menüpontban van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást, bérlést és a kiszállítást megkönnyítő adatok (pl.: szállítási cím) felvitelére.

Elfelejtett jelszó esetén az “Elfelejtett jelszó” menüpontban lehet az ott található gombbra kattintva új jelszót igényelni a felhasználónév, vagy e-mailcím megadása után. A rendszer haladéktalanul megküldi az új jelszót beállító linket a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba

A Felhasználó fiók és adatainak törlését a „Rendeléseim” menüpontban a „Profil törlése” gombra kattintva lehet kezdeményezni.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. Regisztráció, bérlés, illetve vásárlás során (mindhárom esetben) az Ügyfél, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a regisztrációs űrlapon, vagy a Pénztár oldalon található jelölő négyzet bepipálásával tehet meg. Az ÁSZF elfogadása a feltétele az Ügyfél és a Szolgáltató közötti szerződés létrejöttének. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Webáruház és a Felhasználó között.

Ezzel egyidejűleg az Ügyfél szintén a Pénztár oldalon található a Szerződési feltételek elfogadására szolgáló jelölőnégyzet alatt található másik jelölőnégyzet bepipálásával kijelenti, hogy a létrejövő bérleti- és/vagy adás-vételi szerződéshez a saját és érvényben lévő adatait adta meg. Továbbá azt is kijelenti, hogy megkapta a megfelelő tájékoztatást a megvásárolt és/vagy bérelt dolgokra vonatkozóan, valamint a Bérbeadó szolgáltatásainak működésével kapcsolatban.

2. Ha az Ügyfél az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Szolgáltató szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

3. A Szolgáltató és/vagy a Bérbeadó fenntartja a jogot az árak változtatására és az ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosítások azonnal megjelennek a weboldalon és ezzel egyidejűleg lépnek hatályba.

A szerződés létrejötte

1. A Bérlő és/vagy a Vásárló on-line elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, melyre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

2. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában, automatikusan tárolja. Az Ügyél számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető, annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

3. A Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény rendeltetésszerű használatára és megóvására. A rendeltetés-, és szerződésellenes használatból eredő károkért felelősség a Bérlőt terheli.

4. A Bérbeadó fenntartja a jogot, hogy a Bérlő által megjelölt rendezvény napjához képest mennyivel korábban veheti át a bérelt dolgokat, illetve a Bérlő által megjelölt rendezvény napjához képest mikorra várja vissza legkésőbb. Ezeket a bérelti szerződés visszaigazolásában jelöli meg a Bérbeadó, melyet a Bérlő köteles betartani.

A szerződés a Bérbeadó emailben történő visszaigazolásának kiküldésével jön létre.

Megvásárolt termékekre vonatkozó megállapodások:

Ha az Ügyfél megrendelést küld a Webáruház részére, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a Webáruház között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail az Ügyfléhez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni.)

Bérelt dolgokra vonatkozó megállapodások:

1. Ha a Bérlő megrendelést küld a Webáruházon keresztül a Bérbeadó részére, és a Bérbeadó a megrendelést e-mailben visszaigazolja bérleti szerződés jön létre a Bérlő és a Bérbeadó  között. A Bérbeadó bérbe adja, a Bérlő pedig bérbe veszi a Bérbeadó tulajdonát képező megrendelésben szereplő bérlésre megjelölt kellékeket (továbbiakban: bérelt dolgok). (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Bérlőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Bérlő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt dolgokat bérbe venni.)

2. A Bérlő kötelezettséget vállal a bérelt dolog rendeltetésszerű használatára és megóvására. A rendeltetés-, és szerződésellenes használatból eredő károkért felelősség a Bérlőt terheli.

3. A Bérlő kötelezettséget vállal, hogy Bérbeadó írásos engedélye nélkül a bérelt dolgot harmadik fél használatába nem adja. Amennyiben Bérlő a bérelt dolgot a Bérbeadó engedélye nélkül mégis más használatába adja, felelős az így bekövetkezett károkért is.

A bérleti szerződés az e-mailben kiküldött visszaigazolás kiküldésével jön létre, mely weboldalunkra való belépés után bármikor visszanézhető az alábbi oldalon:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom

Bármilyen valótlan adat Bérlő részéről történő szolgáltatása, vagy a szerződés megszegése, a szerződés azonnali hatályú felmondását és teljes kártérítést von maga után.

4. A Bérbeadó bérlés választása esetén, rendezvényen történő felhasználás céljából bérbe adja a visszaigazolt megrendelésben szereplő méret, szín, minőség és mennyiség szerinti ingóságokat.

Bérlés esetén, a rendezvény helyszínén a Bérbeadó által átadott eszközök állapotáért a Bérlő vállal teljes felelősséget sérülés, hiány esetén. Az okozott kár megfizetése a Bérlőt terheli.

Abban az esetben, ha a Bérlő az átadott eszközöket tételesen nem veszi át, visszaszállításkor a fellépő hiányt a Bérbeadó az eszköz leltári értékén fogja kiszámlázni.

A Bérlő köteles a megrendelt tételeket rendeltetésszerűen használni, állagát megóvni.

Bérlő nem jogosult állagsérelemmel együtt járó beruházást, átalakítást végezni a megrendelt, bérelt dolgokon.

Bérlésre minden terméket a készlet erejéig áll módunkban biztosítani.

5. Bérlés esetén a Bérbeadó kauciót számol fel, amely a visszaszolgáltatáskor teljes mértékben visszajár, amennyiben a bérelt dolog hiány és sérülésmentes.  A kauciót a visszaszolgáltatás hetének csütörtökén, vagy péntekén utalja vissza a Bérbeadó. Hiányzó, vagy javíthatatlan termékeknek az aktuális beszerzési árát jogosult levonni a kaucióból. Minden bérelt termék beszerzési ára megtalálható annak adatlapján a Webáruházban. Ha a kaució értéke nem fedezi a kárt, akkor a Bérlő köteles a Bérbeadó részére a különbözetet is megfizetni.
A hiány miatt levont kauciót is visszautalja a Bérbeadó, amennyiben a Bérlő újra kiadható állapotban visszajuttatja az utólag megtalált hiányzó kellékeket.

A bérelt dolgok mértéktelen szennyeződése miatt az újbóli kiadhatóság többszöri mosást esetleg vegytisztítást igénylnek, akkor annak költségét a Bérbeadó 100%-ban átruházza (kaucióból vonja le) a Bérlő részére. A textilek, dekoranyagok ára egy mosást és vaslást tartalmaz!

Minden káreseményről a Bérbeadó kárfelvételi jegyzőkönyvet és fotókat (esetleg videót) készít tanuk jelenlétében.

A teljes kaució visszatartható, ha a csomagolás  minősége nem éri el azt a szintet, hogy futárszolgálat által szállítható legyen.

6. Amennyiben nem sikerül a rögzített határidőben a Bérlőnek visszaszolgáltatnia a bérelt dolgot, úgy az azt követő naptól kezdődően a Bérlő napi 4000 Ft kötbért köteles a Bérbeadónak megfizetni.

7. A Bérbeadó fenntartja a jogot, hogy a rendelést törölje, amennyiben úgy ítéli meg, hogy felmerül a gyanúja a bérleményeken történő szándékos károkozásnak, vagy annak nem rendeltetésszerű használatának.

8. A Bérlő csak olyan természetes személy lehet, aki magyar állampolgár, vagy Magyarországon bejegyzett gazdasági szervezet (cég, vagy vállalkozás).

9. A Bérbeadó a rendelés visszaigazolásban megjelölt napra biztosítja a bérelt, vagy megvásárolt dolgokat a Bérlő, vagy Ügyfél számára

10. A Bérbeadó a rendelés visszaigazolásában megjelölt napig várja vissza a bérelt dolgokat. A mennyiben a Bérlő nem szolgáltatja vissza azokat megjelölt határidőig a Bérbeadó kötbér kiszámlázására jogosult a Bérlőnek, melynek mértékét lentebbi pontban részletezzük.

11. A Szolgáltató és/vagy a Bérbeadó jogosult a megrendeléstől egyoldalúan elállni és azt törölni, amennyiben a Bérbeadó és/vagy az Ügyfél további információt kér be rendelés teljesítéséhez, vagy helyettesítő kelléket ajánl fel, de  a Bérlő és/vagy az Ügyfél a rendeléstől számított 15 munkanapon nem reagál érdemben e-mail formájában.

A megrendelés lépései (vásárlás és bérlés esetén):

1. Bérlő regisztrációja
2. A megrendelés összeállítása
3. A kosár használata
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése

A sikeresen leadott rendelések az alábbi oldalon tekinthetők meg és követhetők nyomon:
http://www.oltarelott.hu/eskuvoi-webaruhaz/fiokom

A Bérlő adatainak megadása

A Bérlő köteles a regisztrációkor rendelés leadása során az aktuálisan érvényben lévő valós adatait megadni. 
Amennyiben a Bérbeadó tudomására jut, hogy valótlan adatok lettek megadva, értesítés nélkül törli a rendelés és a felhasználó fiókot felfüggeszti!

A Bérlő, aki a felelősséget vállalja a bérelt kellékek után. Más nevében leadott rendeléseket Bérbeadónak nem áll módjában elfogadni és teljesíteni! A felelősséget mindig a Bérlő vállalja, ez nem ruházható más személyre, vagyis más nevében nem lehet szerződést kötni (pl ha esküvő szolgáltató az ügyfele nevében ad le rendelést. Ez esetben az esküvői szolgáltatóval kell szerződnünk, az Ő adatait várjuk Bérlőként).

A Bérlő tudomásul veszi, hogy bármilyen hamis adat szerződésbe foglalása, vagy a szerződés be nem tartása, a szerződés azonnali hatályú felmondását és a Bérlő teljes kártérítési felelősségét vonja maga után.

A termék, és a bérelt dolgok lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait az Ügyfelek megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
A Bérbeadó, vagy a Szolgáltató lehetőséget ad a Bérlőnek és/vagy a Vásárlónak arra, hogy a termékeket, kellékeket (bérelt dolgokat) a rendelés előtt megtekinthesse.  Erre bemutatótermünkben van mód.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFA-val növelt bruttó árak. A Webáruház a Kosár oldalon a teljes költséget kiszámolja, amit a kellékek átvételekor a Bérlőnek, vagy Vásárlónak meg kell fizetni. A végösszeg tartalmazza a bérlés, vagy megvásárlás értékét, bérlés esetén a kauciót, az esetleges futárköltségeket.

Az árak bérelt dolgok esetén nem napra, hanem alkalomra értendők, tehát az rendezvény előtti elviteltől a rendezvény után i visszahozatalig.

Átvételre az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésünkre:

1. Futárszolgálat által kézbesített csomag

2. Személyes átvétel székhelyünkön

Átvétel

Személyes átvétel esetén: a bérelt dolgok a rendelés visszaigazolásban megjelölt naptól vehetők át, melytől ha választott kellék foglaltsága engedi, a Bérbeadó a Bérlő kérésére el tud térni.
A Bérlő az átvétellel elismeri és tudomásul veszi, hogy a Bérbeadó hiánytalanul, és kifogástalan állapotban átadja a webáruházban lefoglalt kellékeket használatra.
Személyes átvétel esetén természetesen a Bérbeadó lehetőséget ad arra, hogy át legyenek nézve, ki legyenek próbálva a kellékek.
A megvásárolt kellékek átvehetők, amint a Szolgáltató raktárkészlete engedi.
Futárszolgálat esetén: a visszaigazolásban megjelöl munkanapon kerülnek kiszállításra a bérelt dolgok, melytől ha választott kellék foglaltsága engedi, a Bérbeadó a Bérlő kérésére el tud térni.
A megvásárolt kellékeket a Szolgáltató másnap küldi, ahogy a raktárkészlete engedi.
(A futár 8:00-17:00 között érkezik!) A futárszolgálat egy külön cég melynek munkájára és szolgáltatására a Bérbeadónak nincs ráhatása.
A távolság miatt nem áll módjában a Bérlőnek átnézni a kellékeket. A Bérlő a rendelés leadásával elismeri és tudomásul veszi, hogy a Bérbeadó hiánytalanul, és kifogástalan állapotban kiküldi a webáruházban lefoglalt kellékeket használatra.

Vissza szállítás

Személyes átvétel esetén: A Bérbeadó a visszaigazolásban megjelölt napig várja vissza a bérelt dolgokat.
A kauciót a Bérbeadó minden esetben utalással juttatja vissza a visszaszolgáltatás hetének csütörtökén, vagy péntekén.
A Bérlő lehetőséget biztosít a Bérbeadónak, hogy jelenlétében átvizsgálja és megszámolja a kellékeket a kaució visszafizetésének megállapítása végett. Amennyiben a Bérlő jelen van, vagy nem tart igényt a személyes jelenlétre (esetleg mást küld maga helyett), a Bérlő elismeri és tudomásul veszi, hogy a Bérbeadó a valóságot tükrözve, legjobb tudása szerint állapítja meg a visszakapott kellékek állapotát. A Bérbeadó az esetleges káreseményről jegyzőkönyvet készít további legalább egy alkalmazott jelenlétében.

Futárszolgálat esetén: A Bérbeadó a visszaigazolásban megjelölt napra küldi a futárt a bérelt dolgok visszaszállítása végett.
A Bérlő a távolság miatt nem tud jelen lenni a visszajött kellékek megszámolásakor, illetve átvizsgálásakor. Ezért a Bérlő a rendelés leadásával elismeri és tudomásul veszi, hogy a Bérbeadó a valóságot tükrözve, legjobb tudása szerint állapítja meg a visszakapott kellékek állapotát.
A Bérbeadó az esetleges káreseményről jegyzőkönyvet készít további legalább egy alkalmazott jelenlétében.

A Bérlő felelőssége, hogy a csomag egyben, illetve a tartalma sérülésmentesen érkezzen vissza!

A Bérlő a további információt és tippeket a visszacsomagolásról erre létrehozott információs oldalunkon olvashat: Hogyan csomagold vissza a kelléket?!

Rendelés módosítása

A leadott rendelések az átvétel pillanatáig módosíthatók, melyet csak írásban (e-mail-ben) fogadun el a Bérbeadó, vagy Szolgáltató! (telefonban a szó elszáll…)

A Bérlő és/vagy Ügyfél e-mailben beküldött rendelést módosító kérelme feljogosítja a a Bérbeadót és/vagy Szolgáltatót a szerződés alapjául szolgáló rendes módosítására.

A módosítást csak a leltári készlet erejéig tudja módosítani a Bérbeadó, vagy szolgáltató.

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás) Kérjük a megjegyzésbe tüntesse fel a rendelés azonosítóját! Bankszámlaszám: OTP Bank 11742111-21075395 (Kedvezményezett: DIY Solutions Kft)
Előre utalást választva a rendelés leadásától számítva 3 hétig tudja tartani Bérbeadó, vagy Szolgáltató a rendelést, ha nem érkezik meg az a foglalás ellenértéke!
3. Paypal-al

A Bérbeadó előleget nem kér előre a Bérlőtől.

Panaszkezelés

Az Ügyfél, vagy Bérlő köteles a személyes átvétel székhelyen illetve kiszállítás kérése esetén is bérelt tételeket tételesen átvenni az átadás-átvétel során. A bérelt dolgok elleni kifogást a személyes átadás-átvétel során fogad el a Szolgáltató. Utólagos reklamációra nincs lehetőség.
A Szolgáltató, vagy a Bérbeadó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja.
Szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy egymás közt felmerülő vitás ügyeiket megpróbálják elsősorban peren kívül, megegyezéssel rendezni.
Felek közötti vitás kérdések rendezésében illetékes a

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
mellett működő Békéltető Testület

(Pest Megyei Békéltető Testület)

Cím:
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 24

Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a jogszabály szerint fogyasztónak minősülő, azaz szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró vásárlóinkra vonatkoznak.

Ön a megrendelt áru átvételét követő 14. napi jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (2030 Érd, Papagáj u 42.). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Amennyiben elállási nyilatkozatát elektronikus úton küldi meg nekünk, úgy arról haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küldünk.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Az elállásról részletesen itt olvashat:
www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_hu.htm
http://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html

Egyedi személyre szabott megrendelések esetében nem élhet az elállási jogával! Tájékozódni ez ügyben a következő helyen lehet: www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasi_hianya.html

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Az Ön teendői elállás esetén

Ahhoz, hogy a termék vételárát minél előbb visszatéríthessük Önnek, kérjük mihamarabb, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a terméket szíveskedjen címünkre visszaküldeni.

A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék visszaküldésének költsége Önt terheli.

Amennyiben Ön kétséget kizáróan igazolja, hogy visszaküldte a terméket, úgy az igazolás, egyébként pedig a termék – általunk történő – átvételét követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük a vételárat. (Természetesen amennyiben az igazolást később vesszük készhez, mint magát a terméket, úgy az előbbi időpont az irányadó.)

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállási/felmondási joga alóli kivételek

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kizárólag az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére szabtunk.

Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Ha a megrendelő részéről szerződésbontás történik, az előre fizetett összeg nem térítendő vissza.

ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet lehetőségeinek és korlátjainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

Adatvédelmi szabályzat

A Szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el:
Adatvédelmi nyilatkozat

Felelősség korlátozása

A Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A Webáruházat működtető Szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az OltárElőtt.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje:

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014.07.22

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a DIY Solutions Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a DIY Solutions Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését    kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés a DIY Solutions Kft  jótállásra 1 éven belül köteles.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

A jelen üzenet elfogadásával vagy az oldal meglátogatásával elfogadja a sütik használatát.További információ.     ELFOGADOM
Már tag vagy?: belépés
Még nem regisztráltál?: regisztrálok
Szolgáltató vagy?: partnerkapu
Kérj ajánlatot esküvődre cégadatbázisunk szolgáltatóitól egyszerre a választott kategóriából!ajanlatkeres

Ügyfélszolgálatunk munkáját chat robot segíti!

A sok érdeklődés miatt először gépi (AUTOMATA) válasz fog segíteni a kérdésed megválaszolásában!


Ha mindent átolvastál vásárlói és bérleti tájékoztató oldalunkon, de még mindig maradt kérdésed, akkor lépj tovább az ügyfélszolgálatra:


Tovább az ügyfélszolgálatra


Miért jó? Mert azonnal választ kapsz a kérdésedre 0-24 órában!

0

Your Cart