Bérelt kellékek vissza csomagolása

Személyes átvétel és visszahozatal esetén

A visszacsomagolás csak a futárszolgálatos rendeléseket érinti. A személyes átvételeseknek elég ha a saját dobozukba/szatyrukba/zsákjaikba rakják vissza a kellékeket, nem kell csomagolni, sem hajtogatni, sem tekercselni!

Futárszolgálat általi kézbesítés esetén

A futárszolgálatosoknak sajnos venni kell a fáradtságot és mindent gondosan visszacsomagolni, hogy biztosan rendben visszakapjunk mindent.

A futár kiküldéskor és visszahozatalkor is a rendelést visszaigazoló e-mailben megadott napon 8:00 és 17:00 között fog érkezni!

Tehát a futárt 8:00-ra jól LEZTÁRT csomaggal várd! különben  nem fogja tudni átvenni, a futár pedig nem fogja helyetted becsomagolni!

A bérelt kellékek futárral való kézbesítése esetén két dolgot kell szem előtt tartani; az állag megóvást és a visszajuttatás határidejét. Sajnos előfordul, hogy sokszori figyelmeztetésünk ellenére sem sikerül úgy visszacsomagolni a kellékeket, ahogy azt mi kiküldtük. Pedig ez a legfontosabb feltétele a futár által kézbesített bérlésnek. Ezért szeretnénk az alábbi leírásban bemutatni, hogy mire figyelj visszacsomagoláskor.

Tőlünk így kapod meg, vissza is így várjuk (A NYÍLÁSOK KERESZTBEN VANNAK LERAGASZTVA, NEM HOSSZÁBAN!):
esküvői dekorációs kellékek becsomagolva
A probléma mentes visszajuttatáshoz visszaküldéskor is így kell kinéznie a csomagoknak!
Ehhez a következőket kell tenned:

CSOMAGOLÁS, doboz visszazárása

  1. A nagyobb dobozokhoz adunk széles ragasztószalagot, HASZNÁLD FEL AZ EGÉSZET! 
    ragasztoszalag_havanna_barna_legparnasboritek.hu_
    A cellux, maszkolószalag, szigetelőszalag…stb semmit sem ér! (80db székszoknya ugyanis 32kg-os csomagot eredményez!) A széles barna ragasztószalagot találták ki csomagolásra!
    Nézd meg, hogy mi mennyi ragasztószalagot használtunk, a visszacsomagoláshoz is ugyan ennyi fog kelleni.
    Nézd meg azt is, hogyan ragasztottuk fel! A mai napig nem sikerült rájönnünk miért jó ha valaki egy 30 kg-os dobozra húz két csíkot (pláne párhuzamosan a nyílással, hovatovább ne maszkolószalaggal, mint a lentebbi képen…).
  2. Tekerd körbe vele a dobozt annyira, hogy ne boruljon ki a tartalma és az eredeti csomagolás már ne látszdódjon sehol!
    A doboz nyílásait mindig keresztbe ragaszd le, soha sem hosszába, mert az semmit sem ér, akármilyen erős a ragasztószalag!
    Ezzel egy homogén ragasztószalag felületet kapsz, ami a többszöröségre erősíti a dobozt. Ez kell ahhoz, hogy kibírja a szállítószalagon való bukdácsolást.

TIPP: Az általad leragasztott doboz görgesd át a földön 360 fokban, ha kibírta jó eséllyel vissza tud érkezni. Kézbesítéskor is párszor át fog fordulni a doboz!!!

Íme egy példa, amikor valaki nem veszi komolyan a csomagolást:

IMG_4151

Ha nem vagy hajlandó a rendezvény után rendesen becsomagolni, akkor a későbbi konfliktusok elkerülése érdekében ne, vagy csak személyes átvétellel rendelj! A hanyagsággal ugyanis mindkét félnek problémát okozol.

Amennyiben…

…nem foglalkozol azzal, hogy lezárt csomaggal várd a futárt és az nem tud elérni, vagy nem tudja a csomagot átvenni:
…vagy nem csomagolod vissza rendesen, ezáltal a futár nem veszi át a csomagot és csak egy nappal később tudja visszahozni:
…vagy átveszi a futár, de (ha nem úgy és nem azzal csomagolod vissza mint mi) és útközben kiszakad a csomag:
Mindkét esetben azt veszélyezteted, hogy nem kapjuk vissza időben a kellékeket és nem tudjuk kiadni a következő hétvégére.
Ez sajnos a bérleti szerződés megszegését jelenti és mások esküvőjét veszélyezteted!, ami kötbér felszámolásával jár.
A hiányzó kellékeknek a beszerzési értéke pedig a kaucióból vonódnak le!

Ezen vitás helyzetek elkerülése érdekében írtuk össze a fenti tanácsokat!

Személyes visszahozatal esetén csak arra kell figyelned, hogy minden meglegyen és ne törjön semmi. És persze a határidőre.
Nem kell semmit visszahajtogatni, vagy tekercselni semmit.

A jelen üzenet elfogadásával vagy az oldal meglátogatásával elfogadja a sütik használatát.További információ.     ELFOGADOM
Van már fiókod?: Belépek
Még nem regisztráltál?: Regisztrálok
Szolgáltató vagy?: Partnerkapu

Ügyfélszolgálatunk munkáját chat robot segíti!

A sok érdeklődés miatt először gépi (AUTOMATA) válasz fog segíteni a kérdésed megválaszolásában!


Ha mindent átolvastál vásárlói és bérleti tájékoztató oldalunkon, de még mindig maradt kérdésed, akkor lépj tovább az ügyfélszolgálatra:


Tovább az ügyfélszolgálatra


Miért jó? Mert azonnal választ kapsz a kérdésedre 0-24 órában!

0

Kosár tartalma